Visa fullständig version : Justin
JustinCredible
2004-10-18, 05:01
Hej
JustinCredible
2004-10-18, 05:02
Sid
http://server5.uploadit.org/files/NoahYeah-DSC02655.JPG
JustinCredible
2004-10-18, 05:02
Front
http://server5.uploadit.org/files/NoahYeah-JustinYeah.JPG
JustinCredible
2004-10-18, 05:03
Back
http://server5.uploadit.org/files/NoahYeah-DSC02617.JPG
no1fitness
2004-10-18, 05:37
Grym rygg !! :bow:
Men minus för brat-frisyren... :D
Fortsätt ett tag till så blir det super !! :thumbup: :bpump:
Karl_alfred
2004-10-18, 06:27
Tycker det ser grymt bra ut! Mer massa är det som behövs bara :thumbup:
no1fitness :laugh:
JustinCredible
2004-10-18, 07:42
haha min frisyr blir alltid dissad här på kolo.. funderar på att raka av allt så.. :)
Tack, mer massa kommer om jag inte tappar intresset som vanligt..
bicep http://server5.uploadit.org/files/NoahYeah-DSC03267.JPG
Tja! Starkt jobbat, ser mycket bra ut!
Lite stats vore på sin plats!:)
Bra symmetri framör allt .. riktigt bra rygg snygg lågt fästande lats ( de skall du vara glad för ) , grymm peak på biceps .. lågt kropppsfett.
Benen ?
Lite mer overallvolym lär inte skada , men det kommer :)
Bra bygge .. helt klart ..
mystic[-_-]
2004-10-18, 08:08
Grymma armar och rygg :hbang: Bf% som du har skulle jag inte tacka nej till :thumbup:
Bra hårdhet, rygg och armar. :thumbup:
Du behöver lite mera pecs bara.
Fultjack
2004-10-18, 09:50
ser mycket bra ut :thumbup:
lite stats vore på sin plats också..
Sparrisen
2004-10-18, 10:34
Ser absolut ingenting...
Ryggen ser brutalbra ut och allt det andra ser fint och symmetriskt ut. Brösten hade kanske kunnat vara större, men vafan - Rock hard Justin! :thumbup:
fintelligens
2004-10-18, 11:40
Ahh, din arm ser så grymm ut!! Och ryggen!!
Bra 44'or, bra axlar, bra rygg .. inga ben .. lite whiggerstyle på frisyren, oh well.
Ingen förutom jag som noterat den Grymmeste grymmeste bicepsen!?!?! Grymt hårt grabben
JustinCredible
2004-10-18, 16:51
Tja! Starkt jobbat, ser mycket bra ut!
Lite stats vore på sin plats!
tacktack! mått vet jag inte. Jag väger iaf 78-80 kg. Som mest har jag vägt ungefär 90 fast då såg jag skum ut..
Bra symmetri framör allt .. riktigt bra rygg snygg lågt fästande lats ( de skall du vara glad för ) , grymm peak på biceps .. lågt kropppsfett.
Benen ?
Lite mer overallvolym lär inte skada , men det kommer
Bra bygge .. helt klart ..
danke :) kan lägga upp benen sen, måste bara hitta rätt ljus =P
wow, imponerande!
tack, men så bra är jag inte =P
Grymma armar och rygg Bf% som du har skulle jag inte tacka nej till
Tack, lågt bf kommer gratis när man måste gå ut hunden 100 ggr / dag
Bra hårdhet, rygg och armar.
Du behöver lite mera pecs bara.
Tack, pecsen är faktiskt inte så dåliga som dom ser ut på bilderna.. jag poserar som en dildo från sidan.... jag drar lixom fram axlarna istället för att dra bak & trycka fram bröstet.. + att skuggan förstör.. haha bortförklarningar 2004 =P
ser mycket bra ut
:)
Ser absolut ingenting...
Var det där en flame lr fungerar inte bilderna för dig?
Ryggen ser brutalbra ut och allt det andra ser fint och symmetriskt ut. Brösten hade kanske kunnat vara större, men vafan - Rock hard Justin!
whoa tacktack. :bow:
Ahh, din arm ser så grymm ut!! Och ryggen!!
tacktack, men vet inte om det är så bra egentligen. Jag är en riktig David Copperfield på vinklar och så =D
lite whiggerstyle på frisyren, oh well.
ha jag ska byta. cornrows next
Ingen förutom jag som noterat den Grymmeste grymmeste bicepsen!?!?! Grymt hårt grabben
:) :em:
som skrivet förut grymma klubbor och lats!!!! Stenhårt!!! :thumbup:
Hur ser din arm och ryggträning ut?
JustinCredible
2004-10-19, 12:48
Hur ser din arm och ryggträning ut?
Jag kör nästan alltid en discoövning direkt efter en basövning (alltså ett set disco efter varje set bas utan vila emellan så det blir som en enda övning.)
Jag körde rygg i morse, det var såhär ungefär
4 set "Halva" marklyft i smith (vänder när stången är vid knäna kanske), supersettat med marklyft med hantlar.
4 set Chins supersettat med chins i maskin.
2 set chins... fast med fötterna på en bänk och vikter på låret och jag drar upp mig i smith stången... fan helt omöjligt att förklara.. men det är lätt den bästa övningen jag provat. fet träningsvärk i lats.
sen 2 set T-Bar Rows supersettat med cable rows.
Armar brukar jag köra i princip samma grejs. disco efter bas. Tex cable curls efter stångcurl och pushdown efter french press osv. kör alltid 4 övningar & 4 set varje övning.
jag växer grymt bra av det. speciellt ben, axlar, rygg.
Metoden förutsätter dock att man har nära tillgång till allt, så man slipper gå genom hela gymmet från frivikt till maskin osv mellan varje set.
kass rygg och kass arm.
bra ben och bröst! sluta träna bröst helt så det inte blir för mycket, mvh Bruno
HEJ JUSTIN *LERLE*
bra, din rygg liknar mats aka actions
JustinCredible
2004-10-19, 20:37
kass rygg och kass arm.
bra ben och bröst! sluta träna bröst helt så det inte blir för mycket, mvh Bruno
HEJ JUSTIN *LERLE*
bra, din rygg liknar mats aka actions
ha, du har flippat ur helt :D jag fattar kanske 40 % av dina inlägg nu för tiden.
Bra att den ser ut som mats snigelstigs. nåt sånt jag eftersträvar.
Föressten ska jag till Danmark i morgon kväll, så då kan jag hälsa på daaaääiij.. så kan vi äta pölser och sånt.
alltså lite kreativ kritik :)
du har ju fina låga ryggfästen men är det inte lite för lite massa på ryggen i övrigt?
haakan ordierar som vanligt tunga mark :hbang: samt rodd med smalt grepp
Håller inte med Haakan..
Visst vill han väl antagligen ha mer massa på ryggen. Men den ligger ju knappast efter något annat.
Jävligt shysst form. Just incredible skulle man nästan kunna säga. :sleep:
ha, du har flippat ur helt :D jag fattar kanske 40 % av dina inlägg nu för tiden.
Bra att den ser ut som mats snigelstigs. nåt sånt jag eftersträvar.
Föressten ska jag till Danmark i morgon kväll, så då kan jag hälsa på daaaääiij.. så kan vi äta pölser och sånt.
vad ska du i dk att göra?!
JustinCredible
2004-10-19, 22:59
Mago; dagens ordvits :D
vad ska du i dk att göra?!
mamma ska köpa nån tavla av nån gubbe som vi känner.. kan lika gärna följa med och hänga där några dagar.
Mago; dagens ordvits :D
mamma ska köpa nån tavla av nån gubbe som vi känner.. kan lika gärna följa med och hänga där några dagar.
okej, så din morsa är otrogen,, coolt.
köp öl till mig, tack
ser bra ut!
behåll för fan frisyren! stekigt ju! :)
lite mer massa så blir nog allt grymt bra! ryggen kan ja dock inte säga mycke om ser bra ut mannen
JustinCredible
2004-11-17, 20:33
hoho har inte lyft en vikt sedan dom första bilderna. Har tappat 7-8 kg kanske. Kan lägga upp bilder ungefär som nå downward spiral för att visa nedbrytningsprocessen. dom gamla bilderna funkar visst inte, hoppas ni kommer ihåg ungefär hur d var iaf. låt det fungera som ett skräckexempel för er som inte har motivation. notera att bröstkorgen typ helt har försvunnit.
Det här är inte meningen att vara dubbelbicca. försöker bara se så sämst ut som möjligt. spänner inte ens biceps. i rätt ljus ser man nästan revbenen igenom där pecsen skulle sitta. :)
http://server2.uploadit.org/files/NoahJohansson-DSC05916.JPG
http://server3.uploadit.org/files/NoahJohansson-DSC04862.JPG
EDIT; hittade en typ två månader gammal bild.. jämför armarna http://server2.uploadit.org/files/justincredible-DSC05761.JPG
Varför gör du på detta viset? Och varför ser du glad ut? :rolleyes:
Varför....Varför mannen??!!
Herregud, låt kolozzeum leda vägen till en snyggare fysik! Hjälp denna vilseledda man kära kolozzeumare!
Tror det handlar om ofördelaktiga vinklar ... du såg ju mycket bättre ut på bilderna som inte ens var en månad gamla (i början av tråden) dom går dock inte att se nu.
Why Man?! Whyyyyyyyyyyy?!?!
JustinCredible
2004-11-18, 18:03
haha. vägde mig nyss. hade visst gått ner nästan 11 kg :D
Dom första bilderna är ju över en månad gamla + att jag tog dom en vecka innan jag la upp dom om jag minnes rätt
Angående varför så är det helt enkelt bara att jag inte tycker om att träna så jag lägger ner. Och sjunker ihop jävligt fort :) Fast jag brukar komma tebax lika snabbt så..
Jag äter som en riktig vinnare, idag har jag ätit toffiffee och Dr.Pepper till frukost, kycklingburgare till lunch och nyss godisfiskar & Fanta. :)
ryggen är det enda som inte ser helt pissigt ut. Fast peaken på biceps har blivit lite mindre.... kolla ländryggen, ser ut som ett upp&nervänt JL märke.
http://server2.uploadit.org/files/justincredible-ghjh.jpg
ser bra ut!
behåll för fan frisyren! stekigt ju! :)
Jag tror den korrekta benämningen på frisyren är Schtekig. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.