Visa fullständig version : Hände en märklig sak idag på gymet
Metal_boy_
2004-11-11, 22:58
hände en märklig sak förut på gymet...jag fick en kärrings frilla insvingad i käften ..ush fy jag känner för att sanera hela käften...drack ovanligt mycke vatten efteråt :D
Och du menar du håret på en kvinna/tant eller?
mystic[-_-]
2004-11-11, 23:00
hände en märklig sak förut på gymet...jag fick en kärrings frilla insvingad i käften ..ush fy jag känner för att sanera hela käften...drack ovanligt mycke vatten efteråt :D
Då svalde du ju lössen med vattnet :cryout: Det där är en händelse som bör tas upp på ungdomsmotagningen :thumbup:
Du ska inte gå och lukta kärringarna i håret :nono:
Så går det när man tränar på kärringgym (där fick jag till det :D ).
Metal_boy_
2004-11-11, 23:14
Och du menar du håret på en kvinna/tant eller?
hehe ja äckligt me främmande folks frillor i munnen :laugh:
Metal_boy_
2004-11-11, 23:16
Så går det när man tränar på kärringgym (där fick jag till det :D ).
hehe det va så att jag tog en stång från andra sidan av cablecrossen och den användes tydligen av henne och hon skrämde mig bakifrån genom att ta tag i mina axlar skämtsamt o säga att hon använde den..i samma veva fick jag en stor frisyr insvingad i käften :D
JustinCredible
2004-11-11, 23:17
hur är det med din panikångest? så du kan åka till gymmet och så iaf?
Metal_boy_
2004-11-11, 23:17
']Då svalde du ju lössen med vattnet :cryout: Det där är en händelse som bör tas upp på ungdomsmotagningen :thumbup:
hehe tur att det inte va den andra frisyren jag fick i munnen så jag hade svalt en bunt med flatlöss istället :)
Metal_boy_
2004-11-11, 23:19
hur är det med din panikångest? så du kan åka till gymmet och så iaf?
nej inte själv :( pluss att jag har massa rädslor som tex det där me frisyren, fast jag kan skämta om det, men jag har sånna jävla rädslor för sjukdomar och inbillar mig att jag kan fått nån sjukdom av att fått en främmande människas hår i munnen......man får skratta åt mig
hahaha
"jag fick en frisyr i munnen"
fyfan vad bra alltså
Metal_boy_
2004-11-11, 23:21
hahaha
"jag fick en frisyr i munnen"
fyfan vad bra alltså
:D
Kossa Mu
2004-11-11, 23:22
Jag var också med om en ovanlig sak på gymmet idag.
Stod och vilade mellan setten när jag körde pushdowns. Då kommer en utvecklingstörd tjej med sin personliga assistent och ställer sig brevid mig.
Brukar tycka att barn som springer omkring är irriterande på gymmet, men det här var flera resor värre. Koncentrationen är inte precis på topp när man hör en massa konstiga ljud och stön och ser någon göra grimascher i ögonvrån.
Metal_boy_
2004-11-11, 23:24
Jag var också med om en ovanlig sak på gymmet idag.
Stod och vilade mellan setten när jag körde pushdowns. Då kommer en utvecklingstörd tjej med sin personliga assistent och ställer sig brevid mig.
Brukar tycka att barn som springer omkring är irriterande på gymmet, men det här var flera resor värre. Koncentrationen är inte precis på topp när man hör en massa konstiga ljud och stön och ser någon göra grimascher i ögonvrån.
hehe i den situationen skulle det varit jag , jag skulle inte märkt nått...jag är van att se mongon i ögonvrån
jag skulle inte märkt nått...jag är van att se mongon i ögonvrån
Mycket speglar på gymmet? :D
(jag kunde inte låta bli, förlåt)
Metal_boy_
2004-11-11, 23:29
Mycket speglar på gymmet? :D
(jag kunde inte låta bli, förlåt)
:laugh: :laugh: den va bra
Haha, den här tråden är bäst! :D
FlexOnline
2004-11-11, 23:47
Jobbar du som städare på gymmet, lr tränar du?
Metal_boy_
2004-11-11, 23:52
Jobbar du som städare på gymmet, lr tränar du?
haha
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.