Visa fullständig version : Tinus dagsform
Dax att redovisa dagsformen..Tyvärr inte så bra bilder,taskigt ljus och tagna med blixt...Halvfet kass på att posera och blek som få är jag också. Men men här är dom iaf
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/IM000783.JPG
Grymt imponderande rygg =) :hbang:
En ryggbild till..Glömde visst att spänna både axlar och armar :furious: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/IM000797.JPG
J.Saarela
2004-11-15, 13:31
Snyggt,väldigt imponerande :thumbup:
Notera min fiiina min :laugh: ser ut som om jag försöker lägga ägg...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/IM000723.JPG
Ser jue riktigt bra ut tinus! Tävlingsplaner eller bara en redig beachform? :bpump: :thumbup:
Minst sagt skum pose...men så här ser jag iaf ut :D
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/IM000777.JPG
Bra markeringar i ryggen , tror inte du lyckas trycka till axlarna pra på poseringen däremot , det ser 10 ggr bättre ut framifrån där biceps separerar klart snyggt och latsen kryper fram ..
Jag vill se dina ben , för jag vet de är din stakaste muskelgrupp !
sen blir det avdrag på trosorna .. de va inte snygga :)
Brenner och J. Saarela: Tack :D
Jaha M!, nu haru ju förstört min dag också!, kommer bara att tänka på ditt vackra anlete hela dan, ah ser mycket nice ut ryggen va grym, dubbelbiccan framifrån visar verkligen att du är byggare i grund å botten! :thumbup: ,....kunde inte annat än lägga märke till väggkrokarna i bakgrunden, tror det är dom där som kan se ut som en jättetarantella i dåligt ljus, akta dej (såg Imse Vimse Spindel i helgen), huga!, hatar spindlar!
Bra markeringar i ryggen , tror inte du lyckas trycka till axlarna pra på poseringen däremot , det ser 10 ggr bättre ut framifrån där biceps separerar klart snyggt och latsen kryper fram ..
:em: Sorry..det var de enda jag hade som inte var string..och jag hade ingen lust att visa hela rumpan :D
Jag lovar att jag ska köpa ett par nya trosor och ta benbilder :D
Jaha M!, nu haru ju förstört min dag också!, kommer bara att tänka på ditt vackra anlete hela dan, ah ser mycket nice ut ryggen va grym, dubbelbiccan framifrån visar verkligen att du är byggare i grund å botten! :thumbup: ,....kunde inte annat än lägga märke till väggkrokarna i bakgrunden, tror det är dom där som kan se ut som en jättetarantella i dåligt ljus, akta dej (såg Imse Vimse Spindel i helgen), huga!, hatar spindlar!
Då är vi kvitt! :naughty: tack :love:
Ja spindlar är hemska! Trodde faktiskt att de där krokarna var spindlar under ett nattligt toalettbesök när jag inte hade linserna på mig :laugh:
TheSQUAT
2004-11-15, 13:50
Som redan sagts: Mkt bra markeringar i ryggen och dubbelbiccen framifrån visar på fin separation. Ser fint ut! :thumbup:
ser bra ut det där.. :kickass:
Som sagt bra rygg! Vi vill se benen! (Och benböjsrumpan!)
no1fitness
2004-11-15, 14:40
Inte har du tjockform gumman !! :rolleyes:
Värsta granen på ryggen och massiva armar !!! :hbang: Poseringen kan väl bli bättre ( vet hur det känns... :D ), men vi ser ju alla att du har mycklet muskler. Verkligen synd att det inte blev någon tävling på dig... :(
BEN !! :naughty:
Tycker att du måste få ner armarna lite i posen där du visar ryggen bakifrån, ser ut som armarna är ute och flyger :)
Ser dock bra ut, lite färg på kroppen så.. :thumbup:
Inte har du tjockform gumman !!
Värsta granen på ryggen och massiva armar !!! :hbang: Poseringen kan väl bli bättre ( vet hur det känns... ), men vi ser ju alla att du har mycklet muskler. Verkligen synd att det inte blev någon tävling på dig... :(
BEN !!
He he jodå..det finns en anledning till att jag har linnet PÅ :laugh:
Det var då ett väldans tjat om benbilder..får väl försöka fixa det då :D
Tack för alla snälla komentarer kompisar :love:
Tycker att du måste få ner armarna lite i posen där du visar ryggen bakifrån, ser ut som armarna är ute och flyger :)
Ser dock bra ut, lite färg på kroppen så.. :thumbup:
Japp jag vet att jag poserar som en kråka :D
Ang färgen så försöker jag jobba på det..inte lätt att vara en blond blekfis med snålt med pigment :laugh: :rolleyes:
Ser jättefint ut. Tänkte klaga på bilden där hela ryggen syns, men det är nog bara dåligt posat. Kanske blåsa på axlarna mer?
Ska du tävla i vinter eller är det där bara trivselform? Mycket flott med ådror över axlarna och granen nästan framme :bow:
Ser jättefint ut. Tänkte klaga på bilden där hela ryggen syns, men det är nog bara dåligt posat. Kanske blåsa på axlarna mer?
Ska du tävla i vinter eller är det där bara trivselform? Mycket flott med ådror över axlarna och granen nästan framme :bow:
Ja poseringen kan iaf inte bli mycket sämre..om man ska se det från den ljusa sidan ;) . Men axlar och biceps är Prio 1 just nu..så nu ska dom fn växa!! :furious:
Blir nog ingen tävling för mig i vinter,väntar på en ny fotoperation,så det beror på väntetiden för den,innan någon tävling kan planeras in
snyggt som fan, och trosorna var det inget fel på heller, tror nog det är likadana som jag köpte i julklapp till tjejen förra året hehe
Karl_alfred
2004-11-15, 15:37
Ser bra ut! Fina markeringar i ryggen :hbang: Köp ett par nya trosor så vi får se lite benbilder med :D
ser bra ut.
snygg är du också ;)
internethjälten
2004-11-15, 15:59
tur det finns msn så man kan ta kritiken där istället - jobbigt att bli uthängd som nätraggare -asg-
Herkulez
2004-11-15, 16:26
sådärja, armarna såg jävligt bra ut i dubbelbiccan framifrån, och ryggen var fiiin och hård :thumbup:
edit; glömde :kinky: (nu är det min tur att sätta den smileyn :D )
snyggt tajnus. ser mkt välbyggt ut
Cahonga de'la hoya muye grande :bow:
Benbilder bör bli synnerligen intressanta med tanke på hur klen du är i knäböj. :thumbup:
Ser ut att vara i mycket bra form , hård rygg!
Dubbelbiccen framifrån såg verkligen bra ut också, tror ud får jobba lite med poseringen i de andra poserna ;)
"Trycka ut" latsen lite mer, sen hade mer massa runt latsen inte heller skadat. Armarna ser mycket bra ut framifrån, hårda!
Söt som få också :angel:
Nu är det bara benen som fattas!
muzzelman
2004-11-15, 18:13
Riktigt fina merkringar på ryggen :thumbup: Sen kan pirre slänga sig i väggen trosorna var riktigt heta :naughty: Men vi kräver ben bilder :D
edgen_ÖSD
2004-11-15, 19:34
Så var man kär igen :em: ;) :thumbup:
Ironbabe
2004-11-15, 21:18
Men hallå..vilken BABE :love:
Verkligen bra rygg tjejen, vilka markeringar..är du verkligen offseason??? Jag vill oxå se benen, du är ju drottning i knäböj! Så show us some legs babe :mallan:
Galet snyggt! :kickass: :mallan:
Alla tummar upp hörrö! :)
Skit vilken rygg!!! Vet du ungefär var din BF ligger just nu?
Det mesta på kritikfronten är väl redan sagt så jag passar bara på att ställa mig i gosskören och sjunga med - riktigt fin kvinnokropp och bra form :thumbup: Hoppas på benbilder inom kort!
Jag sätter mig och glor i den här tråden nu , och går inte härifrån förrän jag fått se lite ben :D :D :D
sådärja, armarna såg jävligt bra ut i dubbelbiccan framifrån, och ryggen var fiiin och hård
edit; glömde :kinky: (nu är det min tur att sätta den smileyn :D )
Weeeh äntligen!Alldeles för lite :naughty: :kinky: i den här tråden..men dig kan man alltid lita på gubben! :laugh:
Oj oj tack alla för de snälla orden :bow:
Prankie:bf % har jag ingen aning om,alldeles för hög
Tina gumman du är snäll du men fettet sätter sig inte på ryggen så du blir nog lite lurad om min form..är definitivt off :laugh:
muzzelman:Ja det är verkligen spridda åsikter om mina trosor =)
Jag sätter mig och glor i den här tråden nu , och går inte härifrån förrän jag fått se lite ben :D
Ojdå..bäst jag skyndar mig att fixa det då...vill ju inte ha dig hängande här i tid och otid.. :D :nono: :D
Grym rygg!
Vad är det du har på dig på andra bilden? Ser allt annat än oskyldigt ut!
Grym rygg!
Vad är det du har på dig på andra bilden? Ser allt annat än oskyldigt ut!
Vem har påstått att jag är oskyldig? :naughty: :angel:
Haru fixat bort krokarna på väggen så jag kan sova över! :naughty:
Mucka inte med sånadära trosor.. dom är så grymt sexiga! bara man får se hela så! ojj ojj! :hbang:
Haru fixat bort krokarna på väggen så jag kan sova över! :naughty:
Borta :D :naughty: Men varför ska du sova i mitt badrum? :angel:
mystic[-_-]
2004-11-17, 08:55
Borta :D :naughty: Men varför ska du sova i mitt badrum? :angel:
varför inte? :laugh:
Mycket bra form på bilderna :thumbup:
Fin form. Bra detaljer på ryggen. Men det ser ut som att triceps släpar lite?
Fin form. Bra detaljer på ryggen. Men det ser ut som att triceps släpar lite?
Det har nog med min taskiga posering att göra..det är snarare biceps som släpar lite ;)
God va stel jag börja blir ,, har glott i tråden i 24 timmar nu ..
:rolleyes:
Borta :D :naughty: Men varför ska du sova i mitt badrum? :angel:Haru nåt annat förslag?! :kinky:
Haru nåt annat förslag?! :kinky:
Japp :D :naughty: :love:
God va stel jag börja blir ,, har glott i tråden i 24 timmar nu ..
:rolleyes:
Stackars dig ;) Men den som väntar på ngt gott... :D
Inte mycket att säga som inte redan är sagt. Gillar både hårdheten på ryggen, äggminen och trosorna :D
Det du behöver träna hårdast är...
...poseringen :cool:
/adde
Ok Piranha..only for you! :D
Har inte hunnit fixa någon benbild, men jag hittade en bild ,där man ser mina ben..får duga så länge. Så du slipper sitta här fler dagar :smash: :D
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/tallin.jpg
Åååååååå tackar äntligen !!! .. prexxis vad jag behövde ..
Ifs , man ser svepet rätt bra på bilden där också ..och en snyggt halvflexad vad :) .. NAJJS !!!! nu är jag nöjd.
:D :D :D
Karl_alfred
2004-11-18, 14:58
Ser ut att vara ett par rejält välsvarvade ben det där :)
LItaFord
2004-11-18, 19:40
Dax att redovisa dagsformen..Tyvärr inte så bra bilder,taskigt ljus och tagna med blixt...Halvfet kass på att posera och blek som få är jag också. Men men här är dom iaf
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/IM000783.JPG
Kul att se dig på bild.. :eek:
Vilken tavla..ryggtavla alltså...du behöver inte "köpa vingar för pengarna" iaf.
Även om du inte hade fört träningesdagbok här ....så gör det inget för det går att läsa av bilderna..
Benbilder, please....det fattas !
Har det, Martina..
Kram S
wooow inte sett den där ryggbilden.. Grymt jobbat!! vilken ruskig form!
Ser ut att vara ett par rejält välsvarvade ben det där :)
:laugh: Snarare osvarvade..timmerstockar ;)
Kul att se dig på bild..
Vilken tavla..ryggtavla alltså...du behöver inte "köpa vingar för pengarna" iaf.
Även om du inte hade fört träningesdagbok här ....så gör det inget för det går att läsa av bilderna..
Benbilder, please....det fattas !
Har det, Martina..
Kram S
Tack vännen :love: Skulle faktiskt behöva lite mer "vingar",men jag jobbar på det!!
Nu vill jag se bilder på dig med!Gärna från skolan, med lite trevliga bakgrundsfigurer :naughty:
Kommer..snart, hoppas jag
wooow inte sett den där ryggbilden.. Grymt jobbat!! vilken ruskig form!
Tack ..och större ska den bli!! :bpump: :D
Ok Piranha..only for you! :D
Har inte hunnit fixa någon benbild, men jag hittade en bild ,där man ser mina ben..får duga så länge. Så du slipper sitta här fler dagar :smash: :D
Det där var ett par ben och armar som hette duga :love:
LItaFord
2004-11-21, 15:58
Tack vännen :love: Skulle faktiskt behöva lite mer "vingar",men jag jobbar på det!!
Nu vill jag se bilder på dig med!Gärna från skolan, med lite trevliga bakgrundsfigurer :naughty:
Kommer..snart, hoppas jag
Kära vän...
Det kommer...du måste följa med på vår nästa kryssning, och se dessa bakgrundsfigurer på riktigt:)
Ska låna kamera nu i veckan och fota mina kollegor när de byter om i omklädningrummet :booty:
Min daxform är som Kalle Ankas men något ska jag nog kunna fixa..
Puss&Kram
Sara
Kära vän...
Det kommer...du måste följa med på vår nästa kryssning, och se dessa bakgrundsfigurer på riktigt:)
Ska låna kamera nu i veckan och fota mina kollegor när de byter om i omklädningrummet :booty:
Min daxform är som Kalle Ankas men något ska jag nog kunna fixa..
Puss&Kram
Sara
Ja tack :D De bilderna ser jag fram emot..Men fota bara de stooora fina,de små taniga är jag inte så intresserad av :naughty:
Tror jag inte på! Den är nog mkt bättre än så!
Kram Kram
faan vad jag har missat dom senaste veckorna pga data ras :furious:
men som vanligt hjärtat så ser du jätte fin ut :love: :thumbup:
faan vad jag har missat dom senaste veckorna pga data ras
men som vanligt hjärtat så ser du jätte fin ut :love:
Ja jag började undra vart du hade tagit vägen :rolleyes: :whipped:
Tack gubben :D
Fatalist
2004-11-25, 16:11
Ryggen, speciellt latsen :bow:
Ge aldrig upp, säger jag :D
oh fyfan ja tror ja är kär i dej tinus :< go fysik och dessutom ubersöt :>
Pudzianovski
2004-11-30, 19:21
Grym fysik!
:kickass:
oh fyfan ja tror ja är kär i dej tinus :< go fysik och dessutom ubersöt :>
Ojdå :em: tack! ;)
Ryggen, speciellt latsen :bow:
Ge aldrig upp, säger jag :D
Ge upp?? vad är det? :D Jag SKA bli stor..någon gång :eating: :bpump:
Metal_boy_
2004-12-01, 22:05
jäääävligt bra kropp Tiny Anus!!! :hbang:
Herkulez
2004-12-02, 01:51
Tiny Anus!!! :hbang:
lol avd: WTF!!!!!
hahahahaha
ja avd: wtf?
Karl_alfred
2004-12-02, 10:26
:laugh:
Ja, det framgår ju verkligen av bilderna :rolleyes: :booty: :smash:
Lasse Kongo
2004-12-02, 11:36
HAHAHAHA
muskelbyggarn
2004-12-02, 11:37
Notera min fiiina min :laugh: ser ut som om jag försöker lägga ägg...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/IM000723.JPG
Bra rygg som andra skrivit, men denna bild tycker jag visar ett komplett vackert paket med snygga former. Ser riktigt bra ut :thumbup:
Kör hårt!!!
Vänl,,,
Tobbe
Metal_boy_
2004-12-02, 11:55
Ja, det framgår ju verkligen av bilderna :rolleyes: :booty: :smash:
alltså ditt nick trodde jag va förkortningen på Tiny Anus, det försvinner liksom inte ur skallen på mig när jag ser ditt nick, va inte meningen om du tog illa upp :em:
Bra rygg som andra skrivit, men denna bild tycker jag visar ett komplett vackert paket med snygga former. Ser riktigt bra ut :thumbup:
Kör hårt!!!
Vänl,,,
Tobbe
Tack Tobbe!! :bow: :)
alltså ditt nick trodde jag va förkortningen på Tiny Anus, det försvinner liksom inte ur skallen på mig när jag ser ditt nick, va inte meningen om du tog illa upp :em:
:laugh: :laugh: Nej du, det är ett smeknamn för Martina.. :smash:
Metal_boy_
2004-12-02, 13:21
:laugh: :laugh: Nej du, det är ett smeknamn för Martina.. :smash:
bra att du inte tog illa upp , kändes liksom som att jag inte kunde dölja det längre :D
Tinus: Grym rygg!! :thumbup:
alltså ditt nick trodde jag va förkortningen på Tiny Anus
Hahaha, "Tiny Anus"...? Du är en sjuk människa, mycket sjuk! :laugh: :laugh:
LItaFord
2004-12-07, 12:24
Tjena Martina!
Fasen vad grabbarna hittar på....
Konstigt....att jag aldrig tänkt de banorna :confused:
Hoppas du kör hard-core fortfarande?
Tänkte komma igång (igen )nästa vecka...om jag nu inte blir gipsad från halsen och nedåt!!!!
Funderar på en träningsdagbok...som du!
För att avlasta dig lite;)
Kram på dig o en liten puss...
Sara
Tjena Martina!
Fasen vad grabbarna hittar på....
Konstigt....att jag aldrig tänkt de banorna :confused:
Hoppas du kör hard-core fortfarande?
Tänkte komma igång (igen )nästa vecka...om jag nu inte blir gipsad från halsen och nedåt!!!!
Funderar på en träningsdagbok...som du!
För att avlasta dig lite
Kram på dig o en liten puss...
Sara
Hej stumpan!
Jadu man kan aldrig sluta förvånas över de små liven.. :laugh:
Självklart gör jag det, men tydligen är det lite discovarning på mina bröstpass har jag hört..
Det är väl klart att du ska sätta igång en träningsdagbok här, så jag kan kontrollera att du sköter dig! :whipped: :D
Kram kram
LItaFord
2004-12-07, 20:41
Hej stumpan!
Jadu man kan aldrig sluta förvånas över de små liven.. :laugh:
Självklart gör jag det, men tydligen är det lite discovarning på mina bröstpass har jag hört..
Det är väl klart att du ska sätta igång en träningsdagbok här, så jag kan kontrollera att du sköter dig! :whipped: :D
Kram kram
Kvinnan med oxpiskan behövs i dagens depraverade samhälle..hålla reda på folk och fän samt se till att Sverige ej förfetas för mycket!
U're right..utan din stöd händer det tydligen inte mycket, nu är du officiellt min coach!
Sara's återkomnst men ej utan Tinus...
Kramiz/Sara
Faan Tina, ser stabilt ut...
At ja inte la in en stöt :naughty: på SM när du satt brevid mig :D ..
Jävligt shysst rygg må ja säga, u goo girl så blir de bara bättre..
good luck
MArcus
Vafan tog bilderna slut :(
Tänkte även jag meddela att jag imponeras av hur vältränad du är.
Är ny på detta forum, så säg mig, tävlar du i fitness eller något dylikt?
HajduMan
2004-12-16, 23:09
inte snygga?
det e ju ffs porrtrosor... :naughty:
p.s ja jag e seg med svar på den...
R_Wolfcastle
2004-12-16, 23:32
Ställer mig i ledet med pojkar o busvisslar ;)
Nej men seriöst, keep up the good work tjejen!
Härliga pecs bejb :thumbup:
Haha Metal Boy har samma humor som mig. :thumbup:
inte snygga?
det e ju ffs porrtrosor... :naughty:
p.s ja jag e seg med svar på den...
Ja det verkar vara vilt skilda uppfattningar om dem.. :rolleyes: :laugh:
Härliga pecs bejb :thumbup:
Pecs? Är det någonting jag inte har så är det pecs..måste :whipped: med bröstträningen! :D
Visa lite andra modeller, så får vi hjälper vi dej å välja ut dom bästa! :)
Karl_alfred
2004-12-20, 14:30
Pecs? Är det någonting jag inte har så är det pecs..måste :whipped: med bröstträningen! :D
Går att lösa på andra sätt :D
Går att lösa på andra sätt :D
Gör det? :D Jag är MYCKET intresserad av alla andra sätt att få större bröstMUSKLER :whipped: Så..tell me :MrT:
Visa lite andra modeller, så får vi hjälper vi dej å välja ut dom bästa! :)
Ska jag visa dem samtidigt som jag krälar runt på badrumsgolvet? :angel: Eller vill du ha dem separat? :D :booty:
Herkulez
2004-12-20, 14:48
Ska jag visa dem samtidigt som jag krälar runt på badrumsgolvet? :angel: Eller vill du ha dem separat? :D :booty:
separat, du ligger och krälar naken på badrumsgolvet och dom ligger brevid :thumbup:
separat, du ligger och krälar naken på badrumsgolvet och dom ligger brevid :thumbup:
Japp..du får pm imorgon då :naughty: :D ok? :kinky:
Karl_alfred
2004-12-20, 14:55
Gör det? :D Jag är MYCKET intresserad av alla andra sätt att få större bröstMUSKLER :whipped: Så..tell me :MrT:
Tänkte mer på att so bobsen blir större :naughty:
Tänkte mer på att so bobsen blir större :naughty:
Tack jag har så det räcker :thefinger
Jag som trodde att jag skulle få något grymt träningstips av dig .. :rolleyes: :laugh:
Karl_alfred
2004-12-20, 17:16
Tack jag har så det räcker :thefinger
Jag som trodde att jag skulle få något grymt träningstips av dig .. :rolleyes: :laugh:
Haha ja det såg bra ut :D
HUm tyvär har jag inte nått grymt tips för bra bröstmuskler :)
Haha ja det såg bra ut :D
HUm tyvär har jag inte nått grymt tips för bra bröstmuskler :)
Tänkte väl det :( suck..kanske borde börja prioritera bröstträningen lite mer..men det är den enda muskelgrupp jag tycker att det är riktigt tråkigt att träna!Så en gång i veckan räcker gott och väl :D
Tänkte väl det :( suck..kanske borde börja prioritera bröstträningen lite mer..men det är den enda muskelgrupp jag tycker att det är riktigt tråkigt att träna!Så en gång i veckan räcker gott och väl :D
hur kör du bröst nu då?
testa runt lite, gör varje pass annorlunda. Kör 3-4 helt olika pass, sedan plockar du ihop de övningar som kändes bäst. Skit i vad som sägs vara basövningar osv, gå på känn bara.
Karl_alfred
2004-12-21, 11:58
Har för mig att de var en del discoträning för dina bröst, har jag fel? Mycket kablar och så. Kör ett par mer rejäla övningar skulle jag föreslå.
Har för mig att de var en del discoträning för dina bröst, har jag fel? Mycket kablar och så. Kör ett par mer rejäla övningar skulle jag föreslå.
Mr and Mrs Disco :hbang: :love: :D
Jag ska skärpa mig,jag lovar! From nu ska jag inte gå i närheten av kablarna under bröstpasset! :D
Mr and Mrs Disco :hbang: :love: :D
Jag ska skärpa mig,jag lovar! From nu ska jag inte gå i närheten av kablarna under bröstpasset! :D
Inget fel på kablar! Det som känns mest i pecsen för mig. Men andra övningar skadar ju inte. :)
Inget fel på kablar! Det som känns mest i pecsen för mig. Men andra övningar skadar ju inte. :)
Kör faktiskt BÅDE div press övningar och en och annan disco-övning i cc :D Ikväll ska jag nog tom köra bänkpress tror jag..och det händer inte ofta! :D
Karl_alfred
2004-12-21, 21:22
Mr and Mrs Disco :love:
:love: Det är vi de! Låter bra det! Men visst kan du köra kablar om du känner för det men kör igenom med framförallt hantlar och stänger innan du ger dig in på dansgolvet :cool:
Metal_boy_
2004-12-21, 21:45
mina tuttar växer fan inte me bara pressövningar...när jag kör me en massa kablar och pecdec så växer de som fan och jag får otroligt mer med kontakt
Slartibartfast
2004-12-21, 21:58
mina tuttar växer fan inte me bara pressövningar...när jag kör me en massa kablar och pecdec så växer de som fan och jag får otroligt mer med kontakt
Bump that! Disco rules. Mina tuttar har växt sanslöst mycket sen jag började göra flyes och kabelkross.
Metal_boy_
2004-12-21, 23:37
Bump that! Disco rules. Mina tuttar har växt sanslöst mycket sen jag började göra flyes och kabelkross.
exakt disco rular ordentligt har jag märkt...viktigare med kontakt än sketen järnträning när man känner att det är svårt att få kontakt me muskeln
Kör faktiskt BÅDE div press övningar och en och annan disco-övning i cc :D Ikväll ska jag nog tom köra bänkpress tror jag..och det händer inte ofta! :D
Låter som ett smart val. :D Dock ser jag bänkpressen mer som en axelförstörare. Kunde inte träna på 6 månader p.g.a. den. :cryout:
Karl_alfred
2004-12-22, 13:02
Låter som ett smart val. :D Dock ser jag bänkpressen mer som en axelförstörare. Kunde inte träna på 6 månader p.g.a. den. :cryout:
Med rätt teknik så är det inga som helst problem, känner i stort sett inte ett smack i mina axlar vid bänkpress, detta trots att jag singlar då och då.
Med rätt teknik så är det inga som helst problem, känner i stort sett inte ett smack i mina axlar vid bänkpress, detta trots att jag singlar då och då.
Jag vet. P.g.a. bristfällig teknik gick det som det gick. Efter detta har jag aldrig vågat lassa på med vikter.
Lasse Kongo
2004-12-22, 14:00
en muskel växer när den överbelastas, så det spelar ingen större roll om det är bänkpress eller cablecross för bröst tex.
LexSinner
2005-05-04, 21:14
Ojjj.. Det där är en tjej i min smak :em:
Riktigt grymt Tinus... 5+ !
(Var bara tvungen att skriva i denna tråden.. Sorry klarade inte att hålla mig från att skriva i denna tråd, riktigt nice bilder :P )
Grym rygg, like carved out of stone girl! (Resten med) :thumbup:
Snygg som få och ...fiiiina trosor.
Så!
Nu har jag nätraggat jag med. :naughty:
no1fitness
2005-05-05, 01:12
Men åh... *grr27*
Trodde hon lagt ut nya bilder ju... *cry* :D
Karl_alfred
2005-05-05, 10:41
Ja me *cry*
Imponerade! :naughty:
- minst sagt great rygg...
Ser stark ut! ;)
*flex*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.