Visa fullständig version : Specialidrott
Är det någon som vet vad det är för regler vid val av idrott?? Hade tänk välja styrketräning som specialidrott och det skulle var kul och veta om det går
man får väl idrotta med vad man vill, eller vad menar du??
Tror du måste ha en klubb eller nått som du tränar emd på din specialidrott men är inte säker.
Är det någon som vet vad det är för regler vid val av idrott?? Hade tänk välja styrketräning som specialidrott och det skulle var kul och veta om det går
Vet inte om det går. Jag hade tyngdlyftning som specialidrott på gymnasiet men jag tävlade då och det gjorde alla andra i min specialidrottsgrupp också.
Jag tror alltså det måste vara en idrott som det tävlas i för att man ska få det godkänt... :)
Jag valde specialidrott.... Läraren sade att styrketräning inte var en idrott... Jag bad läraren dra åt helvete.. Och nu räknas styrketräning om en idrott iaf :thumbup:
Fråga din mentor eller rektor.
Tror du måste ha en klubb eller nått som du tränar emd på din specialidrott men är inte säker.
jo tror det med men jag tänkte gymägaren kankse kan vara som en ledare
självklart INTE =)
det måste ju finnas någon som betygsätter dig, tex en fotbollstränare
ugly_kid
2004-11-10, 15:26
man måste tävla i idrotten sen tidigare, o på skolan där jag gick tog dom bara ut dom med bäst meriter.
Maaattias
2004-11-10, 16:59
Du måste ge ett namn som kontaktperson som läraren kan ringa....
Asså du måste typ vara med i en klubb
Köttbullen
2004-11-10, 17:02
skulle inte tro de , behövs klubb o tränare som kan betygsätta dig.
Däremot kan du hitta på nått eget, o egen kontakt persson :thumbup:
så här är det iaf på idrottsprogrammet i luleå
för att få gå individuell idrott så måste du ha en förbundstränare/distriktstränare?
har ett gäng brottare, nån skytt å några skidåkare i paralellklassen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.