Visa fullständig version : Tjäna pengar hemifrån
Metal_boy_
2004-11-08, 21:03
som ni vet så lider jag av panikångest och kan inte jobba så mycke...jag går 4tim om dan på ett ställe och det är inte direkt stora pengar..
undrar om nån har en idé om nått som man kan jobba med hemifrån med??
JustinCredible
2004-11-08, 21:12
Jag har jobbat som telefonförsäljare hemifrån. Helt underbart att jobba naken och äta godis samtidigt osv.
kal_erixon
2004-11-08, 21:13
tíllverka och sälj grejjer, själv vill ja sälja fiskegrejjer.
annars kan du ja sälja tjänster. då kan man få sina egna behov tillfredställda också :naughty:
Metal_boy_
2004-11-08, 21:15
Jag har jobbat som telefonförsäljare hemifrån. Helt underbart att jobba naken och äta godis samtidigt osv.
finns det nån hemmsida?
Metal_boy_
2004-11-08, 21:16
tíllverka och sälj grejjer, själv vill ja sälja fiskegrejjer.
annars kan du ja sälja tjänster. då kan man få sina egna behov tillfredställda också :naughty:
haha sånna tjänster får jag ändå :D
kal_erixon
2004-11-08, 21:18
men inga pengar för dom?
:D slå två flugor i en smäll
JustinCredible
2004-11-08, 21:19
finns det nån hemmsida?
http://www.momenta.se/sv/projekt/projekt2/projektSv.htm klicka på personal ---> lediga platser
:thumbup:
Starta egen webbutik :thumbup:
hmm och då är det försäljning hemifrån? man får pröjs enbart efter hur mycket man säljer då?
Är det nått du tyckte var bra och rekommenderar JC?
börja spela poker
Det är en bra källa, fast det är synd att kursavgiften ska vara så dyrt. :D Det kostar att få alla experiance innan man kan få några inkomster.
Det är en bra källa, fast det är synd att kursavgiften ska vara så dyrt. :D Det kostar att få alla experiance innan man kan få några inkomster.
läs nån bok om texas, lira på borden med inte så stora potter mm...
POKER! Har dragit in runt 40 000 på en månad nu. Och jag är inte över 18 än :em: Bästa av allt ingen skatt
POKER! Har dragit in runt 40 000 på en månad nu. Och jag är inte över 18 än :em: Bästa av allt ingen skatt
Finns fett med fisk, tjäna 700 dollar på 4 h idag.... första gången jag lirat 1-2 NL-borden...
Hehe nice. Finns en stor spelare med samma nick som du. Han var med på kalla fakta om spelmissbruk.
Poker skall det vara! Lirade freeroll rulle igår och slutade tvåa! 135 dollar till plånboken. :kickass: :cheers:
Edit: Var min fjärde freeroll så man lär sig snabbt :D
Edit: Har spelat upp mig till 150 dollar nu :cool:
läs nån bok om texas, lira på borden med inte så stora potter mm...
Böcker lär man sig regler, erfarenhet får man bara vid spelande. ;) Jag har spelat vid de bord med små potter (0.5-1) ett par gånger, det är betydlig svårare att vinna där än de större bord. Alla nötter samlas där och de spela så tight att det är inte ens kul. ;)
ingen speciell skill att spela poker via nätet. det enda som gäller är att inte va totalt korkad.
irl är det en anna femma. och mycket roligare
Supercharger
2004-11-09, 09:00
Metal_Boy:
Jag tror också på telefonförsäljning! Kolla på AMS hemsida, det lär finnas andra bolag där som också sysslar med teleförsäljning.
OT: På vilka sidor spelar ni poker Jon2 och dared?
Hehe nice. Finns en stor spelare med samma nick som du. Han var med på kalla fakta om spelmissbruk.
Jo jag fick reda på det för ca 1 månad sen :D Hade jag förstås ingen aning om när jag regga detta nick på kolo 2001.. :cool:
Supercharger: Jag lirar mest på Ladbrokes och Expekt. Har även testar partypoker (samma som multipoker mfl.) och 24hpoker.... men gillar lad och exp bäst helt klart.
Var spelar du någonstans? Hur mycket spelar du? Kan du verkligen tjäna pengar varje månad på att spela? Jag har rätt mycket tid över när jag inte pluggar, så jag lär mig mer än gärna :)
nån som vet varför det inte går att regga nya konton på ladbrokes poker?
Vet en kille som gick +$18 000 på poker igår, det är iaf skill ;)
Ja, och jag vet en kille som spelade bort hus,bil, jobb och äktenskap på POKER, så tänk er för....
Några exempel på arbeten du kan göra hemifrån:
webbdisainer, köp och sälj saker på nätet, telifån säljare eller andra produkter, telifon suport.
det fins många alternativ det gäller bara att hitta något av dom som du är bra på och trivs med.
Var spelar du någonstans? Hur mycket spelar du? Kan du verkligen tjäna pengar varje månad på att spela? Jag har rätt mycket tid över när jag inte pluggar, så jag lär mig mer än gärna :)
Just nu spelar jag på 24 h poker. Började min internet poker karriär i maj då jag spelade 1 månad. Vann då 17dollar på en freeroll som jag bygde till 4000. Japp tro mig blir du bra på poker kan du leva på det som det är i dag finns så sjukt mkt dåliga spelare. Lirar väl 4 timmar per dag. En rolig grej är att jag dragit in mer än mina föräldrar denna månad som är mattelärare och civ ing. Ska du käna rikigt mkt drar du ju ännu mer nytta av skattefriheten.
Förövrigt var det här väl en tråd om att jobba hemifrån och inte en tråd om poker. Uppsnäppning!
Teleförsäljare, ack så hatade men det kan gå runt. OBS! Väldigt många firmor som är oseriösa samt en rad som sysslar med "insamlingar".
Support, ungefär lika hatade men har man mycket kunskap så kan man klara sig bra.
Kundbokare dvs att sitta och ringa runt till företag och försöka boka in en tid för en säljare att besöka firman i fråga.
Fixa en redovisningsfirma.
En webshop.
Programering, webutveckling (Relativt död branch iofs.)mm
Har du lite kapital kan du ju forska runt lite på några asiatiska bulk-försäljnigssidor. OBS: inte samma bulk som den du är på nu ;)
Kolla trovärdigheten genom några andra personer/företag..
Sen köp in o sälj på ebay/egen webbbshop osv..
Vet en 17-åring som tjänat en förmögenhet på det.. grrr..
Han ska tex köpa favoritbilen nu när han fyllre 18... mmmmmmmm
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.