Visa fullständig version : Hur man inte ska se ut, FÖREbilder.
Här är jag, tränat "seriöst" sen i somras. Egentligen så vet jag vad som behövs göras, men eftersom det är kul att kika på andra så tänkte jag inte vara sämre.
:)
191 cm
runt 95 pannor
skulle vara kul om någon ljög ihop något icke negativt att säga :laugh:
ölobrännvin
2004-10-27, 15:42
Som sagt inte mycket att kommentera NU men om ett år kommer det vara roligt att se utvecklingen, alltid roligt att ha före :cool: bilder. KÖr hårt.
jag tycker det ser ut som du har en bra bredd på axlar.. sen kan man väll inte säga allt för mycket mer än Lycka till! Ska bli kul o se utvecklingen! Kör hårt!! :hbang:
mvh stenis
mystic[-_-]
2004-10-27, 16:48
Jävlar du kommer bli grov om du kör hårt :thumbup:
Det ser helt klart ut som att du har förutsättningar till att få en sjysst fysik!
du är en "bra nybörjare" som sagt.:)
tackar tackar!
prioriterar varken eller nu, försöker bara att växa så mycket som möjligt utan att bli fetare. Kanske vågar mig på en liten minideff till sommaren.
Den första tiden har jag bara blivit hårdare och hårdare, och börjat känna att jag har lite muskler. Men nu börjar jag öka lite i omfång också. Men skam den som ger sig, ska fortsätta att svälla :D
Själv tycker att jag har riktigt rutten peak i biceps, eller vilken biceps förresten ?
Men men, allt går riktigt bra nu, så jag hoppas det håller i sig. Styrkan ökar i nästan varje pass. Är ruggigt motiverad.
Megatuttarna
2004-10-27, 18:16
Du lär sluta upp som Art Artwood.
Fortsätt att packa på dig muskelr :thumbup: det som jag la märke till var dina framsida axlar, BRA!!!
EDIT: jag så även att din traps verkar bra :thumbup:
Bra där killer - det är kul att dokumentera utvecklingen.
Låt gå för att du inte har nån större muskelmassa än, men det börjar komma och du är som folk säger - "naturligt bred", en bra bas för att bli riktigt grov.
Sen har du bättre pecs än bilderna visar och riktigt bra styrka overall för din träningstid, även om du är "segare" än du är "explosiv". Lite luddig - men inget som du ska tänka på på ett tag, nu ska du växa. :thumbup:
Du lär sluta upp som Art Artwood.
Que :confused:
kul att få lite positiv feedback :)
Megatuttarna
2004-10-27, 18:33
Que :confused:
kul att få lite positiv feedback :)
Får jag inte spekulera eller?
http://www.fitnesspont.hu/mass-shop/picture_gallery/Art_Atwood/Art_Atwood_2002may22_01.jpg
Får jag inte spekulera eller?
syftade du på den breda midjan ? :em:
naturligt bred. bra
Tänkte säga precis samma sak! Bara att bygga på i övrigt!
Megatuttarna
2004-10-27, 20:46
syftade du på den breda midjan ? :em:
Nej för fan. Var inte så ödmjuk att det blir patetiskt.
Menade att du är naturligt stor och då även blir större än alla andra som tränar när du väl kommit igång ordentligt. Se på Art Artwood, han dwarfar ju massor med andra byggare.
jag har ingen aning, tyckte han såg ut som en liten dvärg med bred midja.
patetisk är jag redan :cool:
jag har ingen aning, tyckte han såg ut som en liten dvärg med bred midja.
patetisk är jag redan :cool:
Det gäller att börja öva på självkritiken tidigt.
Ett par grundläggande fraser som du bör memorera för att sätta i spel vid möte av annan individ, företrädesvis en hane, som tränar med vikter är:
"Jag är fet"
"Jag är liten"
Dessa två kan med fördel kombineras för att ge ytterligare effekt samt för variation:
"Jag är liten och fet"
:thumbup:
Det gäller att börja öva på självkritiken tidigt.
Ett par grundläggande fraser som du bör memorera för att sätta i spel vid möte av annan individ, företrädesvis en hane, som tränar med vikter är:
"Jag är fet"
"Jag är liten"
Dessa två kan med fördel kombineras för att ge ytterligare effekt samt för variation:
"Jag är liten och fet"
:thumbup:
jag brukar dra på en växel till och säga att jag tränat längre än vad jag gjort, samt fritt erkänna att jag kurar. :angel:
Mccartney
2004-12-15, 17:53
Ser bra...du har mer mycket mera att bygga på än vad jag har. Hur mycket träna du?
Mccartney
2004-12-15, 17:53
När jag säger att du har bra mycket mera att bygga på en mig...är det en komplimang....du har bra förutsättningar att bli riktigt riktigt stor
Metal_boy_
2004-12-15, 18:44
bra tuttar
Jag tränar för tillfället ca 4 gånger i veckan ( på gym) . Har gymmat seriöst sedan i somras.
Innan dess har jag spelat handboll i 5 år, varav det sista året riktigt seriöst, träning 4 gånger i veckan + intervalllöpning innan 2 av träningarna. Plus matcher , ca 1 gång i veckan.
Så det har blivit en del.
Nya pics comin' up!
Latsspread framifrån
dubbelbicce bakifrån. Får inte till den så bra tyvärr
Sidechest, den satt bäst tycker jag. Tränade bröst idag så det är lite fusk med pump.
Lite mått/vikt osv. Statistik helt enkelt.
Armar: 38cm
Lår: 66cm
Vader 41cm
Kagge: 96cm
Vikt : 99kg nypissad på morgonen
Längd: 191cm
tycker axlarna verkar släpa efter duktigt, börst ser ju bra ut... ryggen är rätt okej också.. armarna kunde ha vart lite symmetrist större men det kommer
kör hårt ! *flex*
Bröstet ser bra ut,
men priotera rygg och armar mer
tack för kritiken.
Ryggen är nog det jag kör oftast och tyngst. Armarna är riktigt svåra att få fart på, har varit lika klen i dem sedan jag började träna.
ähh va fan du har inte tränat så länge :P ha tålamod med armarna många har ju problem att få dom växa, t ex jag :/
FredsAmiralen
2005-01-25, 08:32
Tycker det ser ut som att du har en väldigt bra grund att bygga från. Lagom med BF också... kommer bli lätt att bygga och inte allt för jobbigt att deffa sen... bara att kämpa på!
Lycka till! *flex*
langar upp en sidechest som jag tog häromdagen. Blev rätt bra tycker jag själv iaf.
Ska ta nya bilder snart, med de obligatoriska poserna.
en latsspread från idag, lutade mig lite för mycket bakåt, har lätt för att kura ihop mig. Finns lite träningsbilder här (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37854)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.