Visa fullständig version : Moi! =)
Hej.
Slänger upp några bildertagna med självutlösare =)
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/PICT01199.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/PICT01177.jpg
Man ser inte mycket men säg vad ni tycker jag ska prioritera lite mer framöver =)
16 år
70 kg
183 cm
Tränat i 1,5 år , seriöst de senaste tre månaderna.
Ser bra ut för att va 16 :thumbup: lite svårt att se vad som ska pririteras men jag tycker din ryggbredd och triceps är bra, kör HÅRT och ät MYCKET :whipped:
ceflower
2004-11-04, 20:20
Ser ju riktigt lovande ut! Ät mer :whipped:
(Ha! Jag var första personen att skriva "Ät"!!)
EDIT: Fan, någon hann före :(
Jag tycker inte du ska prioritera någon speciell muskelgrupp!
Prioritera HELA kroppen (benen också ;)), ät mycket och proteinrikt, vila bra och träna hårt! Prio på massa :thumbup:
Okej, förstår vad ni menar =).. Jag har väldigt svårt att lägga på mig något. Jag äter som en häst och tränar som en dåre men ser inga nämnvärda resultat.
Förvånande att ni nämde triceps, kanske fick till en bra pose =D men det är just dem jag ahr lite problem med =)..
Ett av mina stora problem är att jag har höga vikter men kommer ingenstans verkar det som, men det är nog bara jag som itne ser det hoppas jag =).. Blir ju lätt så när man ser sig själv i spegeln varje dag =)..
Det är svårt att se på sig själv om man laggt på sig muskler över en relativt kort period, du har inga "före-bilder"?. Du ökar i styrka men har svårare att öka i volym, am I right? Går du upp i vikt då?
Varför slänger var och varannan upp bilder där man tränat nån månad och frågar vad man ska prioritera?
Aja.. åter till tråden: :eating:
Varför slänger var och varannan upp bilder där man tränat nån månad och frågar vad man ska prioritera?
Han kanske ändå vill hålla ett öga på vad som släpar? Dessutom vet vi inte hur mycket mer massa han vill ha, han kanske inte är ute efter 100 kg muskler. ;)
Ja, svårt för volym men styrkan finns =)
Abjorn: Nu var det ju inte så att jag tränat nån månad utan 1,5 år =)..
Jag ligger runt 4000 kcal per dag, är det lagom? Jag tycker jag äter väldigt mycket men har väldigt svårt för att gå upp i vikt =).. Fast jag är ganska glad nu för jag har paserat 70 sträcker för en vecka sedan =)
jag ligger på 4500-5000 kcal och väger ~60kg mer än dig och ökar bra på det, så du borde öka rätt bra på det om du nu inte har extremt svårt att öka i vikt. Om du nu vill veta vad som släpar ska jag vara ärlig och säga allt. Men du är 16 år och har hela livet framför dig så det kommer :training:
Han kanske ändå vill hålla ett öga på vad som släpar? Dessutom vet vi inte hur mycket mer massa han vill ha, han kanske inte är ute efter 100 kg muskler. ;)
Alla är väl ute efter att bli som coleman :confused:
Anledningen till att min vikt inte går upp är kanske att jag tränar för mycket, kan det vara det?? Tränar både gym och handboll totalt 8-9 ggr veckan.
Får väl ta och äta lite mer då, utöka frukosten och små målen mellan de stora måltiderna =)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.