handdator

Visa fullständig version : Käka mycket

Jejje
2004-10-02, 17:05
om jag får en tillfällig psykos och under låt oss säga 2-3 dagar käkar väldigt dåligt.. jag avbryter min annars väldigt "fina" kosthållning.. käkar massa choklad.. massa dåliga brödsorter med onyttiga pålägg.. men jag käkar OCKSÅ min mängd protein under dagen.. hur mycket förstör detta? är det enda som händer att jag får en massa fett lagrat.. och under så finns samma muskler kvar..

SKADAR en sån här 2-3dagars ÄTNOJA min muskelbyggning eller något? eller är det helt enkelt bara lite ofarligt fett som jag enkelt kan deffa bort igen? för att få bort fett klarar man ju av.. om man bara går tillbaka till sin striktare kosthållning.. eller ska jag gråta över att jag förstört mina träningsprestationer också?

King Grub
2004-10-02, 17:08
Hur ofta händer det? En gång i veckan? Då skall du gråta. :D Ett par gånger om året? Då gör det ingenting, och du kan lugnt stoppa undan näsduken igen.

Hoffa
2004-10-02, 17:08
om jag får en tillfällig psykos och under låt oss säga 2-3 dagar käkar väldigt dåligt.. jag avbryter min annars väldigt "fina" kosthållning.. käkar massa choklad.. massa dåliga brödsorter med onyttiga pålägg.. men jag käkar OCKSÅ min mängd protein under dagen.. hur mycket förstör detta? är det enda som händer att jag får en massa fett lagrat.. och under så finns samma muskler kvar..

SKADAR en sån här 2-3dagars ÄTNOJA min muskelbyggning eller något? eller är det helt enkelt bara lite ofarligt fett som jag enkelt kan deffa bort igen? för att få bort fett klarar man ju av.. om man bara går tillbaka till sin striktare kosthållning.. eller ska jag gråta över att jag förstört mina träningsprestationer också?

Om du ser till att träna hårt under dom dagarna så blir effekten av
din dåliga kosthållning mycket mindre. Du får ju bara fett lagrat om
du äter mer än vad du förbrukar. Enkelt förklarat.

Jejje
2004-10-02, 17:12
en gång om ÅRET.. det var lite väl optimistiskt..

jo jag tränar som vanligt..
mån. gym
tis. kondition
ons. gym
tors. kondition
fre. vila
lör. gym
sön. vila/kondition

nej men jag fortsätter helt enkelt på min strikta diet och inom en vecka kommer mitt "frossande" vara ett minne blott eller? för jag hade fina magrutor och de är HELT borta kan jag ju säga.. men samtidigt så kände jag att mina muskler var bra mycket större och pumpade när jag gymmade.. så på nåt sätt gillade jag det..

får ni nån gån såna här frossdagar.. eller ni har EN ätardag varje vecka eller? om man tar 2-3ätardagar så kanske man kan vänta i en 3veckor innan man kör sin ätardag? då borde allt vara glömt och förlåtet..

aliquis
2004-10-02, 18:03
Hände det nyss? Det är ju inte säkert att det är massa fett du har lagt på dig, magen o tarmarna kanske bara är lite stora av all mat ett tag.

Jejje
2004-10-02, 18:20
så det kan bli så? för just nu känner jag mig väldigt hård igen.. och det har gått snart 2dagar sen jag frossade i typ 2 dagar.. och det var nog inte såå dålig mat.. förutom att det blev en hel del choklad också.. plus att jag sista dagen fick för mig att proppa i mig lite skogaholm med leverpastej och messmör.. kände mig otroligt pumpad på gympasset också.. stor som fan.. inte fet-stor utan stor.. : P så det kändes rätt ok.. men nu ska jag iaf gå tillbaka till min vanliga diet.. försöka få fram musklerna lite mer igen.. hatar att ha en valkmage : P