Visa fullständig version : Hemsida?
Någon som vet om Euroshopper har en hemsida?
Vad tycker niom deras nya rågbröd? är det osötat,någon som vet? står inget på förpackning dock!
:eating: :bpump: :eating: :sleep:
Trött man blir ibland..
www.euroshopper.se kanske ger dig en hint.... ;)
Trött man blir ibland..
Hehe vad det där verkligen rätt?
Trött man blir ibland..
Så trött så att man inte kollar upp ifall de uppgifter man lämnar ifrån sig stämmer? ;)
Jag gjorde en snabb sökning på www.google.se och jag fann ingen sida som var bara företaget euroshopers officiella hemsida.
Så trött så att man inte kollar upp ifall de uppgifter man lämnar ifrån sig stämmer? ;)
Man kanske ska tänka ett steg längre än att tro att jag trodde det där var deras hemsida..... ;)
Om någon tar sig tid att läsa texten på länken så klarnar nog allt.. förutsätter iofs lite språkkunskaper.
Nä, vi förstår inte. "Welcome to the future website of..."? Va? :)
AcidSleeper
2004-10-01, 08:30
Ring kundtjänst!
020 - 83 33 33
Arnesson
2004-10-01, 09:01
Euroshopper är ICAs lågprismärke. Varumärket är ett samarbete mellan elva företag i tio länder, bland annat ICA. Förpackningsdesignen är gemensam och även flera av produkterna. Det finns också produkter i sortimentet som bara säljs i Sverige eller Norden.
Saxat från susning.nu
Om någon tar sig tid att läsa texten på länken så klarnar nog allt.. förutsätter iofs lite språkkunskaper.
Betyder inte att euroshopper kommer öppna sin site där, bara dom som äger domännamnet som skriver så. Finns många adresser man skriver in som kommer upp på samma vis.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.