handdator

Visa fullständig version : Mål att minska 6-7 cm i midjan på 2 månader.

GrayHaven
2004-09-21, 16:52
Hejsan, nu här och skulle behöva lite hjälp :)

har tänkt att köra stenhårt på att minska mitt midjemått med 6-7 cm (är 87 cm nu jag är 182 cm och väger 76 kg) Så det är ju inte direkt muskler utan mer fett som väger..

Jag har inte råd att gå på gym och inte heller något kök som jag kan laga mat i (studentboende jippididooo..inte =) ).

Iallafall.. Jag gör 100 situps o 75 rygglyft(BRAK stil) varje morgon och kväll och försöker gå 2 timmar varje kväll.. Jag har tillgång till en 15 kgs skivvikt oxå :)
jag vet att man inte kan punktförbränna sålätt men de ställen jag vill gå ner på är magen, låren och rumpan..några tips på bra övningar man kan göra hemma?

Sen vad ska man äta? Eftersom jag inte kan laga mat själv (går typ inte vara i köket) så kanske man kan prova ett sånt här pulver? hur bra e de egentligen..typ nutrilett har ju något..

Vad säger ni? Vore mycket mycket tacksam för tips och råd..

Tack på förhand

Zodd
2004-09-21, 16:57
Här står allt du behöver veta: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

Jag har själv minskat 6cm i midjemått på lite mer än 2 månader, inga problem. :)

GrayHaven
2004-09-21, 18:00
Oj där stod det mycket nyttigt :) lite svårt att sätta det i praktik kanske..men det lär man sig nog :)

Aha okei zodd..

kan du berätta lite vad du gjorde för något då? =) typ träning kondition o lite vad du åt.. vore till mycket hjälp!

Zodd
2004-09-21, 18:59
Jag äter: Kycklingfile, Tonfisk, Ägg, Ost(låg fett%), Makaroner, Ris, Bröd, Musli, Mjölk(bara på morgonen) och Linfröolja.
Sen har jag bara gått morgon- eller kvällspromenader och styrketränat, kondition är jag för lat för ;)