Visa fullständig version : Paolo is back 16 kilo på 8 månader
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,564028,00.html
"Det ända som funkar är att äta rätt o träna hårt"
Vic_1981
2004-11-21, 12:37
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,564028,00.html
"Det ända som funkar är att äta rätt o träna hårt"
Sen antar jag att du menar "Enda" och inte ända, e lite skillnad där.
fast 16 kilo på 8 veckor lär han ju ha förlorat mycket muskler på
Har Paolo muskler :naughty:
men lol, så jävla vältränad!! :D
http://www.aftonbladet.se/noje/0411/21/pail1.jpg
Bilden får mig dock att inse att jag har alldeles för små triceps, något jag har misstänkt då jag ju alltid har sugigt på bänk (kört bredare grepp några veckor nu och då har det ju gått bättre iofs) och har små armar =P
Tips på tricepsträning? Äre dips o smalbänk som gäller eller måste man tramsa med en massa annat?
Sen antar jag att du menar "Enda" och inte ända, e lite skillnad där.
Sen antar jag att du menar "är" och inte e, det är like skillnad där.
Sen antar jag att du menar "lite" och inte "like", det är lite skillnad där.
Jag borde kanske inte skriva snabbt när jag rättar andra. :D
Nitrometan
2004-11-21, 14:03
Paolo är boxare. De ska se ut så.
OT: Träningsfrågor passar bra på träningsdelen av forumet.
Jag antar att du menar "sedan" och inte "sen", det är lite skillnad där.
;)
;)
:laugh: :laugh: :laugh:
Naturligtvis!
:thumbup:
Karl_alfred
2004-11-21, 14:10
;)
Sen Vet jag att du menar "vet" och inte "antar", det är lite skillnad där.
;)
Sen Vet jag att du menar "vet" och inte "antar", det är lite skillnad där.
;)
Man vet aldrig säkert vad andra personer menar ;)
Karl_alfred
2004-11-21, 14:34
Man vet aldrig säkert vad andra personer menar ;)
Var inte så säker på det ;)
Vic_1981
2004-11-21, 15:18
Hade på känn att nån förlorare skulle kommentera det, grattis trance.
Hade på känn att nån förlorare skulle kommentera det, grattis trance.
Jag förstår inte riktigt vad skillnaden var mellan din och min post.
Jag förstår inte riktigt vad skillnaden var mellan din och min post.
men lägg ner nu...
skillnaden är att du skrev din och han sin.
Callister
2004-11-21, 15:43
Och att ingen av dem hade en snygg avatar
å sen så skiter vi i att rätta andra på deras sett att skriva å stava å sånt i dena tråden hädanefter och håller åss till ämnet va
//Jörgen :D
å sen så skiter vi i att rätta andra på deras sett att skriva å stava å sånt i dena tråden hädanefter och håller åss till ämnet va
//Jörgen :D
Var sett en medveten felstavning? ;/, helt efterbliven meningsbyggnad också ;D
Lasse Kongo
2004-11-21, 18:33
men lol, så jävla vältränad!! :D
http://www.aftonbladet.se/noje/0411/21/pail1.jpg
Bilden får mig dock att inse att jag har alldeles för små triceps, något jag har misstänkt då jag ju alltid har sugigt på bänk (kört bredare grepp några veckor nu och då har det ju gått bättre iofs) och har små armar =P
Tips på tricepsträning? Äre dips o smalbänk som gäller eller måste man tramsa med en massa annat?
Bättre än kolozzeumsnittet?
Jag tror inte det!
När jag såg lite av det där programmet, när dem gjorde test på honom när han var "elittränad". Så orkade han springa i 14km/h i OTROLIGA 5 minuter :rolleyes:
s_himself
2004-11-21, 18:44
nåväl, även om han tappat massa så kan han ju träna upp den igen. Han mår iaf bättre nu än när han såg ut som barbapappa.
Sedan att man möjligtvis kan banta ner sig på ett bättre sett är en sak. Men jag tror att dom kanske ville visa att det går att få bort sin övervikt i snabb takt om man är målmedveten och verkligen vill kämpa för det.
Lasse Kongo
2004-11-21, 18:45
Jag tror inte det!
När jag såg lite av det där programmet, när dem gjorde test på honom när han var "elittränad". Så orkade han springa i 14km/h i OTROLIGA 5 minuter :rolleyes:
Mitt mål är iofsig inte att orka springa så långt o länge, är detta ett löparforum :thefinger
Nej men klart Paolo suger, resultaten han visat i sin boxningskarriär har han fått genom att han glidit in på en räckmacka i ringen :smash:
Mitt mål är iofsig inte att orka springa så långt o länge, är detta ett löparforum :thefinger
Nej men klart Paolo suger, resultaten han visat i sin boxningskarriär har han fått genom att han glidit in på en räckmacka i ringen :smash:
Nej men kolla hans KROPPSFORM. Har man inte mycket muskler bör man åtminstone kunna springa tycker jag ;) Men det är dumt av mig att kritisera honom när jag bara sett några bilder, jag höll bara inte med om att han var bättre en medel-kolozzeumaren! :love:
Jag vet ingenting om hans boxningskarriär, kan någon upplysa mig?
kass boxare, kass program ledare, kass skådis...
Bästa han gjort under sin karriär är detta tycker jag, att han gick upp och sen ner i vikt bara för att visa på vad som händer när vi äter som vi gör i Sverige.
Hedersvärt att gå med på att totalförstöra sin fysik för att uppmana folket på vad som sker här och vad som redan är ett faktum i USA.
Vi äter ihjäl oss
Han gick ju in för att falla i vikt så mkt som möjligt utan några andra avsikter, då tappar man ju eventuella muskler givetvis. Personligen tycker jag han var riktigt bra som boxningskommentator under OS, kan inte minnas någon som varit roligare att lyssna till.
Helt kass var han inte i ringen heller, och hans form var långt mycket bättre än genomsnittet på det här forumet.
Han gick ju in för att falla i vikt så mkt som möjligt utan några andra avsikter, då tappar man ju eventuella muskler givetvis. Personligen tycker jag han var riktigt bra som boxningskommentator under OS, kan inte minnas någon som varit roligare att lyssna till.
Helt kass var han inte i ringen heller, och hans form var långt mycket bättre än genomsnittet på det här forumet.
Det var ritkigt roligt att höra honom på OS.
ölobrännvin
2004-11-22, 08:51
paolo har tränat hårdare än många andra här MEN inte styrketräning. Fast nu tränar han väl inte så mycket aftersom han lagt av med boxningen.
lasse kongo: Jag visste att någon skulle anmärka på det, jag menar inte vältränad som har-tränat-massor-av-valfri-sak, jag menar fit. Vad gäller medelkoluzzeummedlemen vet jag inte, men de flesta borde väl se bättre ut? Om inte så tycker jag inte man har samma förväntningar på valfri person på ett Internetforum som på någon som av media skall framställas som så jäkla speciell.
Du tänkte aldrig tanken att han är med i tidningen för att sälja programmet som senare går på tv? Och aftonbladet hakar på för att sälja mer lösnummer?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.