Visa fullständig version : Vad skulle ni göra? (den rätta)
Som fortsättning på GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax (piss)-tråden kommer den här pollen. Undrar vad ni skulle göra i den här situationen: Du är ute på stan och det finns inga toaletter i närheten men du är tvingad att uträtta dina behov så du smyger in i en park och ställer dej tillrätta. När du är halvt klar ser du att en polis är på väg mot dig. Vad gör du?
edit: Glömde posta ett eget alternativ, det får ni skriva här i tråden.
Überbiffen
2004-11-19, 22:02
Du sparkar fort en jättestor hög med snö över och nekar till alla anklagelser
Låtsas som jag inte sett honom och pissar klart, sen betala den dyra pissoarvgiften till pissoarvakten.
JustinCredible
2004-11-19, 22:40
pissar klart och betalar.
Det blir ju bara en massa tjabbel om man gör nåt annat. Ni har väl sett Seinfeld....
Drar upp byxorna och springer så snabbt jag kan därifrån.
Jag är väldigt snabb. :thumbup:
Springa.
1. Tvivlar på att polisen orkar försöka springa ikapp.
2. Om han försöker springa ikapp, så kommer han inte få tag i mig :)
RobbeliRobban
2004-11-19, 22:59
Låtsas som ingenting och säger något i stil med: "Usch här har någon urinerat, är det inte äckligt att folk går och skvätter på allmän plats?"
Metal_boy_
2004-11-20, 00:05
springer baklänges och fortsätter pissa
Hade pissat färdig väntat på polisen låtit honom skriva boten, ge mig den för att jag sedan skulle riva den i bitar o slänga delarna på honom undertiden skulle jag dra en snabb utläggning om varför jag inte vill pissa på mig
(luktar illa och kommer frysa till snabbt i 10 minus o ev ge mig köldskador utöver förnedringen att ha pissat på mig som inte ens hundar vill)
och förklara att jag var MYCKET pissnödig och att alternativ saknades och påpeka att för att lagen om allmän urinering ska vara acceptabel ska det finnas ordentlig med offentliga toaletter spridda.
För övrigt tycker jag att alla i HELA sverige ska ringa till polisen när de ser någon pissa och påpeka att ett brottbegås och att de måsta skicka en bil för att ta hand om brottslingen.
Telefonerna skulle snart bli nerringda och det skulle förlöjliga en redan löjlig lag...
Hade pissat färdig väntat på polisen låtit honom skriva boten, ge mig den för att jag sedan skulle riva den i bitar o slänga delarna på honom undertiden skulle jag dra en snabb utläggning om varför jag inte vill pissa på mig
(luktar illa och kommer frysa till snabbt i 10 minus o ev ge mig köldskador utöver förnedringen att ha pissat på mig som inte ens hundar vill)
och förklara att jag var MYCKET pissnödig och att alternativ saknades och påpeka att för att lagen om allmän urinering ska vara acceptabel ska det finnas ordentlig med offentliga toaletter spridda.
För övrigt tycker jag att alla i HELA sverige ska ringa till polisen när de ser någon pissa och påpeka att ett brottbegås och att de måsta skicka en bil för att ta hand om brottslingen.
Telefonerna skulle snart bli nerringda och det skulle förlöjliga en redan löjlig lag...
A-men :bow:
kal_erixon
2004-11-20, 11:40
jag skulle nypa ihop min lem och vänta på att han skulle komma närmare (snuten) sen skulle ja släppa så han blev nerskvätt av min urinbomb :D
jag skulle nypa ihop min lem och vänta på att han skulle komma närmare (snuten) sen skulle ja släppa så han blev nerskvätt av min urinbomb :D
Pissbomb :hbang:
varför blir mina pollar alltid misslyckade, typ ingen som svarar? :(
Tyckte ju att jag kommit på nåt klurigt...
Köttbullen
2004-11-20, 12:10
åthelvete me polisen
Undrar jag vem som skulle bli förlöjligad.
Tricklev
2004-11-20, 13:29
Bla bla
Och tillslut får du ännu mer böter, där satte du han verkligen på plats :thumbup:
Han gör bara sitt jobb, inte upp till han att placera ut offentliga toaletter.
bosse_brutal
2004-11-20, 13:39
inte för att jag skulle göra som Garnax skrev, men för en gångs skull kan jag faktiskt hålla med han... tycker den lagen är jävligt löjlig.
Tricklev
2004-11-20, 13:42
inte för att jag skulle göra som Garnax skrev, men för en gångs skull kan jag faktiskt hålla med han... tycker den lagen är jävligt löjlig.
Hur skulle man göra istället? fri uringering överallt?
Amen to that to! :naughty:
ölobrännvin
2004-11-20, 19:06
Det finns nåt som kallas sunt förnuft alltså !!!!
Ontopic jag skulle stannat kvar stallt mej på alla fyra och ylat som en hund, för dom jävla odjuren får ju pissa överallt, äckliga loppbon, föresten förbjud allt vet jag.
Det finns nåt som kallas sunt förnuft alltså !!!!
.
Hmm och hur formulerar man en sådan lag :rolleyes:
EDIT: stavfel
ölobrännvin
2004-11-20, 20:37
Det gör man inte, gör du allt som inte är olagligt bara för att det inte ÄR olagligt ?
Jag är en vuxen man, jag kan hålla mig tills jag kommer hem.
F*ck the PO-LICE som Tarantino skulle sagt.. :MrT:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.