Visa fullständig version : Nu ska jag flytta igen.
Sist jag flyttade jag till grannen med IKSU, men kontraktet håller på gå ut så det är dags att move on. :) Nu är det en radhus som gäller. Två våningar på 98 kvadrat med hobbyrum. :D Fan va det är lyx att slippa mina päron och två små barn.
Trevligt trevligt..
Själv har jag flytta för många gånger redan, hatar att flytta.
7 gånger på 17 år är mycket :D
Fan vad ni har det lätt där i norrland, här kostar typ en 1a i jakan mer än vad ett radhus gör i Umeå :D
blekfet2
2004-11-22, 21:07
var och skrev på för en ny lägenhet idag...=D
men problemet är att det typ inte finns nå lägenheter i boden, såvida man inte vill bo granne med någon som verkar ha Usama som idol....
:nono:
haha, nu har jag fett problem. Kontraktet går ut den sista januari och den nya vill att vi ska flytta in 1 Dec... 2 månaders hyra.
6 gånger,, päronen skildes .. så 2 gångerm sen vidare 2 ånger till. nu bor jag ensam i en trea på 89kvm. / jense hos Mart|n
Megatuttarna
2004-11-23, 00:06
6 gånger,, päronen skildes .. så 2 gångerm sen vidare 2 ånger till. nu bor jag ensam i en trea på 89kvm. / jense hos Mart|n
Fy fan vad nice din stora skåning! När är det fest?
ceflower
2004-11-23, 02:15
Slippa päronen och barnen? vafan? du kan ju inte dumpa ungarna hos päronen på heltid >_<
Fy fan vad nice din stora skåning! När är det fest?
när fan som hellst. just det som är tjusningen=P
Slippa päronen och barnen? vafan? du kan ju inte dumpa ungarna hos päronen på heltid >_<
Gissar att det är syskonen han menar. ;) Men du kanske skojade.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.