Visa fullständig version : Ab Doer
ab doer (http://www.tvins.com/product.jsp?id=104001)
Bra eller anus?
vad tror ni om denna mag o rygg maskin?
s_himself
2004-11-16, 19:27
Spontant tycker jag ANUS.
mini_Arnold
2004-11-16, 19:28
Det är skoj och enkelt!
JustinCredible
2004-11-16, 19:32
"Den snabbaste och lättaste vägen till att få den flata du alltid har drömt om"
haha omvända lesbiska med rutorna
coolt att killen heter Abdo :)
min friidrottstränare hade en sån när han skadat sig.. han såg lite lurig ut när han höll på..
Kanske kul att göra medans man kollar på TV osv.
RobbeliRobban
2004-11-16, 19:35
"AB-Doer går rakt på dina övre och nedre magmuskler" Fan vad grymt, skall köpa en och koncentrera mig på de lägre! särskilt om den går rakt på! annan träning brukar ju komma snett ner från vänster!
"fettforbrännande cirkulär rörelse" Oj oj, jag som alltid kört med kvadratiska rörelser!
"Om du verkligen drömmer om att reducera din mage, så måste du helt enkelt träna alle musklerna i och omkring hela magregionen" Ok och om jag bygger upp magen så reduceras den alltså?
någon som har en sådan eller testat ? :)
Rockhard
2004-11-16, 20:02
Med din AbDoer får du: Du får gratis med Abdoer träningsvideo (värd 149,-)
Muahaha....kan tänka mej att den är intressant :rolleyes:
Grymma dom va på grammatik också :D
Det värsta är ju att dom flesta överviktiga Svenssons verkar gå på sånt där. :smash:
Karl_alfred
2004-11-16, 21:09
Teretiskt funkar den om du äter lika mycket som förr så lär man göra av med fler kalorier och därmed förlora vikt :thumbup:
Bättre än inget.
Men det finns bättre sätt som är rent gratis att träna magen på.
Så det blir ANUS på den.
//Jörgen
Kalla mig dum, men jag tror inte på en maskin som man kan sitta i lugn och ro och glo på tv samtidigt vara effektiv. Har man inte värkande magen och vill bara dö när man är klar så är det inte effektiv i mina ögon. :D Så skaffa DA WHEEL!
Karl_alfred
2004-11-16, 22:49
Kalla mig dum, men jag tror inte på en maskin som man kan sitta i lugn och ro och glo på tv samtidigt vara effektiv. Har man inte värkande magen och vill bara dö när man är klar så är det inte effektiv i mina ögon. :D Så skaffa DA WHEEL!
Inge mirakel direkt, lika so mden andra statiska magträningen de flesta kör.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.