Visa fullständig version : NÅgra Veckor Kvar Nu..040912
mystic[-_-]
2004-09-12, 10:27
Nice ruhl! ;)
JustinCredible
2004-09-12, 10:49
Hyffsade quads :eek:
Nice dude.. beeef it up
M
Ja du var ju liten du!:D
Ser grymt ut! Mr. RUHL :kickass:
henke1001
2004-09-12, 11:30
grymt! :hbang: :kickass:
Sparrisen
2004-09-12, 11:36
Vajert! :thumbup:
Lite stats vore kul! Ålder, vikt, mått, hur länge du tränat, mål etc....
Sedan ser det ut som om pecsen och triccarna släpar en aning.
:angel:
tack för kommentarerna!
är 25år, är ca 170cm kort och väger på bilderna 84 på morgonen alltså, nyskiten och pissad=) målet är att en vacker dag ställa mig på scen i byggning, hade planer på att göra det i år men ska barn snart och det kommer för nära inpå (hade tänkt tävla på lucia) så jag får skjuta upp det ett år eller mer..håller med dig swedeforce ang triccar och bröst, jobbar på problemet, även vader är ett stor problem för mig..
AdrenalineRush
2004-09-12, 12:26
Grym form! :hbang:
Herkulez
2004-09-12, 13:36
chef killen, ser ruskigt bra ut :thumbup:
såg en dubbelbicca bakifrån bild på dig nyligen och det såg brutalt ut, jävligt lik Conny Ulldins tidigt 80-tal och den var riktigt bra
Kommer gå bra det här mannen! Fina linjer.
Ser mycket bra ut .. rätt längt , bra bygge ... kommer gå bra det där
Lucia i år ?
Megatuttarna
2004-09-13, 10:27
Ojoj, grym kropp! :thumbup:
Måste instämma i kören :bow:
thanx guys! :love:
blir mest troligt tävlingsdebut på lucia nästa år i -80 beroende hur det går med barnet, är ju min första unge som jag ska få så man är ju lite osäker på hur det kommer att gå med träning och så, men planen är att tävla nästa år och jag kommer att försöka behålla en någonlunda form till då så att jag slipper dieta nån längre tid, mitt mål nu är att ändå komma i tävlingsform på några veckor och när jag nåt det så tänkte jag prova expedimentera lite med fyllning och tömmning, vätska mm för att lära mig min kropp och skaffa mig erfarenhet till min tävlingsdebut..tack för alla kommentarer, alltid kul att få kritik bra och dålig..mvh
GRYM och...GROFV! :thumbup:
Ser bra ut, fortsätt i samma stil så :thumbup:
Du skulle inte ha lust att skriva några rader om hur du byggt upp dina lår? Skulle vara intressant att höra för du har verkligen lyckats tycker jag. :thumbup:
Edit: Ja med allt har du ju lyckats, men det är låren axlarna och biccarna som är bäst och av dem tre musklerna är det låren jag har svårast för.
min benträning är väl en ganska normal benträning tror jag, delar upp fram och baksida i två pass, kör dock en övning baksida med 3 set på framside dagen bara för att mina baksidor släppar lite efter framsidorna, kör på framsidorna minst en tung övning typ frontböj, hacklift eller benpress ofta 2 av dom övningarna, i frontböjen kör jag max 10 rep och i hackliften kör jag max 6 rep anledningen till det är att jag tycker det är för tunga övningar att reppa i, tungt både psykiskt och för flåset, har lite svårt att få luft i dom 2 övningarna..däremot så kör jag mellan 10-20 reps i benpressen, sissysquats och bensparken, avslutar alltid med alltingen benspark eller sissysquats, tycker att sissy är en grymt bra övning att avsluta med, ibland i superset med bensparken..alltså inget märkvärdigt alls, 3 övningar ca 10 set totalt på framsidan på baksidan blir det ungefär detsamma, alla set till failure såklart och ibland förbi failure :cryout: nångång ibland så får jag psykryck och försöker köra 50reppare i bensparken eller frontböjen, då fräser det i påkarna och man håller på att svimma men jag tror att det är bra att shocka kroppen ibland..
edit: tack för alla kommentarer, kommer att slänga upp bilder när jag är färdig med dieten om jag nu lyckas bli klar nångång.. :(
AngelLove
2004-09-16, 11:54
finfint och grattis till att du skall bli pappa !!
Byggare Bob
2004-09-16, 17:35
Grym fysik. :hbang:
Grattis till tillskottet i förskott.
angellove och byggare bob! tack!! :love:
Löjtnant Blank
2004-09-16, 18:44
Axlarna och benen är out of this world. Ser helt otroligt bra ut. LYCKA TILL!
Jaa....vad ska man säga. :bow:
Att grabben din (eller tjejen då, vad det nu blir) kan säga "Min pappa är större än din pappa" utan att överdriva behöver vi väl inte ifrågasätta direkt. :D
Grym fysik! :eek:
Imponerande fysik! :hbang:, kommer att gå fint på framtida tävlingar!
hade inte tänkt att sätta ut några fler bilder men det blev att sätta ut en bild på ett annat forum så då kan jag lika gärna gära det här oxå.. :)
mystic[-_-]
2004-11-06, 21:11
Riktigt bra ser det ut :thumbup: Grym rygg, alxar, ben allt man ser verkar fint :thumbup: Bra hamstrings också :D
Riktigt riktigt grymt! Visst hade vaderna kunnat vara en aning större, men helheten är sjukt bra :bow:
F-n Janne det här ser tokbra ut! :thumbup:,...blev helglad å peppad när jag hörde att du skulle tävla iår, nu ska vi visa dom att vi från norr inte är å leka med! :kickass:
F-n Janne det här ser tokbra ut! :thumbup:,...blev helglad å peppad när jag hörde att du skulle tävla iår, nu ska vi visa dom att vi från norr inte är å leka med! :kickass:
tackar! jo det går framåt, gick ju fan inte att motstå suget för tävling, sen var det ju bara operation övertalning när det gäller frugan=) kommer säkert inte att vara hårdast och absolut inte störst på scen men jag kommer att vara där och kriga iallafall, kommer att bli en rolig resa ner för oss, hoppas att vi inte är alltför sega i skallarna då=) höres mannen!
sony, castro och mystic, tack för kommenarerna! :cheers:
[QUOTE=mr ruhl]
målet är att en vacker dag ställa mig på scen i byggning, hade planer på att göra det i år men ska barn snart och det kommer för nära inpå (hade tänkt tävla på lucia) så jag får skjuta upp det ett år eller mer..
QUOTE]
Leveranstiden på små barn brukar vara 9 månader och ganska lätt att planera in :D
Ser kanon ut :thumbup:
Lycka till när du satsar fullt ut och ställer dig på scen :thumbup:
har fått tillökning för ca 4 veckor sen (lite tidig var han)
mina 2 hjältar efter en morgonprommis i morse..
Herkulez
2004-11-07, 10:52
grattis killen :thumbup:
Pappa Jan =)
grattis till barnet!
stort lycka till på tävlingen!
De va mig en hårig fruga du har Janne :D , går på 4 ben också :smokin:
GRATTIS !!!
Good luck me tävlandet, hoppas du får sova tillräkligt..
Marcus
GRATTIS !
Hoppas att går bra med pojken även om han var lite ivrig att komma till världen.
tackar! jodå allt går bara bra med grabben, äter och växer så man blir avundsjuk på tillväxten=) sova får man väl göra när man dör eller? :rolleyes: vissa morgnar så känns det lite halvsegt att gå på morgonpromenad om man inte har fått sova ordentligt men det är bara att kämpa på..
Familj å jobb samtidigt som tävlingsförberedelser å allt va det innebär, du gör det bra! :thumbup: ,...vi ses till helgen!
Familj å jobb samtidigt som tävlingsförberedelser å allt va det innebär, du gör det bra! :thumbup: ,...vi ses till helgen!
tack! jo ibland känns det tungt och hopplöst men det är bara att bita ihop, inte långt kvar, har iallafall tagit ledigt hela sista veckan innan tävlingen så att man kan tömma ordentligt :) ser fram emot helgen! ska bli skoj
Ser väldans bra ut Ruhl :)
Hoppas du vinner den största tävlingen nu, dvs barnet ;D
Ha det gott! Många morgonpromenader med vagnen förstår jag :thumbup:
Kan bara säga riktigt grym kropp.Tilltalande i mina ögon.Du skulle INTE göra bort dej vid ev tävling.
:hbang:
Söt unge mannen! Lycka till!
Själv ser du mer brutal och stark ut än söt.
jag tycker du ska bjuda på mer bilder :smokin:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.