Callister
2004-09-08, 19:30
Skadade ryggen på gymmet för 2 år sedan, det har varit på mig sen dess men har försvunnit HEMSKT mycket sen jag gått ner i vikt (25kg), DOCK, så återkommer det om jag har en ansträngande dag, typ knallar omkring på stan en hel dag och håller på. Innan jag gick ner så fick jag detta bara av en promenad typ.
Ivf, muskelsmärtan tror jag sitter i Deltamuskeln(?), vet inte vad som hände när jag gjorde mig illa på gymmet, överbelastning? Eftersom det försvunnit rätt mycket i.o.m viktnedgången.
Rygglyft funkar rätt effektivt har jag märkt, vad tycker ni?
Edit: Smärtan finns inte om jag sitter "rakt" eller i "slappis-position", sitter jag dock med lutad rygg frammåt så är det jobbigt, smärtan är inte stark men väldigt irreterande på något sätt.
Jag sitter inte med lutad rygg automatiskt, bara blir så ibland i skolan t.ex.
Om jag lyfter mycket grejjer så brukar jag få ont ett tag efter, gör inte ont medans jag lyfter, men skit jobbigt senare på kvällen typ.
Ivf, muskelsmärtan tror jag sitter i Deltamuskeln(?), vet inte vad som hände när jag gjorde mig illa på gymmet, överbelastning? Eftersom det försvunnit rätt mycket i.o.m viktnedgången.
Rygglyft funkar rätt effektivt har jag märkt, vad tycker ni?
Edit: Smärtan finns inte om jag sitter "rakt" eller i "slappis-position", sitter jag dock med lutad rygg frammåt så är det jobbigt, smärtan är inte stark men väldigt irreterande på något sätt.
Jag sitter inte med lutad rygg automatiskt, bara blir så ibland i skolan t.ex.
Om jag lyfter mycket grejjer så brukar jag få ont ett tag efter, gör inte ont medans jag lyfter, men skit jobbigt senare på kvällen typ.