Visa fullständig version : Varning och tävling
Till er som inte lyssnar på radio kan jag tala om för er att det är snorhalt på sina ställen i stockholm idag. Hoppas att ni har vinterdäcken på :thumbup:
Och tävlingen, vem på kolozzeum tror ni krockar / kör av / motsv först i vinter?
Inte särskilt kul och lite oseriös frågeställning. :nono:
Kimonque är nog en kvalificerad gissning.
Inte särskilt kul och lite oseriös frågeställning. :nono:
Till skillnad från annat i allmänt eller?
Till skillnad från annat i allmänt eller?
Nu syftade jag mest på att din frågeställning handlar om vem som först kommer krascha med bilen osv, vilket kan utgöra livshotande skador, och även för andra bilister.
Men du har rätt, Kolozzeums allmänna forum börjar gå åt helvete numera så..
Nu syftade jag mest på att din frågeställning handlar om vem som först kommer krascha med bilen osv, vilket kan utgöra livshotande skador, och även för andra bilister.
Jo visserligen. Trodde ingen skulle bry sig direkt, eftersom ingen bryr sig om andra "stötande" och idiotiska saker.
En jobbarpolares gamla vän åkte av vägen för 4 veckor när den första halkan kom hit till Sthlm, han avled lite senare. Så direkt roligt är det ju knappast med halka.
^^Precis det här jag menade, Yankeee. ^^
börjar?
börjar?
Hambörjare du vet. :thumbup:
Till er som inte lyssnar på radio kan jag tala om för er att det är snorhalt på sina ställen i stockholm idag. Hoppas att ni har vinterdäcken på :thumbup:
Och tävlingen, vem på kolozzeum tror ni krockar / kör av / motsv först i vinter?
Kl 05.05 voltade jag med min kärra på avfarten Essingeleden/St Essingen.....4 månaders fabriksny bil som blev helt kvaddad!
Kl 05.05 voltade jag med min kärra på avfarten Essingeleden/St Essingen.....4 månaders fabriksny bil som blev helt kvaddad!Hoppas du skojar!?
Hoppas du skojar!?
Om det ändå var så, men nej! Jag fick hjälp av en cyklist att ta mig ur bilen Någon minut senare kom nästa bil och fick sladd och missad min bil med en 1/2 meter eller så....tur att man hann ur....tur att min dotter inte var med.....
Om det ändå var så, men nej! Jag fick hjälp av en cyklist att ta mig ur bilen Någon minut senare kom nästa bil och fick sladd och missad min bil med en 1/2 meter eller så....tur att man hann ur....tur att min dotter inte var med.....
hur är det med dig nu?
hur är det med dig nu?
Mest ont i axlar och handleder. Tog emot rätt bra i ratten tror jag. Jag har varit och röntgat hals och bröst ryggen, såg bra ut. Jag känner mig mest deppig tror jag.....grubblar en del på vad som kunde ha hänt etc, etc.
gorken - Väldigt stor tur att du klarade dig!
Vågar man fråga vad det var för bil?
Vågar man fråga vad det var för bil?
En Opel Meriva -04
Instämmer.
Jag känner mig mest deppig tror jag.....grubblar en del på vad som kunde ha hänt etc, etc.Vet hur det känns, flög av motorvägen förra vintern. Men försök uppskatta att du klarade dig och försök kanske att lära dig nått av det som hänt.
Skönt att höra att du klarade dig oskadd! Var glad för det!
Vet hur det känns, flög av motorvägen förra vintern. Men försök uppskatta att du klarade dig och försök kanske att lära dig nått av det som hänt.
Skönt att höra att du klarade dig oskadd! Var glad för det!
Jo när jag plockade upp min dotter på dagis...så...tro mig...bilen saknade helt betydelse!! :mallan:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.