Visa fullständig version : Drycker
Jag har de senaste veckorna druckit en hel del olika saftsorter. Men allt som har ett acceptabelt pris smakar ju i princip bara socker, eller?
Finns det några alternativ?
Tillochmed lingon drickan smakar ju sötsliskig smörja. Är det enda alternativet att göra egen saft/dricka?
Den enda ljuspunkten var Jokks tranbärsdricka, men 15Kr/l känns lite i överkant för något jag konsumerar flertalet gånger i veckan.
Nå? Tips? :)
Fun Lights smaker är riktiga superhöjdare.
Fun Lights smaker är riktiga superhöjdare.
sliskig sockerssmak får man dock även med FUN.
sliskig sockerssmak får man dock även med FUN.
Då blandar du saften för STARK. Kan hålla med om att det inte smakar speciellt lajbans om man häver i muchomucho :(
Jag har de senaste veckorna druckit en hel del olika saftsorter. Men allt som har ett acceptabelt pris smakar ju i princip bara socker, eller?
Finns det några alternativ?
Tillochmed lingon drickan smakar ju sötsliskig smörja. Är det enda alternativet att göra egen saft/dricka?
Den enda ljuspunkten var Jokks tranbärsdricka, men 15Kr/l känns lite i överkant för något jag konsumerar flertalet gånger i veckan.
Nå? Tips? :)
Jag gillar vanligt vatten med en massa pressad citron i. Det fungerar med flask-citron, som är enkelt och billigt. Garanterat inte för sött iaf! :)
Jag gillar vanligt vatten med en massa pressad citron i. Det fungerar med flask-citron, som är enkelt och billigt. Garanterat inte för sött iaf! :)
riktigt kallt vatten med pressad citron = :thumbup:
jag gillar vanligt vatten utan tillsats av smak
men annars kan man lägga i
äpple
citron
gurka
apelsin
persika
m.m.
det mesta går det att smaksätta med och du behöver inte pressa låt det bara ligga i vattnet
observera att citron inte ska ligga i vattnet länge får då får det en konstig bismak som inte är god
Vanlig apelsinjuice smakar väl inte särskilt sött. Lättöl.
önos extra prima? lär ju vara mycket socker i den med.
men framförallt juice?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.