Logga in

Visa fullständig version : sjuk i 3veckor =(

Davil
2004-11-22, 09:27
Hallå.

Jag går snart och hänger mig :(
Först hade jag feber i 1vecka, kände mig frisk i 1-2dagar för att sedan få as-ont i halsen i över en vecka och nu är jag snorig och hes och lite hostig...

Jag har aldrig varit smådålig så länge i ett sträck förr, har tappat 2-3kilo i vikt och kommer knappt ihåg hur kul det är med träningsvärk längre :cryout:

Finns det något jag kan käka för att bli helt frisk ? Finns det någon medicin?
Jag är sååå jävla trött på att aldrig bli frisk, vill komma igång med träningen igen.

mvh // David

Metal_boy_
2004-11-22, 14:07
Hallå.

Jag går snart och hänger mig :(
Först hade jag feber i 1vecka, kände mig frisk i 1-2dagar för att sedan få as-ont i halsen i över en vecka och nu är jag snorig och hes och lite hostig...

Jag har aldrig varit smådålig så länge i ett sträck förr, har tappat 2-3kilo i vikt och kommer knappt ihåg hur kul det är med träningsvärk längre :cryout:

Finns det något jag kan käka för att bli helt frisk ? Finns det någon medicin?
Jag är sååå jävla trött på att aldrig bli frisk, vill komma igång med träningen igen.

mvh // David

känner me dig...jag hade maginfluensa och feber i 3-4 dagar sen ca 1,5-2veckor efter fick jag en dyngförkylning och även då lite småfebrig...känns inte normalt så tätt in på...jag blir galen..blir jag förkyld en gång till det här vinterhalvåret så lägger jag ner min träning för så här orkar jag inte ha det varje höst..det förstör ju allt man planerar :insane: :furious:

Dav0d
2004-11-22, 15:20
Hmm, dra till vårdcentralen och "skrik", funkar för mig varje gång. Sen smörar du när du är där och låter dom ta så många blodprover på dig som möjligt. Då kan dom kolla massa annat under tiden om du lyckas få läkaren över på din sida :D.., alltså hur värderna är i din kropp o.s.v. jämfört med en "normal" individ.

tonedef
2004-11-22, 15:21
vafan, Jag har vart sjuk i 2 månader nu. Doktorn sa att Jag hade haft otur och åkt på olika virus hela tiden.
Sen har jag lock för vänstra örat, vilken var vatten och att "något" hade dragit ihop sej, kommer inte ihåg :)

Börjar känna mej bättre, kan man träna fasst man är lite täppt i näsan?

Davil
2004-11-22, 15:52
Hmm, dra till vårdcentralen och "skrik", funkar för mig varje gång. Sen smörar du när du är där och låter dom ta så många blodprover på dig som möjligt. Då kan dom kolla massa annat under tiden om du lyckas få läkaren över på din sida :D.., alltså hur värderna är i din kropp o.s.v. jämfört med en "normal" individ.

Känns ju lite bättre att det alltså inte bara är jag som är "långtids-sjuk" iaf hehe...

Jag har fått en tid hos en läkare redan idag faktist ! Företaget jag jobbar på har avtal med läkargruppen så vi skall få läkartid innom 24timmar =)

Hoppas jag får hjälp nu bara, borde finnas någon mirakelmedicin så att jag snart kan börja :bpump: igen !

Krya på er allihop !

tonedef
2004-11-22, 16:22
Finns ingen vanlig medecin på vanlig förkylning vad jag har förstått. Störigt.
Föresten tränar ni om ni fortfarande är lite snoriga, slemmhostar lite? :confused:

Davil
2004-11-22, 18:43
Finns ingen vanlig medecin på vanlig förkylning vad jag har förstått. Störigt.
Föresten tränar ni om ni fortfarande är lite snoriga, slemmhostar lite? :confused:

Man skall inte träna :om man snorar grönt snor, hostar,förskyld,feber eller huvudvärk.

Snyter man vitt snor är det ingen fara.