handdator

Visa fullständig version : Varning och tävling

Yankeee
2004-11-02, 06:16
Till er som inte lyssnar på radio kan jag tala om för er att det är snorhalt på sina ställen i stockholm idag. Hoppas att ni har vinterdäcken på :thumbup:

Och tävlingen, vem på kolozzeum tror ni krockar / kör av / motsv först i vinter?

Officer
2004-11-02, 11:19
Inte särskilt kul och lite oseriös frågeställning. :nono:

Froddan
2004-11-02, 11:22
Kimonque är nog en kvalificerad gissning.

Yankeee
2004-11-02, 11:43
Inte särskilt kul och lite oseriös frågeställning. :nono:

Till skillnad från annat i allmänt eller?

Officer
2004-11-02, 11:49
Till skillnad från annat i allmänt eller?

Nu syftade jag mest på att din frågeställning handlar om vem som först kommer krascha med bilen osv, vilket kan utgöra livshotande skador, och även för andra bilister.

Men du har rätt, Kolozzeums allmänna forum börjar gå åt helvete numera så..

Yankeee
2004-11-02, 11:51
Nu syftade jag mest på att din frågeställning handlar om vem som först kommer krascha med bilen osv, vilket kan utgöra livshotande skador, och även för andra bilister.

Jo visserligen. Trodde ingen skulle bry sig direkt, eftersom ingen bryr sig om andra "stötande" och idiotiska saker.

MacLeod
2004-11-02, 12:09
En jobbarpolares gamla vän åkte av vägen för 4 veckor när den första halkan kom hit till Sthlm, han avled lite senare. Så direkt roligt är det ju knappast med halka.

Officer
2004-11-02, 12:10
^^Precis det här jag menade, Yankeee. ^^

Jense
2004-11-02, 14:25

börjar?

Chris
2004-11-02, 14:27
börjar?

Hambörjare du vet. :thumbup:

gorken
2004-11-02, 14:31
Till er som inte lyssnar på radio kan jag tala om för er att det är snorhalt på sina ställen i stockholm idag. Hoppas att ni har vinterdäcken på :thumbup:

Och tävlingen, vem på kolozzeum tror ni krockar / kör av / motsv först i vinter?

Kl 05.05 voltade jag med min kärra på avfarten Essingeleden/St Essingen.....4 månaders fabriksny bil som blev helt kvaddad!

Froddan
2004-11-02, 14:32
Kl 05.05 voltade jag med min kärra på avfarten Essingeleden/St Essingen.....4 månaders fabriksny bil som blev helt kvaddad!Hoppas du skojar!?

gorken
2004-11-02, 14:36
Hoppas du skojar!?

Om det ändå var så, men nej! Jag fick hjälp av en cyklist att ta mig ur bilen Någon minut senare kom nästa bil och fick sladd och missad min bil med en 1/2 meter eller så....tur att man hann ur....tur att min dotter inte var med.....

Jense
2004-11-02, 14:38
Om det ändå var så, men nej! Jag fick hjälp av en cyklist att ta mig ur bilen Någon minut senare kom nästa bil och fick sladd och missad min bil med en 1/2 meter eller så....tur att man hann ur....tur att min dotter inte var med.....

hur är det med dig nu?

gorken
2004-11-02, 14:41
hur är det med dig nu?

Mest ont i axlar och handleder. Tog emot rätt bra i ratten tror jag. Jag har varit och röntgat hals och bröst ryggen, såg bra ut. Jag känner mig mest deppig tror jag.....grubblar en del på vad som kunde ha hänt etc, etc.

Officer
2004-11-02, 14:50
gorken - Väldigt stor tur att du klarade dig!

Vågar man fråga vad det var för bil?

gorken
2004-11-02, 14:54

Vågar man fråga vad det var för bil?

En Opel Meriva -04

z_bumbi
2004-11-02, 15:04

Instämmer.

Froddan
2004-11-02, 15:08
Jag känner mig mest deppig tror jag.....grubblar en del på vad som kunde ha hänt etc, etc.Vet hur det känns, flög av motorvägen förra vintern. Men försök uppskatta att du klarade dig och försök kanske att lära dig nått av det som hänt.

Skönt att höra att du klarade dig oskadd! Var glad för det!

gorken
2004-11-02, 19:47
Vet hur det känns, flög av motorvägen förra vintern. Men försök uppskatta att du klarade dig och försök kanske att lära dig nått av det som hänt.

Skönt att höra att du klarade dig oskadd! Var glad för det!

Jo när jag plockade upp min dotter på dagis...så...tro mig...bilen saknade helt betydelse!! :mallan: