Visa fullständig version : Då va ja här..
Hejsan alla byggare, nu har ja hittat hit. Verkar va mycket trevligt folk här..
lite fakta om mig:
Vikt: 77kg
Längd: 180cm
Mitt mål till sommarn är att ta min dubbla kroppsvikt i bänkpress till sommarn, ska då väga 80kg muskler.
Bänkpress idag: 140kg x 1, 110kg x 6 (helt själv utan problem)
Ben ligger efter, har haft problem med knäna. :(
Några kassa bilder: kommer mer när ja fixat bra kamera... Håll till godo:
**UPDATE** kamera kommer nästa vecka, då ska ja ta kort på allt! Htta en bild på dubbelbiceps, dock sne och dålig men alltid nått. Tycker själv ja har bra axlar, nästan freakiga..**UPDATE**
Det lilla som syns ser väl okey ut, men jag vill ha helkroppsbilder för att kunna yttra mig. Upp med fler bilder!
allan
Du va mig då en jävel på bänkpress, sysslar du med SL eller har det kommit av bara farten?
Du va mig då en jävel på bänkpress, sysslar du med SL eller har det kommit av bara farten?
alltid gillat bänkpress... har kommit mer och mer. Gäller o få in tekniken, men ja lyfter inte på rumpan eller ser ut som en ostbåge som vissa gör, blir ju lättare då.
alltid gillat bänkpress... har kommit mer och mer. Gäller o få in tekniken, men ja lyfter inte på rumpan eller ser ut som en ostbåge som vissa gör, blir ju lättare då.
Intressant. Hur ser bänkschemat ut?
mystic[-_-]
2004-11-06, 20:33
Du har bröst och armar och fina trapz :thumbup: Har du några ben eller en rygg? Du var stark i bänken :thumbup:
']Du har bröst och armar och fina trapz :thumbup: Har du några ben eller en rygg? Du var stark i bänken :thumbup:
rygg kommer nu, tog ett tag innan man lärde sig få grym kontakt med ryygen. men som sagt. Benen är patetiska! Men dom är på väg :)
mystic[-_-]
2004-11-06, 20:40
rygg kommer nu, tog ett tag innan man lärde sig få grym kontakt med ryygen. men som sagt. Benen är patetiska! Men dom är på väg :)
Jo jag vet det tar ett tag att hitta ryggen men när man gör det så blir det bra :) Benen är bara att kämpa med om man nu vill ha stora ben, alla vill ju inte det men jag vill ha det :thumbup:
Kommer ditt nickname från den extremt fula jäveln i Children of the Corn? Den där långa smala med 1 meter stora käften :confused:
Shadow Warrior
2004-11-07, 21:55
Kommer ditt nickname från den extremt fula jäveln i Children of the Corn? Den där långa smala med 1 meter stora käften :confused:
Eller ifrån den onda magikern Malakai Rench?
nä nicket kommer från galningen i "Save the last dance".. hängt med i många år
ölobrännvin
2004-11-11, 18:00
Du ser grov ut för att väga så lite, väger du verkligen bara 77 ?
Bra jobbat i bänken släng in bättre bilder så ser man vad som släpar :thumbup:
Är det CORONA jag ser där i bakgrunden;)? :cheers:
det ser ok ut, men du har då inga freakiga axlar som du själv uttrycker tycker jag.
bara kämpa på med ALLT. :thumbup:
Jag tyckte brösten såg bra ut =) en hel del bänkpress misstänker jag för du har bra axlar med, hur e det med ryggen då? man fick se lite gran på dubbel bicpes men inte mycket alls men men det kommer la ;)
malakai? inte från örebro?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.