Visa fullständig version : Hur träffade du din partner?
Det är alltid kul att höra om hur folk träffas. Berätta lite grann! Har ni ingen partner så berätta om ett ex!
Tjejen som jag har haft mitt längsta förhållande med träffade jag genom skolan, vi gick i samma klass. Hon hade redan en pojkvän sen ett år tillbaka som bodde långt härifrån men hon kunde inte motstå mig:D Det hela växte fram ganska långsamt innan hon beslöt sig för att lämna honom. Idag är dock de två förlovade:D
Jag har aldrig inlett ett förhållande med någon jag träffat på krogen.
EDIT: Kan någon mod lägga till "På gymmet" som ett alternativ??
på lunarstorm hehe
Hon skrev något om att hon skulle gå på dejt och då svarade jag att hon kan gå ut med mig istället, sen så träffades vi 2 ggr och sen så var vi ihop och nu ska vi snart ha barn också. Så det var rätt lyckat.
Internet är faktist ett br araggställe, träffade min förra tjej på nätet också :cool:
Jag köpte min tjej för fyra kameler i Ankara :hbang:
backflash
2004-11-14, 15:28
med en tegelsten från balkongen ...
mangemani
2004-11-14, 15:38
tar väl ett någorlunda lyckat förhållande.
mötte min första tjej genom en polare.
min polare tyckte det var på tiden att jag skaffade mej en tjej,men jag var jävligt osäker på det eftersom förhållande osv var nytt för mej + att jag är blyg,så jag tvekade en aning.
men min polare gav inte upp så lätt...han sa till tjejen att jag var intresserad av henne och han sa till mej att hon var tok intresserad av mej.
på avslutningen åkte vi upp till hennes stuga där det var fest.
efter många cigg och en helvetes massa nervositet,så släppte all nervösitet och blyghet,vi pratade(kanske inte så mycket)med varandra.
senare(när man lärt känna henne rätt så bra och när festen började ta slut)så frågade hon om jag vill sova över,i hennes rum,jisses christ tänkte man,då blev man blyg igen och tackade nej,men lovade om och om igen att jag skulle ringa dagen efter.
gjorde det och bestämde träff med henne.
åkte hem till henne och sen,tja,var vi väl ihop antar jag.
fan fick min första kyss uppe i hennes stuga...började bli så där halvmörkt ute,när solen börjat gå ner och när den skiner så där fint på vattnet,då fick man den när vi 2 stog nere vid vattnet....så,det var jäkligt nice ;)
enda som störde en var att polarna stog upp vid stugan och skrek ner "bravo mange" osv osv :insane:
Började prata hund uppfostran på nätet , vildawebben och det var nu i sommras 2 år sen , pendlade 120 mil (enkel resa)första året var 6e vecka , flyttade söderut för ett år sen :love:
Vi skulle resa upp till fjällen med massa polacker! Där satt hon :eek: mer behöver man inte säga ;)
VA!? Fatta vilka odds att vi båda träffat en brud på samma viss! :thefinger
Seriöst så träffa jag henne via vänner. Tycker det är bästa sättet att träffa nån på.
Sålde henne droger.
närrå. jag är oskuld.
Megatuttarna
2004-11-14, 15:55
Min mamma tyckte att hon var bra så vi åkte hem till dem och diskuterade bizniz, wips var hon min :laugh:
Via nätet på skolan och sen gick vi på krogen. :rolleyes:
Löjtnant Blank
2004-11-14, 16:02
Seriöst så träffa jag henne via vänner. Tycker det är bästa sättet att träffa nån på.
Tveklöst!
Min förra "riktiga" tjej träffade jag i Norge. Vi kollade på Euroschlagerfestivalen tillsammans. Hon såg trött ut, så jag frågade om hon ville lägga sig bredvid mig i soffan. Det var det.
Haha, min flickväns morsa blev erbjuden 1000 kameler för min flickvän när de var i Egypten...:)
Genom vänner träffade jag min flickvän.
Vem av dom i mitt harem menar du? :em:
AcidSleeper
2004-11-14, 17:27
Jag träffade min dam genom vänner på krogen.....
På Internet, fast ändå inte. Lång historia...
genom "Rosita" som var med på TV3 Insider.
Tjejen följde hennes bror ned på gymmet och där kommenterade jag hennes rumpa :kinky: och sen var det kört
genom "Rosita" som var med på TV3 Insider.
LOL. Rosita är sööööööööööööt. Bra tjej. "Rosita khanom" ;D
På Internet, fast ändå inte. Lång historia...
samma här :kickass:
träffade mitt X genom mitt gamla kk.
Kuriosa: Var det inte David Bowie som träffade sin fru genom att de båda hade samma kille som KK?
Tricklev
2004-11-14, 21:22
Föddes med den, tog ett par år före man döpte den till Fröken höger dock.
RobbeliRobban
2004-11-14, 21:37
På Adas Palace i Hisinge Island gbg
no1fitness
2004-11-14, 23:42
På privatfest genom vänner. :love:
Föddes med den, tog ett par år före man döpte den till Fröken höger dock.
aha.. Lena Handén
Vi hamnade bredvid varandra på Tylösand små flirtade lite men ingen av oss vågade gå fram, två dagar senare gick hon förbi mig på stan och då vågade hon gå fram. Men jag skulle åka hem då (90mil) så vi snackade i typ 5-10 min bytte nummer snackade några timmar i telefon sen åkte jag ner igen.
Slartibartfast
2004-11-15, 15:16
Genom vänner. Absolut bästa sättet. Då får man bra med bakgrundsfakta också, så man slipper spendera tre månader på tjejen innan man får reda på att hon var med i Gaping Holes 4-8.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.