Visa fullständig version : Någon?
Har kollat runt.. finns det ingen från norra sverige hära?? någon stans runt piteå, luleå, skellefteå ? ingen alls ?? :confused: :(
NP.
ditt nick.. tack jens.. varsågod.. ingen fara!
och, här är helt fullt av folk från norra sverige. imorgon vid denna tid kommer denna tråd ha minst 3 sidor
Wahlgrenus
2004-11-01, 03:23
känns ju som 50% kommer där uppe ifrån.
40% = Stockholmare (allt ovanför skåne är stockholm... tills man når norrlands gränser)
Resten är skåningar :)
PS: Det är 10% för er som inte hängde med i svängarna :thefinger
Herkulez
2004-11-01, 09:09
jarå vi är iaf 3från boden, ett antal från luleå, några från skellefteå osv....det finns gott om lappar här :thumbup:
glömde jag nämna jense?
Kossa Mu
2004-11-01, 09:55
Jag är ifrån pite, har dock flyttat till ume för 2 månader sen.
Fultjack
2004-11-01, 10:02
Yes Boden represent, finns väl nån mer från piteå har jag sån för mig, och ett X antal från luleå, sen har vi väl några ute i skogen?
kal_erixon
2004-11-01, 11:33
räknas övik till stockholmarna då eller :D
Buckethead
2004-11-01, 12:16
Fd. kalix nu lule.
s_himself
2004-11-01, 12:17
finns väl ett par enstaka smålänningar också :D
heh, jag är pitebo men pluggar nu i ume.
:hbang:
Herkulez från boden. Big al från skelleftå. Berge från östersund. Och jag från kramfors :D :thumbup: och det finns många mer...Och justde får inte glömma totteman från ö-vik
Hardcore_pb
2004-11-01, 13:15
Luleå enda vettiga stan i norrbotten :thefinger
/Hardcore
Har kollat runt.. finns det ingen från norra sverige hära?? någon stans runt piteå, luleå, skellefteå ? ingen alls ?? :confused: :(
Givetvis inte .. de är väl inget man vill skylta med direkt :D :D :D
lule.. å solen har nästan gått ner helt nu...
Bor här uppe men är inte härifrån
NP.
ditt nick.. tack jens.. varsågod.. ingen fara!
och, här är helt fullt av folk från norra sverige. imorgon vid denna tid kommer denna tråd ha minst 3 sidor
hehe lång historia bakom mitt nick.. orkar inte dra det
tänkte ifall någon från runt hära omkring tränar på korpen lr step-in i piteå! lr någon i luleå som har hemma gym som man kan komma och kolla in när någon pumpar! :bpump:
tränar nu 4-5ggr i veckan och det händer inte så mkt nu ökar inget.. står som och stampar på en platå :( ! det enda pulver jagt ar är kreatin... tänkte (KANSKE) införskaffa mig lite "top of the line whey 80" och lite l-glutamin, (rekomentation av en kille som tränar på korpen) kanske lite Ripped Fuel för att få bort lite fläsk? äter förövrigt 4ggr /dag och blir stadiga måltider! :eating: Just nu så äter jag efter träning lite fil,yogurt,linfrön,keso blandat till en liten drink!
edgen_ÖSD
2004-11-02, 15:31
Hoppas Östersund räknas till Norrland, för annars flyttar jag upp ett tjugotal mil ;)
Hoppas Östersund räknas till Norrland, för annars flyttar jag upp ett tjugotal mil ;)
Norrland för mig är nog lite mera norrut än östersund :/ lika bra att flytta då ;P yran har ju inget att komma med mot pdol :hbang: :booty:
Jag är norrlänning (liten by i ångermanland, Junsele heter den)
Men nu bor jag i småland, pluggar lite, men gymmar mest :D
Lule här, är sur, bitter och inåtvänd ;)
Ume! Men jag kommer inte här ifrån..
Fultjack
2004-11-02, 17:57
Ni som svarar norrbotten, kan ni inte säga ort också? :thumbup:
Hardcore_pb
2004-11-02, 19:04
var tränar ni som bor i luleå ?
själv är ja på step-in ! har opererat knät idag så ser ni nån som går som ett mongo där dom närmaste 6 veckorna så är det garanterat jag :D
/Hardcore ps. jag är jävligt liten också så håll utkik efter fotbolls kroppen :smokin:
Jag är lappigast av alla! Kiruna/Riksgränsen :hbang:
en liten skit från lule här
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.