handdator

Visa fullständig version : Får kvällningar av riktig mat. Kan mitt intag av tillskott spela roll?

Jacobg
2004-09-10, 14:05
Tjo ..

Jag får nu kvällningar ofta när jag äter mat. Speciellt på morgonen då jag äter 2 portioner gröt och nåt ägg. :rolleyes: .

Nu ahr det även hänt i skolan att jag fått kvällningar av maten :cryout: . Det är riktigt jävla jobbigt, och säg itne det är bara för maten är äcklig. det HÄNDER ganska OFTA och det är svinjobbigt. :(

Jag äter proteinpulver och kreatin tillskott, kan dock inte säkert säga att kvällningar + kreatin intaget styartade samtidigt. :( .

Så, har någon annan märkt av detta? Vad bör man göra? :MrT:

Mvh Goldei

aliquis
2004-09-11, 09:49
Vad skulle tillskotten ha med gröten att göra? Du kanske bara tycker den känns för "stabbig"?

LunaSpice
2004-09-11, 10:08
Låter mer som något psykiskt än något du får i dig via tillskott. Har det hänt att du kräkts efter en måltid?

Jacobg
2004-09-11, 13:29
har spytt äggen en morgon, annars känner jag bara att det drar till i magen och man håller på o spy. Vet inte om det är kvällningar det heter, man känner att magen gör "spy reflexen".

Hmm... jag är tveksam till tillskotten också, men fick diaree (myyys) i uppladdningsfasen av kreatinet.

Någon har någon ide för lösning?

Det är INTE bara gröten, men främst. :insane:

Evensar
2004-09-11, 14:02
har spytt äggen en morgon, annars känner jag bara att det drar till i magen och man håller på o spy. Vet inte om det är kvällningar det heter, man känner att magen gör "spy reflexen".

Hmm... jag är tveksam till tillskotten också, men fick diaree (myyys) i uppladdningsfasen av kreatinet.

Någon har någon ide för lösning?

Det är INTE bara gröten, men främst. :insane:

Skippa äggen och gröten ett tag och kolla om det är det som är problemet?

LunaSpice
2004-09-11, 14:24
Skippa äggen och gröten ett tag och kolla om det är det som är problemet?

Ett mkt bra tips.

Jacobg
2004-09-11, 16:02
låter ju vettigt...

men, vad fan kan äta som är nyttigt då till frukost? :rolleyes:

King Grub
2004-09-11, 16:08
låter ju vettigt...

men, vad fan kan äta som är nyttigt då till frukost? :rolleyes:

Ris, pasta, korngryn eller kokt potatis med någon form kött-, fisk-, fågel- eller skaldjursrätt? Spaghetti och skinka/kesoröra åt jag till frukost i går.

stor o stark
2004-09-12, 12:54
Jag skulle gissa på att du har fått magkattar.