Visa fullständig version : lillfisen visar bilder för första gången
Tjena, tänkte lägga upp lite bilder på mig för bedömning... blivit lite motiverad av min käre vän Gudfadern :p
Ålder: 17
Vikt: ~80kg (pendlar mellan 80-83)
Längd: 189cm
Mått är typ (försöker komma ihåg från sist jag mätte)
Armar: 36-37cm
Underarmar: 32 eller 33cm
Midja: 75cm eller nåt liknande
Ben: 61,4cm (mätte för bara några dagar sen)
Vader: Knappa 40cm
Jag tränar inte för tillfället, men för några månader sen så tränade jag med mitt hemmagym i 12 veckor, följandes Max-OT principer. Gick upp från cirka 70kg till min nuvarande vikt och har hållt denna vikt sedan dess (i Julas). Det är tänkt att jag ska komma igång igen snart ivf. :whipped:
http://hem.bredband.net/tejpis/thSideTri.jpghttp://hem.bredband.net/tejpis/thBackBi.jpghttp://hem.bredband.net/tejpis/thBackLatsspread.jpg
puss :em: iiiiih!!! vågar jag klicka på posta?!?!
Förstår inte att jag vågade, haha. Gjort är gjort :em:
edit: Fick inte till sidtriceps alls, bättre lycka nästa gång... Blir ännu svårare med mina über-långa armar :insane:, har egentligen inte kassa triccor ! Sen hade jag iaf tur med latsspread-bilden =)
jag kan inte somna =(
Latsen ser bra ut. :thumbup:
Att döma av bilder och mått så får du piska armar, axlar, benen och pecs men egentligen är det väl helt enkelt mer overall-massa = fortsätt pumpa.
:cheers:
Grymt. Symetriskt och väldefinerat. :thumbup:
Större kan man väl bli om man är into that :D
snyggt, ser ut att ha låg fettprocent också.
Grymt. Symetriskt och väldefinerat. :thumbup:
Större kan man väl bli om man är into that :D
Mina kallingar satt inte symmetriskt med byxorna på bilderna :rolleyes:
Tack för era inputs grabbar.. Ska komma igång nu igen så ska ni få se en större fis om några månader =)
Slänger in en fitness-pose också, framhäver mina kassa pecs :naughty:
http://hem.bredband.net/tejpis/thFitness.jpg
Gudfadern
2004-09-28, 12:38
Pga av din höga fettprocent kan man inte bedömma bilderna riktigt rätt, men jag ska försöka.
Axlarna är ju totalkassa, vidden på ryggen, eller vilken vidd? Ja du vet själv, allting släpar ser skitdåligt ut!!
Men vafan tejpis, DET SER JU SKITBRA UT!!! JÄVLA BJÖRN.
Pga av din höga fettprocent kan man inte bedömma bilderna riktigt rätt, men jag ska försöka.
Axlarna är ju totalkassa, vidden på ryggen, eller vilken vidd? Ja du vet själv, allting släpar ser skitdåligt ut!!
Men vafan tejpis, DET SER JU SKITBRA UT!!! JÄVLA BJÖRN.
Hare slagit slint eller? Who's da bear? You da bear! Upp med dina bilder nu också, gubben.
Fin fysik. Mer massa så blir det kanon. :thumbup:
Fin fysik. Mer massa så blir det kanon. :thumbup:
Yes! Mer massa är påväg.. Har precis flyttat så det är svårt att träna nu, kartonger överallt men mamma har reserverat plats i källaren åt mig. Eller så tar jag det stora klivet och börjar på gym istället :thumbup:
Självaste Castro kommenterar, fan va nice! :bow: åt dina framsteg!
En side triceps från förra veckan...
http://hem.bredband.net/tejpis/thSideTri2.jpg
Hmm, det var nog alla bilder!
Härlig form!
Tänk om du kunde vara lika trevlig på msn ;)
(är Jojo- på msn och vet inte hur jag fick dig till min lista, haha)
Tänk om du kunde vara lika trevlig på msn ;)
(är Jojo- på msn och vet inte hur jag fick dig till min lista, haha)
haha, jaha, det är du. jag glömmer alltid vem folk är. de jag inte känner behöver jag inte dalta med :D
mer arm axel o bröst för att matcha ryggen perfekt
ryggen ser mkt bra ut! mkt marklyft??? :bow:
ryggen ser mkt bra ut! mkt marklyft??? :bow:
Bara marklyft, hantelroddar och skivstångsroddar =)) Tack
OBS! Har kört chins en gång och klarade det fantastiska antalet 5!! :smokin: Eller jag har typ hängt i lite träd nån gång då å då men bara tränat chins en gång
ölobrännvin
2004-09-28, 15:35
ser jävligt bra ut tycker jag, lite mera massa kanske. Härligt att du har hemgym också så alla gymråttor får se att det går att bygga hemmea med. :thumbup: för dej mannen .
najs, fortsätt pumpa så blir det kanon! :)
Jäkligt bra form! Smäll på mera massa nu över vintern så blir det kanon! :thumbup:
pellepedal
2004-09-28, 17:50
Ser väldigt bra ut.
Men.. mer massa! KLIPP DIG!!!! :devil:
Tycker det ser symmetriskt snygg ut. Gillar din rygg speciellt.
Vad har du tagit i mark, bänk och böj?
Ser väldigt bra ut.
Men.. mer massa! KLIPP DIG!!!! :devil:
Jag sparar ju ut håret (Grub-wannabe till max) =D, men jag brukar inte ha det som på bilderna haha
Tycker det ser symmetriskt snygg ut. Gillar din rygg speciellt.
Vad har du tagit i mark, bänk och böj?
iih... Visste att den frågan skulle komma så småningom, maxar ALDRIG men ni kan få lite siffror!
[avdelning: bortförklaringar]
Böj: Har kört EN gång i mitt liv (tränar som sagt hemma och kan inte få upp vikten på ryggen)... Då körde jag iaf 20 reps på 50kg, bara för att få in tekniken.
Mark: 120-140? kör 12x100kg här hemma ivf eftersom jag inte har mer vikter. Otroligt jobbigt för hela kroppen att köra mark på "höga" reps, tror att jag skulle maxa rätt mycket mer än jag tränade på.
Bänk: Aldrig maxat men tränade på 70 sist.
Skivstångscurl: 44x6 utan att använda ryggen men lite "accelerationsfart" i början av lyftet, försöker att aldrig böja bak ryggen i curls.
[/avdelning: bortförklaringar]
Har f.ö. dåliga erfarenheter av maxningar i bänken, känns som mina axlelleder ger upp före tuttarna. Samma sak när jag försöker mig på pullovers, axlarna blir helt knasade så jag försöker hålla mig till strikta hantelbänkpressar.
HMMMM!!! Kort sagt:
BÄNK: 70kg några FÅ repetitioner
BÖJ: aldrig tränat men 50kg x20
MARK: 100kg x12
ser jävligt bra ut tycker jag, lite mera massa kanske. Härligt att du har hemgym också så alla gymråttor får se att det går att bygga hemmea med. :thumbup: för dej mannen .
Tack, men det hade gått bättre med gym =0) Gudfadern, här på kolozzeum, försöker få mig att börja på hans gym... Men jag har en bror som tränar också, känns som jag måste hjälpa honom för han har vart smal så länge och det börjar bli dags med lite muskelmassa på honom! Tränar nog med honom här hemma tills han vill börja på gym. Vi får se hur det blir helt enkelt. Fortsätter jag träna hemma måste jag skaffa ett rack för att köra knäböjjs, wonderful övning. Andra problem med att träna hemma (i en hyresrätt) är att man måste ta det så lugnt :furious: Måste liksom köra hur sakta som helst på t.ex. marklyften för att inte få en massa klagande grannar över en eller ännu värre ett sprucket golv.
ölobrännvin
2004-09-29, 15:52
Visst finns det nackdelar men det 'r ändå skönt att det GÅR att träna hemma.
Sen har jag sån tur att jag inte har grannar under mej, men som sagt det blir lite träligt att köra ben dock... :smokin:
Visst finns det nackdelar men det 'r ändå skönt att det GÅR att träna hemma.
Sen har jag sån tur att jag inte har grannar under mej, men som sagt det blir lite träligt att köra ben dock... :smokin:
Jo, det går! Verkar som det blir gym nästa vecka, alla tjatar; brorsan och tre kompisar.
Burger King
2004-10-02, 00:52
Grym V-form på första bilden till höger.
Bra resultat med tanke på hur lång tid du tränat! :cheers:
ÅÅååååhhh, hittade denna gamla tråd... 1 år, 7 månader senare och jag är mindre definerad på samma vikt! Woohoo för 1½ års WoW-aholic..
Rycker in i lumpen om 1 månad som fjälljägare så det gäller väl att rycka upp sig. Tänk om jag hade fortsatt träna då när jag var 17 =(
Vad onödigt att skriva en post egentligen men jag blev lite deppad och pushad, även om skillnaden inte är stor så har jag inte åstadkommit nåt på nästan 2 år.
bear.flowertwig
2006-06-30, 23:30
Det du tappat tar du igen fort. Se fram emot det i stället!
Med tanke på åldern(stånd i motvind i mjukisbyxor, hehe) så har du ju många år med gott om testo i kroppen, du kommer öka bra. Det man ser av bilderna ser ju riktigt trevligt ut. Bara att slänga på lite mer muskler där, symmetrin ser ju redan ut att finnas :thumbup:
Ahh, ljuva lumpartid. Skavande kallsonger, "infanterield" och guldburkar. Ät en burk leverpastej åt mig ;)
Det du tappat tar du igen fort. Se fram emot det i stället!
Med tanke på åldern(stånd i motvind i mjukisbyxor, hehe) så har du ju många år med gott om testo i kroppen, du kommer öka bra. Det man ser av bilderna ser ju riktigt trevligt ut. Bara att slänga på lite mer muskler där, symmetrin ser ju redan ut att finnas :thumbup:
Ahh, ljuva lumpartid. Skavande kallsonger, "infanterield" och guldburkar. Ät en burk leverpastej åt mig ;) Jo, det är så sant så.. Men jag sitter här å muppar för att jag har dragit på mig en halsinfektion *grr*
cool avatar ;) Ganska fin är den faktiskt :)
beckman88
2006-07-01, 08:59
Var du hög när du skrev detta eller?, han har ju fan skitbra mått (Förutom benen:whipped: ) För att vara 189 cm tycker jag att det ser riktigt bra ut! Du är ingen såndär lång ådrig kille det glädjer mig:thumbup:
Höga fettprocent? kan inte vara mer än 16%? Fan inte mkt, nar du ta på dig glasögonen Gudfadern :n00b
men jag blev lite deppad och pushad, även om skillnaden inte är stor så har jag inte åstadkommit nåt på nästan 2 år.
haha, precis så brukar jag också tänka :laugh:
annars ser det bra ut, bygget påminner väldigt mycket om mitt eget
sen har du väl 3-4 bra år framför dig, även om lumpen inte kommer ge dig så mycket
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.