handdator

Visa fullständig version : Behöver hjälp!

Lasse Kongo
2004-10-26, 21:13
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Arnesson
2004-10-26, 21:15
Gammal, men lustig :)

muddler
tagen från exet??? :D

hampaN
Har redan varit uppe.. :angel:

s_himself
2004-10-26, 21:16
too late! :thumbup:
den va gammal redan första gången den postades, men ack så jävla klockren!! :laugh:

abjorn
2004-10-26, 21:20
Den där var väl uppe nyss i en annan tråd, eller var det ett annat forum jag läste den på?

mystic[-_-]
2004-10-26, 21:22
Rost är allvarligt inget du ska strunta i. Rosten om den nu får sitta kvar länge kan ge dig onödigt stora utgifter i framtiden. Tänk dig själv när du en dag ska gå ut på morgonen och upptäcker att bilen är rostig. Du blir självklart väldigt arg och skyller allt på din tjej som är otrogen med din pizzaleverantör, men du får inget svar. Du åker till macken och de förstår direkt att du inte är en tänkare som lämnar in bilen direkt utan en snål kille som bryr sig mer om sin tjej än sin bil. Killarna skrattar lite bakom din rygg när du travar ut i regnet utan ditt paraply som du självklart glömde på Rhodos

Detta måste vara sämsta offtopic någonsin men jag försökte :thumbup:

Lasse Kongo
2004-10-26, 21:28
']Rost är allvarligt inget du ska strunta i. Rosten om den nu får sitta kvar länge kan ge dig onödigt stora utgifter i framtiden. Tänk dig själv när du en dag ska gå ut på morgonen och upptäcker att bilen är rostig. Du blir självklart väldigt arg och skyller allt på din tjej som är otrogen med din pizzaleverantör, men du får inget svar. Du åker till macken och de förstår direkt att du inte är en tänkare som lämnar in bilen direkt utan en snål kille som bryr sig mer om sin tjej än sin bil. Killarna skrattar lite bakom din rygg när du travar ut i regnet utan ditt paraply som du självklart glömde på Rhodos

Detta måste vara sämsta offtopic någonsin men jag försökte :thumbup:

Ja en av de sämre ot som sagt, men vafan, du försökte iaf som sagt :D

Herkulez
2004-10-26, 22:55
puuh trodde du kommit på oss där ett tag :em: