Visa fullständig version : Söker en person
LadyHowdy
2004-11-07, 19:53
Söker en person som jag hört håller på med fitness, han bor i Sthlm och heter Michell (stavning?) är det någon som finns här på forumet eller någon som känner till denna? Han är mörkhårig 22-23 år. Skulle vilja komma i kontakt med honom, tack på förhand :bow:
Du har inte fler ledtrådar - Sthlm är rätt stort liksom.....
allan
LadyHowdy
2004-11-07, 20:03
Jag har juh tyvärr inte det. Dock har jag ett foto men det kanske inte är så passande att hänga ut honom så här. Han var på uttagningen av Årets man 2005 i Avesta igår, var där jag "träffade" honom.
Håller på med fitness är också lite luddigt, vet du om han tävlat?
Kan bara komma på en Michell som tävlat, men han är från Halmstad (eller tävlar iaf för en klubb där), men jag har ju inte koll på alla såklart :D.
Vad krävs förresten för att bli korad till Årets man 2005?
/adde
Jag har juh tyvärr inte det. Dock har jag ett foto men det kanske inte är så passande att hänga ut honom så här. Han var på uttagningen av Årets man 2005 i Avesta igår, var där jag "träffade" honom.
suda ut ansiktet då, går ju att känna igen kroppen om han tävlat kanske?
Vad krävs förresten för att bli korad till Årets man 2005?
/adde
Du har ingen chans där ändå så det är inte lönt att du frågar.
:D
För att hålla mig till ämnet, nej jag kan inte komma på någon som heter så och tävlar i AF.
//Jörgen
LadyHowdy
2004-11-07, 20:31
Jag vet att begreppet var luddingt som du säger, men jag kan/vet inget alls om sånt här och det var, vad som sades om honom, att han "höll på med fitness" :)
Länkar till 2 bilder, kanske någon känner igen. (funkar det inte att dubbeklicka, kopiera länken och klistra in i nytt explorer)
Och ang Halmstad, han kanske är därifrån jag vet inte det heller men hörde att han bodde i Sthlm nu, så det kanske är samma? Michell torde väl inte vara så jättevanligt kill namn i Sverige.
Har ingen aning om vad som krävs för att bli korad, vad jag vet var att min bror kom med bland de 20 som komma i Hänt Extra i december iaf så man får ringa o rösta :eek:
http://hem.passagen.se/acidpoison/1.jpg
http://hem.passagen.se/acidpoison/2.jpg
Bara för att dom i tävlingen säger sig komma från Halmstad behöver det inte betyda att dom verkligen gör det. Har dom 5 st från Sthlm så får 4 en annan stad tilldelad sig. Om snubben är nått att ha enligt juryn så dyker det upp finalistfoton i hänt extra. En outsider är om du på något sätt kan få tag på Elin Sundell som är konfrencier och fråga henne.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Edit//Du har en ytterligt speciell humor ibland MacLeod men icke denna gång/allan
Prata med de som var ansvariga för Årets man-tävlingen?
LadyHowdy
2004-11-07, 22:26
Prata med de som var ansvariga för Årets man-tävlingen?
Har mailat Hänt Extra, ifs bra för ett par timmar sen men.. tror nog inte de lämnar ut sådana uppgifter :/
Fan Allan, det var ju bara ett sätt för mig att hjälpa en snart förlorad oskuld.
LadyHowdy: Börjar det inte lukta lite stalking över det hela? Om ni nu träffades och han hade varit intresserad så hade han väl gett ut sig nummer? Snubbarna som ställer upp i den här sortens "tävling" är bara ute efter en sak, och det är att likt dokusåpanollorna få så mkt brudar dom bara kan på rygg inom kortast tid. Lättast för dig om du ska fortsätta i din stalka är ju att bege dig till nästa förorortskrog där dom har nästa tävling och luska ut så mkt du kan, eller kanske hitta någon ny.
LadyHowdy
2004-11-07, 22:54
LadyHowdy: Börjar det inte lukta lite stalking över det hela? Om ni nu träffades och han hade varit intresserad så hade han väl gett ut sig nummer? Snubbarna som ställer upp i den här sortens "tävling" är bara ute efter en sak, och det är att likt dokusåpanollorna få så mkt brudar dom bara kan på rygg inom kortast tid. Lättast för dig om du ska fortsätta i din stalka är ju att bege dig till nästa förorortskrog där dom har nästa tävling och luska ut så mkt du kan, eller kanske hitta någon ny.
Tack för omtanken men bespara mig sånt där.
Jag talar bara av ren erfarenhet.. Menade inte att förstöra din dröm.
Highlander McLeod + LadyHowdy = TRUE! :D
Slartibartfast
2004-11-08, 10:44
Jag har haft ögonsex med Lola Odusoga som var Miss Finland 95 och tredje i Miss Universum året efter, så jag vet vad tjusningen är. :D
Hm, den enda Michel jag känner till som tävlat i A-F bor i Gävle. Åldern stämmer iof o det skulle kunna vara han på bilderna. Nu tror jag iof att han ska tävla snart och det var kanske inte tävlingsform på killen på bilderna... hm....
LadyHowdy
2004-11-08, 18:14
Jag har fått tag i Michel som stavningen var, tack för ni försökte hjälpa mig!
:)
Edit: Action, det är han! Såg ditt inlägg efter jag postat mitt..
Jag har fått tag i Michel som stavningen var, tack för ni försökte hjälpa mig!
:)
:thumbup:
Lycka till.
//Jörgen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.