handdator

Visa fullständig version : lugnet?

[UnTr] freshmint
2004-10-29, 16:06
finns det några falun bor här?
funderar på att gå ett idrottstränar program på Dalarnas Högskola, någon som har lite koll på hur det är där?
visst bör den vara förlagd till Lugnet?

slobban
2004-12-13, 00:58
Tänkte bara föra fram en gammal rackare till ljuset igen.

Jag bor iaf inte i falun! Det är säkert skitskoj på det där programet. Och JA lugnet bör man vara förlagd på, bäst kaffe och hårdast sängar där.
Att mitt svar kom ca 1 år för sent gör inget hoppas jag. Hoppas du har fått svar på dina frågar, och glöm inte att träna biceps i kabeln såhär över jul då man kan va lite rund om fötterna.
Må och lev [UnTr] freshmint.

[UnTr] freshmint
2004-12-14, 20:05
haha ja tack ska du ha ...nu går jag bara och väntar på att få veta om jag kommer in eller inte

kattis
2004-12-16, 23:10
Bättre sent än aldrig...

Idrottstränarprogrammet, vet jag ej hur det är? Pluggar till lärare på Lugnet....
Det är iallafall ett område med mycket träningsmöjligheter, och det är väl det som räknas :cool:

Det är inte precis en högskola man går vilse i(inte så stort), kåren är inte så skoj där...enligt mig....hmm...de har kaffe och väldigt dyr mat i restaurangen....vad mer kan man säga???

ta med dig matlåda och lämna kompassen hemma!

God Jul, kanske vi syns i korridorerna...

/Kattis

slobban
2004-12-16, 23:34
Haha!!
Även den här tråden fick ett lyckligt slut.

[UnTr] freshmint
2004-12-18, 00:59
Bättre sent än aldrig...

Idrottstränarprogrammet, vet jag ej hur det är? Pluggar till lärare på Lugnet....
Det är iallafall ett område med mycket träningsmöjligheter, och det är väl det som räknas :cool:

Det är inte precis en högskola man går vilse i(inte så stort), kåren är inte så skoj där...enligt mig....hmm...de har kaffe och väldigt dyr mat i restaurangen....vad mer kan man säga???

ta med dig matlåda och lämna kompassen hemma!

God Jul, kanske vi syns i korridorerna...

/Kattis

ja det var väll ungefär den känslan jag fick när jag var där och kollade lite ...men iofs så kommer jag ifrån en stad som är ungefär lika stor som hela lugnet området så jag är nog rätt nöjd ...dessutom måste man ju alltid ha matlådor med överallt :eating:

om du kollar efter den minsta killen på skolan så lär du nog se mej :em:

Haha!!
Även den här tråden fick ett lyckligt slut.

ja man blir ju alldeles glad ju, kommer aldrig att sluta förvånas över kolo :thumbup: