Visa fullständig version : Lycka till i Sydafrika, Olof Wiklund o FinnPower!
Styrkelyfts-VM går ju av stapeln i Sydafrika den här gången, och jag tänkte ge Olof Wiklund en YTTERLIGT AVUNDSJUK lyckospark. Ta lite bilder också och lägg upp! Och givetvis ska Kenta "FinnPower" Sandvik också få ett rungande LYCKA TILL!!!!
:thumbup:
allan
King Grub
2004-11-06, 20:50
ROCK ON!!! http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/jam2.gif
När går det av stapeln? Lycka till också naturligtvis!
Lillgrabben
2004-11-06, 21:18
Lycka till Olof & givetvis får man inte glömma bort Finnpower.
Ge järnet grabbar & beröva öststatarna på några fina placeringar!!!
Inte för att Finnpowers lilla taniga kroppshydda är så lätt att glömma! ;)
MVH
Lycka till nu! Hoppas det går jäkligt bra för er båda! Och dessutom alla andra!
Hardcore_pb
2004-11-07, 14:16
lycka till killar och visa vilka som bestämmer :hbang:
/Hardcore
Styrkelyfts-VM går ju av stapeln i Sydafrika den här gången, och jag tänkte ge Olof Wiklund en YTTERLIGT AVUNDSJUK lyckospark. Ta lite bilder också och lägg upp! Och givetvis ska Kenta "FinnPower" Sandvik också få ett rungande LYCKA TILL!!!!
:thumbup:
allan
Jag ber att få tacka för lyckönskningarna!!! :)
Vad är du avundsjuk på? att jag kommer ner till möjligheten att se hajar, åka på safari, vita stränder goda drinkar och billig öl :D
Kan ju trösta dig med att man lär spendera mest tid i tävlingsarenan. Mycket av det andra lär man inte hinna med. Fast det är ju inte fy skam att se på alla grymma lyftare :bpump:
Tyvärr har jag ingen digital kamera :( men FinnPower har visst införskaffat en så det kommer nog bilder på något sätt.
Hotellet såg ju väldigt eländigt ut...http://www.wheretostay.co.za/capesuites/bwcs1.jpg
allan
Lycka till nu grabbar!! :hbang:
Nitrometan
2004-11-07, 15:35
Lycka till!!! Bägge två!!!
Du hade då koll på vilket hotell vi skulle bo på!?
Herkulez
2004-11-07, 21:50
Lycka till
FinnPower
2004-11-08, 00:57
Tack ska ni ha! :)
Vi ska göra så gott vi kan där nere... Vi (den finska truppen) passar på att stanna ett par dagar extra efteråt. Man ska väl knappast dit igen så det är lika bra att passa på att se sig omkring lite.
Bilder kommer men ni får alltså ha lite tålamod...
är det i kapstaden?
lycka till
Ha kul och lyft mycket! :kickass:
FinnPower
2004-11-08, 22:15
är det i kapstaden?
lycka till
Tack!
Jo, det är i Kapstaden. Sticker imorgon kväll härifrån kobben... :kickass:
Det blir en skaplig flygresa. Start 06.40 från Helsingfors och framme 22.55 men en tvåtimmars paus i Amsterdam. Men det kunde vara värre... En polare från Nya Zeeland berättade att han rest i 45 timmar till en tävling en gång!!
Tack!
Jo, det är i Kapstaden. Sticker imorgon kväll härifrån kobben... :kickass:
Det blir en skaplig flygresa. Start 06.40 från Helsingfors och framme 22.55 men en tvåtimmars paus i Amsterdam. Men det kunde vara värre... En polare från Nya Zeeland berättade att han rest i 45 timmar till en tävling en gång!!
Antar att du kommer ha lite extra mat med dig :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.