Logga in

Visa fullständig version : Nåfon här som tränar i gymmet i Sollentuna simhall?

GymTT
2004-11-08, 14:34
Tänkte bara höra om några läsare här tränar i gymmet i Sollentuna Simhall?
MVH TT

Menigar
2004-11-08, 15:09
Har tränat ett par gånger där. Men jag tycker det är ganska värdelöst, förhållandevis dyrt, alltid mycket folk, för mycket maskiner, för lite fria vikter och det är i princip omöjligt att ha någon intensitet i sin träning på grund av allt folk.
Samt få seriösa utövare.

GymTT
2004-11-08, 21:30
Har tränat ett par gånger där. Men jag tycker det är ganska värdelöst, förhållandevis dyrt, alltid mycket folk, för mycket maskiner, för lite fria vikter och det är i princip omöjligt att ha någon intensitet i sin träning på grund av allt folk.
Samt få seriösa utövare.

okejj, kör du seriöst? hur mycket kör du? MVH TT

Menigar
2004-11-08, 21:38
Styrketräning 3-4 gånger i veckan, oftast tre. Sen löpning(ca 11km) 2-3 gånger, oftast tre.
Jag är betydligt seriösare på kostfronten däremot.

GymTT
2004-11-08, 22:10
Styrketräning 3-4 gånger i veckan, oftast tre. Sen löpning(ca 11km) 2-3 gånger, oftast tre.
Jag är betydligt seriösare på kostfronten däremot.

Tjena, okejj, of alltså det finns en kille på Sollentuna gymmet som e så sjukt vältränad. Blått linne och lång, better bodies brallor. tänkte om han var här och läste kunde kan få en del bra tips. :) MVH TT

manko
2004-11-08, 22:18
ett tips, fråga honom på gymmet :thumbup:

GymTT
2004-11-08, 22:39
ett tips, fråga honom på gymmet :thumbup:

Heheh fett pinsamt att bah gå fram typ, ah tja du ehm kan du viisa mig lite övningar :) .. / TT

mini_Arnold
2004-11-08, 22:44
Heheh fett pinsamt att bah gå fram typ, ah tja du ehm kan du viisa mig lite övningar :) .. / TT
Kan tänka mig att det blir pinsamt om du fnittrar och blir röd om kinderna när du frågar men inte annars. :)