Visa fullständig version : Utbyggnad av tatuering - idéer?
Tänkte bygga ut min nuvarande tatuering frammåt jan/feb. Så jag tänkte redan nu börja skissa på lite idéer. Så här ser den ut nu:
http://www.nojesjournalen.se/tattoo2.jpg
Den första utbyggnaden jag kom att tänka på var:
http://www.nojesjournalen.se/blommor.jpg
Nån som har några tips eller idéer?
blommorna var verkligen inte vackra..
pappret..med flames eller liknande kanske
blommorna var verkligen inte vackra..
pappret..med flames eller liknande kanske
Jag har aldrig påstått att jag ritar snyggt :D
Om jag skulle göra blommorna skulle självkalrt nån som kan rita få rita dom, detta handlar som sagt mer om idéer.
Jag har faktiskt funderat på flames också, kan nog med bli snyggt.
Pappret är helt klart snyggt. Dock tror jag inte flames passar, inte blommor heller. Typ en vinranka eller nåt liknande?
Möjligtvis ett papper, som om det var utrivet ur bibeln isf.
Lägger du dit för mycket krimskrams blir det bara fult och fjantigt imho.
kal_erixon
2004-10-22, 21:49
har du en hel uppsats på armen :D
en glödande och typ förkolnat papper skulle va snyggt. så som de ser ut när ett paper bränns underifrån, om ni fattar
Vad du än gör så ha inget med starka gula, gröna eller lila färger;) Speciellt om du har blommor och inte vill likna en tolvårig flicka:D
Herkulez
2004-10-23, 01:53
grymt fult med både flames och blommor
grymt fult med både flames och blommor
Spelar det någon roll på en så estetiskt tilltalande tatuering?
Vad du än gör så ha inget med starka gula, gröna eller lila färger;) Speciellt om du har blommor och inte vill likna en tolvårig flicka:D
Det är ganska sällsynt att färger i tatueringar ser starka och skrikande ut eftersom huden mattar av dom, så lila och blått smälter in ganska bra. Iallafall på de tatueringarna jag har sett med liknande motiv.
Antingen kör du på bibeltemat och lägger in lite gammalt papper eller en stentavla typ. Eller så spinn vidare på pulp fiction och släng in samuels face på axeln.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.