Visa fullständig version : Får kvällningar av riktig mat. Kan mitt intag av tillskott spela roll?
Tjo ..
Jag får nu kvällningar ofta när jag äter mat. Speciellt på morgonen då jag äter 2 portioner gröt och nåt ägg. :rolleyes: .
Nu ahr det även hänt i skolan att jag fått kvällningar av maten :cryout: . Det är riktigt jävla jobbigt, och säg itne det är bara för maten är äcklig. det HÄNDER ganska OFTA och det är svinjobbigt. :(
Jag äter proteinpulver och kreatin tillskott, kan dock inte säkert säga att kvällningar + kreatin intaget styartade samtidigt. :( .
Så, har någon annan märkt av detta? Vad bör man göra? :MrT:
Mvh Goldei
Vad skulle tillskotten ha med gröten att göra? Du kanske bara tycker den känns för "stabbig"?
LunaSpice
2004-09-11, 10:08
Låter mer som något psykiskt än något du får i dig via tillskott. Har det hänt att du kräkts efter en måltid?
har spytt äggen en morgon, annars känner jag bara att det drar till i magen och man håller på o spy. Vet inte om det är kvällningar det heter, man känner att magen gör "spy reflexen".
Hmm... jag är tveksam till tillskotten också, men fick diaree (myyys) i uppladdningsfasen av kreatinet.
Någon har någon ide för lösning?
Det är INTE bara gröten, men främst. :insane:
har spytt äggen en morgon, annars känner jag bara att det drar till i magen och man håller på o spy. Vet inte om det är kvällningar det heter, man känner att magen gör "spy reflexen".
Hmm... jag är tveksam till tillskotten också, men fick diaree (myyys) i uppladdningsfasen av kreatinet.
Någon har någon ide för lösning?
Det är INTE bara gröten, men främst. :insane:
Skippa äggen och gröten ett tag och kolla om det är det som är problemet?
LunaSpice
2004-09-11, 14:24
Skippa äggen och gröten ett tag och kolla om det är det som är problemet?
Ett mkt bra tips.
låter ju vettigt...
men, vad fan kan äta som är nyttigt då till frukost? :rolleyes:
King Grub
2004-09-11, 16:08
låter ju vettigt...
men, vad fan kan äta som är nyttigt då till frukost? :rolleyes:
Ris, pasta, korngryn eller kokt potatis med någon form kött-, fisk-, fågel- eller skaldjursrätt? Spaghetti och skinka/kesoröra åt jag till frukost i går.
stor o stark
2004-09-12, 12:54
Jag skulle gissa på att du har fått magkattar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.