Visa fullständig version : 50% träning och 50% kosten vid viktnedgång?
Callister
2004-10-03, 13:02
Jag är rätt handikappad hemma så jag kan inte träna, så jag vet inte vad ska göra för att hålla det stilla bäst? Jag blir inte ett dugg hungrig om jag inte tränar, kan vara utan mat en halvdag :sleep:
King Grub
2004-10-03, 13:03
Jag förstår inte vad du frågar om. :) Hålla vad stilla?
Callister
2004-10-03, 13:07
Jag förstår inte vad du frågar om. :) Hålla vad stilla?
Vikten. :cool:
Jag kan ju inte äta, min förbränning går ju åt skogen nu när jag är hemma såhär. :rolleyes: Jag behöver träna men det är helt omöjligt. :furious:
King Grub
2004-10-03, 13:09
Varför kan du inte äta? Även om du ligger blickstilla i sängen har du en grundförbränning på cirka 1 kcal per kilo kroppsvikt och timme. Dvs en 80-kilosman förbrukar runt 80 kcal per timme, i total vila (ungefärliga siffror).
Callister
2004-10-03, 13:21
Jag har ingen matlust alls, jag känner absolut ingen hunger, har haft såhär förut. Men då har träning hjälp, men det kan jag ju inte göra nu
morbror_sven
2004-10-03, 13:25
Jag har ingen matlust alls, jag känner absolut ingen hunger, har haft såhär förut. Men då har träning hjälp, men det kan jag ju inte göra nu
ät endå! Blev du fet från början genom att inte vara hungrig?(ta inte illa upp nu bara, men det är inte många som deffar utan anledning...) :)
Callister
2004-10-03, 13:30
ät endå! Blev du fet från början genom att inte vara hungrig?(ta inte illa upp nu bara, men det är inte många som deffar utan anledning...) :)
Jag har tillräckligt med ister kvar, som ska bort... :)
Trodde det var hålla still vikten utan att du rörde dig, och då var ju lösningen ut o gå. Men nu verkar det ju som att du vill hålla vikten uppe? Fast samtidigt vill du fortsätta gå ner? Och så äter du inget? Om du inte äter något kommer den ju inte hållas uppe.
Förstår inte problemet, vill du går ner i vikt och du inte är hungrig så är väl allt precis som du vill ha det? Även om det kanske inte är optimalt
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.