Visa fullständig version : Jag igår
edgen_ÖSD
2004-11-07, 13:22
Lägger ut en bild jag tog i går. Kommer fler snart, kameran blev fuktskadat precis efter den här så jag får skaffa en ny först... :(
anar en riktigt bra bicepspeak på dina armar när du får upp en grym volym, ser bra ut! bra triccar med.. mvh
edgen_ÖSD
2004-11-07, 13:51
Tack kompis :)
Niklas-P
2004-11-07, 14:59
Shit! Vad kör du för övningar för bakreaxlar? Snyggt!
"kameran blev fuktskadat" Ahha är det den man ska dra om man inte vill visa benen, bra och veta. :naughty:
edgen_ÖSD
2004-11-07, 15:00
Tycker det är jäkligt onödigt av dig att komentera det där med kameran på det sättet du gör... Speciellt då allt du säger är sanning till 100 procent... :insane: :D ;)
Jag har hittills i 2 månader kört militärpress, sittande hantelpress och handelpessar åt sidan. Den sistnämnda övningen känns förbannat bra! Tar iofs på utsidan av axlarna vad jag vet, men det kan ju hända att de tagit på baksidan med... :)
Tack för komentaren iaf!
Skulle tro att Niklas-P skojade. Du vet om att man inte skall duscha med kameran va? :D
Du har en jämn och bra fysik, fin V-form. Och som Ruhl påpekade, bra bicepspeak. Bara att bygga vidare. :bpump:
//Jörgen
Är bilden tagen snett från vänster eller är högra vingen större än den vänstra?
edgen_ÖSD
2004-11-07, 15:16
Jag tror den är lite snedtagen, men jag är riktigt kass på att posa, så det kan ju vara därför med.
Sen duschade jag faktiskt inte med kameran, råkade bara glömma den i bastun... :cool:
Ser bra ut kompis, riktigt fina axlar ! :hbang:
Hur gammal är du ?
edgen_ÖSD
2004-11-07, 18:49
Tack Puppas, kul att höra!
Är 18 år. Hur gammal är dudå?
mini_Arnold
2004-11-07, 19:04
Tack Puppas, kul att höra!
Är 18 år. Hur gammal är dudå?
Additional Information
Birthday:
December 29, 1984
Interests:
Kroppsbyggning, datorer.
Occupation:
Fritidsforskare
OnT: Ser jätte bra ut!
Hur länge har du tränat?
edgen_ÖSD
2004-11-07, 19:23
Tack för den infon :D
Tränat till och från i 3,5 år kanske. Seriöst har det varit i ca 1,5 år och riktigt riktigt seriöst de senaste 2 månaderna ;)
:rolleyes:
Iaf, går du på Wargen lr PC ?
edgen_ÖSD
2004-11-07, 20:30
Går på PC, sista året Natur Miljö....
Antar att du gick PC du med? ;)
Haha nej fan...Gick på wargen, gick ut -03. Lumpen snart lr ?
edgen_ÖSD
2004-11-07, 23:47
Jag slapp faktiskt =)
Tänker inte förlora en massa muskler bara för att springa runt i skogen i 12 månader... :rolleyes: :D
Ser bra ut killen, kämpa på i gymmet nu :bpump:
edgen_ÖSD
2004-11-08, 00:02
Tack kompis, ska göra mitt bästa ;)
Jag slapp faktiskt =)
Tänker inte förlora en massa muskler bara för att springa runt i skogen i 12 månader... :rolleyes: :D
haha vafan är det för skitsnack, om du hamnar på I5 i stan så är det ju ingen fara, dom latjävlarna gör ju ändå inget.
Gör man en tjänst som man går ner i muskler av då har man gjort ngt fruktansvärt jobbigt eller fruktansvärt fel, typ inte ätit på 7.5 månader eller nåt.
edgen_ÖSD
2004-11-09, 15:53
Jag ser det inte som en otjänst i att inte göra lumpen. Kommer ju istället plugga stenhårt på universitet och skaffa mig kunnande och erfarenheter som jag anser kommer göra mig "nyttigare" på andra ställen.
Niklas-P
2004-11-09, 19:59
edgen_ÖSD När jag ändå har börjat nystat upp tidigare sanningar så kan jag ju ta denna med. Lumpen... Du fick för kassa resultat så du fick värsta B-tjänsten som du inte ville göra? :naughty:
Lumpen är ett minne för livet. Det är en förmån att ha fått gjort det. :)
edgen_ÖSD
2004-11-09, 21:23
Ok, det första jag sa var sanning, den kan du få... Men nu måste jag försvara mig lite... :D
Hade faktiskt 9 av 9 på kondition, 9 (egentligen närmare 10 men det gick ju inte att få) av 9 på styrka och 7 av 9 på den mentala biten, plus att jag klarade psyktanten perfekt. Så det så! :cool:
Niklas-P
2004-11-09, 22:21
Hehe, jävlas lite bara. Schyssta resultat annars. :thumbup:
Btw jag hade 8 på mentala :cool:
edgen_ÖSD
2004-11-10, 00:09
Sa jag 7? Menade såklart 9 där med... ;)
Nej men hade du 8 på psyket ska du vara stolt, det är inte många som kommer upp på de nivåerna där!
Med risk för att förstöra din tråd och göra den till en till lumpen tråd...Så måste vi nog klargöra lite, ni säger "det mentala" och "psyket" om inskrivningsprovet.
Vilket (enligt mig) är ganska "way off". Det som testas är ju förmågan att se skillnad på figurer och div. ord som skall förklaras, inte hur det är att vara utan mat och torra kläder i 5 dagar i hällande regn.
DET däremot är ett test på psyket. :)
Edit : Bra att du skulle studera ! Det är ju ett skäl så gott som något. :thumbup:
Med risk för att förstöra din tråd och göra den till en till lumpen tråd...Så måste vi nog klargöra lite, ni säger "det mentala" och "psyket" om inskrivningsprovet.
Vilket (enligt mig) är ganska "way off". Det som testas är ju förmågan att se skillnad på figurer och div. ord som skall förklaras, inte hur det är att vara utan mat och torra kläder i 5 dagar i hällande regn.
DET däremot är ett test på psyket. :)Mjo, men det handlar ju främst om att se logiska saker, lite svårt att mäta psyket på annat sätt :p
Jo men det är väl ändå inte ett mått på psyket.
Jo men det är väl ändå inte ett mått på psyket.Okej, IQ't avgörs av hur hård hud du har på översidan av foten.
edgen_ÖSD
2004-11-11, 23:29
Strunta i det där jag sa om psyket, med det menade jag såklart den mentala biten...
Jaja nu ska vi iaf inte göra detta till en tjattråd, utan snacka om hur otroligt snygg och vältränad jag är, det var ju därför jag startade den här :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.