Visa fullständig version : Permanent hårborttagning
Nån här som har gjort nån behandling och skulle vilja berätta lite om pris/var på kroppen/hur mycket hår försvann mm.
Då jag har beställt tid till att ta bort hår och vill gärna inte bara slänga iväg 1200 kr om det nu inte funkar så bra som utlovat.
Om nån undrar var jag bokat så http://www.electa.se/klinik/harborttagning/
Mvh: Kim
Tar du bort håret kan du ju inte permanenta.
Hmm... hur många behandlingar det på före och efter? Ser ut som han har gått upp 10kg och blivit likblekt. :D
Tar du bort håret kan du ju inte permanenta.
:confused: Jag ska knappast ta bort håret på huvudet om det va det du trodde .
Prankie: Misstänker att killen är blek pga man inte får lov att sola 4-5 veckor innan och 4-5 veckor efter behandlingen. dom där 10 kg :smash:
:( Ingen som har gjort nån sån behandling eller jag får agera testkanin :D
Det verkar smart att boka först och fråga sen.
Behandlingen kommer inte att ske förens om 5 veckor så jag tror nog att jag hinner avboka så slö är jag faktist inte :angel: (självklart så har jag kollat om det går att avboka) :thumbup:
Varför sa du inte att du var en tjej, kim är ju ett tjejnamn, tänkte inte på det.
Nu börjar det klarna, först ville du slippa lumpen och nu vill du ta bort håren på benen.
Varför sa du inte att du var en tjej, kim är ju ett tjejnamn, tänkte inte på det.
Nu börjar det klarna, först ville du slippa lumpen och nu vill du ta bort håren på benen.
Va det det bästa du kan komma med ?? eller du är kanske lite intresserad :naughty:
Va det det bästa du kan komma med ?? eller du är kanske lite intresserad :naughty:
Annars kan jag hjälpa till med hårborttagandet :booty: :naughty:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.