handdator

Visa fullständig version : Kanye West, Annexet, fredag 19 november

Löjtnant Blank
2004-11-03, 10:44
Någon mer än jag som ska kolla in världens rikaste backpacker?

http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=GLO405ANX11191

MacLeod
2004-11-03, 11:06
Tycker Jay-Z borde ha följt med nu när han inte jobbar med R.Kelly längre. Då hade jag gärna gått.

Sultanen
2004-11-03, 11:08
hoppas Al Qaida bombar stället då, den låten han gjorde me nån konstig röst e så fruktansvärt irriterande dålig.....=)

gargantua
2004-11-03, 11:13
Tycker Jay-Z borde ha följt med nu när han inte jobbar med R.Kelly längre. Då hade jag gärna gått.

De släppte faktiskt nyss ännu en skiva, dock med varierande kvalite och troligen inte så nytt material.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:rwavqj4eojta

Det skulle vara otroligt roligt att gå!

Löjtnant Blank
2004-11-03, 11:50
Jigga och Kelly håller som bäst på att fylla arenor i the US of A.

Deras förra skiva gillade jag.

Löjtnant Blank
2004-11-03, 11:57
hoppas Al Qaida bombar stället då, den låten han gjorde me nån konstig röst e så fruktansvärt irriterande dålig.....=)
Ha, ha. Hur kan du inte gilla den låten? Den irriterande rösten tillhör ju en uppspeedad Chaka Khan. Kanye West är ett geni.

Sultanen
2004-11-03, 12:00
Ha, ha. Hur kan du inte gilla den låten? Den irriterande rösten tillhör ju en uppspeedad Chaka Khan. Kanye West är ett geni.

hehe har man väl blivit irriterad på en sak så förblir man det =)

Löjtnant Blank
2004-11-20, 23:54
Väldigt, väldigt bra konsert. Ett bord, några handdukar, Kanye, GLC och A-Trak (världens bästa dj) var allt som behövdes. Enkelt, känslosamt, hårt. Det enda missödet var när Kanye missade andra versen på All Falls Down, det var lite pinsamt.

Jesus Walks som extranummer.

Jag tror på Kanye när han säger att han är här för att rädda hip-hop.

Löjtnant Blank
2004-11-20, 23:57
En rolig historia är när han spelar i Denver och tackar Seattle. Publiken börjar bua, varpå Kanye säger: "Y'all booin' me? I know y'all know who I am. I saved hip-hop. I'm on the radio. Y'all should be thankin' me. I'm the first one to use soul samples in records, y'all don't know that?" Ha, ha!

MacLeod
2004-11-21, 13:49
Jigga och Kelly håller som bäst på att fylla arenor i the US of A.

Deras förra skiva gillade jag.

Turnen blev ju avbruten pga av bråk mellan dom två.
Sen verkar det som att Kanye blivit tillsagd att berätta för alla journalister att han är frälsaren av hiphop, och journalisterna älskar det.

Löjtnant Blank
2004-11-21, 14:15
Kanye är inte ensam. Pharrell och Timbo hjälper också till. Utan de tre skulle alla låta som Faboulous och Chingy.

Megatuttarna
2004-11-21, 14:52
Jag gillar the snoop D.O double chizzl bättre. Haha han har så jävla skön stil.