Visa fullständig version : Nåfon här som tränar i gymmet i Sollentuna simhall?
Tänkte bara höra om några läsare här tränar i gymmet i Sollentuna Simhall?
MVH TT
Har tränat ett par gånger där. Men jag tycker det är ganska värdelöst, förhållandevis dyrt, alltid mycket folk, för mycket maskiner, för lite fria vikter och det är i princip omöjligt att ha någon intensitet i sin träning på grund av allt folk.
Samt få seriösa utövare.
Har tränat ett par gånger där. Men jag tycker det är ganska värdelöst, förhållandevis dyrt, alltid mycket folk, för mycket maskiner, för lite fria vikter och det är i princip omöjligt att ha någon intensitet i sin träning på grund av allt folk.
Samt få seriösa utövare.
okejj, kör du seriöst? hur mycket kör du? MVH TT
Styrketräning 3-4 gånger i veckan, oftast tre. Sen löpning(ca 11km) 2-3 gånger, oftast tre.
Jag är betydligt seriösare på kostfronten däremot.
Styrketräning 3-4 gånger i veckan, oftast tre. Sen löpning(ca 11km) 2-3 gånger, oftast tre.
Jag är betydligt seriösare på kostfronten däremot.
Tjena, okejj, of alltså det finns en kille på Sollentuna gymmet som e så sjukt vältränad. Blått linne och lång, better bodies brallor. tänkte om han var här och läste kunde kan få en del bra tips. :) MVH TT
ett tips, fråga honom på gymmet :thumbup:
ett tips, fråga honom på gymmet :thumbup:
Heheh fett pinsamt att bah gå fram typ, ah tja du ehm kan du viisa mig lite övningar :) .. / TT
mini_Arnold
2004-11-08, 22:44
Heheh fett pinsamt att bah gå fram typ, ah tja du ehm kan du viisa mig lite övningar :) .. / TT
Kan tänka mig att det blir pinsamt om du fnittrar och blir röd om kinderna när du frågar men inte annars. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.