Visa fullständig version : Linköping
Sparrisen
2004-08-14, 18:00
Ok, då var det avklarat; mitt första styrkepass i Linköping.
Jag valde att testa citygymmet, eftersom en kompis varmt rekommenderade det. Mina intryck var följande:
- En rejel biff satt bakom disken.
- Överlag sliten utrustning.
- Lite hardcore stämmning var det allt.
- Mindre än vad jag hade väntat mig.
- Mörkt!!!!!!!!!
- Dåliga sommar-öppetider: de stängde redan klockan 16 - vilket jag insåg alldeles för sent...
- Inte speciellt trångt - iaf inte en lördag på sommaren kl 15.
- Riktigt dåliga bänkar.
Gym som står på tur: Campushallen (och ev bolaget, om jag orkar ta mig dit ut...)
Vilka på brädan gymmar på citygymmet?
edit: måste erkänna att jag cyklade vilse när jag skulle hem igen... :smash:
illuminaughty
2004-08-14, 18:05
En av anledningarna till att jag inte tränar på Citygymmet är för att det är mörkt och slitet.
Känns som nåt jädra hemmagjort källargym.
Kalla mig softcore eller nåt, men jag föredrar när det är ljust och fräscht.
Enda gången jag är där är när mitt ex kommer till stan och vill gymma, de har rätt hyggliga drop-in-priser.
Sparrisen
2004-08-14, 18:21
En av anledningarna till att jag inte tränar på Citygymmet är för att det är mörkt och slitet.
Känns som nåt jädra hemmagjort källargym.
Kalla mig softcore eller nåt, men jag föredrar när det är ljust och fräscht.
Enda gången jag är där är när mitt ex kommer till stan och vill gymma, de har rätt hyggliga drop-in-priser.
så var tränar du?
illuminaughty
2004-08-14, 20:00
så var tränar du?
Campushallen ;)
De är inte billiga, men jag har ett s k dagkort (får träna till 1430 varje dag, men jag kan rucka lite på det) för 170 spänn i månaden.
Jag brukar träna på förmiddagarna/morgnarna innan skolan börjar så jag är inte i behov av ett guldkort.
[QUOTE=SwedeForce]- En rejel biff satt bakom disken.
QUOTE]
Kan då inte varit Matte eller Pinnen som jobbade idag då.... :D ;)
fletchta
2004-08-14, 21:58
Bra att du provar alla gym swedeforce så slipper jag slösa pengar på det :). Flyttar till Linköping om 1 el.2 veckor för att plugga. vi kanske ses!
Lasse Kongo
2004-08-14, 22:05
[QUOTE=SwedeForce]- En rejel biff satt bakom disken.
QUOTE]
Kan då inte varit Matte eller Pinnen som jobbade idag då.... :D ;)
Nej o det kan tyvärr inte vara en av de trevligaste o brutalaste människa ja känner då han har slutat där!
SleDgeHammeR
2004-08-14, 22:08
Jo bra att du testar gymmen...när du är klar kan du åka de tre milen de är till norrköping och testa dem också till mig. :em:
Har du eller någon annan testat Friskis och Svettis? Har de bara lite hantalar och bänkar så är det fint för mig eftersom de tar 600kr/termin.
Ingen som vet något annat gym i Linköping som är något att ha? (helst så nära valla som möjligt) :smokin:
// Micke
Jag har tränat mycket på citygymet tidigare - tycker det är ett utmärkt gym :confused: I höst finner ni mig dock på Worldclass där Pecca anklagar mig för att kolla på pumor :smokin:
Ja wc är lätt bästa gymmet i Lkpg :)
Jag är nyinflyttad, precis som SwedeForce, och har nu testat både gymbolaget och citygymmet.
Jag anser att bolaget slår citygymmet med hästlängder. Visst, det är lite mindre, men allt man behöver finns ju där. Sen att det är ljusare, dygnet-runt-passage och mer hardcore gör ju inte saken sämre direkt. Bänkarna på citygymmet måste ju vara ett skämt!
Jag kommer antagligen skaffa ett kort på bolaget...
Någon som vet om auto-giro är bundet en viss tid, som ex. ett år, eller kan man sluta när man vill ?
Jag är nyinflyttad, precis som SwedeForce, och har nu testat både gymbolaget och citygymmet.
Jag anser att bolaget slår citygymmet med hästlängder. Visst, det är lite mindre, men allt man behöver finns ju där. Sen att det är ljusare, dygnet-runt-passage och mer hardcore gör ju inte saken sämre direkt. Bänkarna på citygymmet måste ju vara ett skämt!
Jag kommer antagligen skaffa ett kort på bolaget...
Någon som vet om auto-giro är bundet en viss tid, som ex. ett år, eller kan man sluta när man vill ?
Mig veterligen är det bara att säga upp autogirot när man vill. Välkommen till ett skön gym. :thumbup:
När jag bodde i Linkeboda var det Campushallen som gällde. Anledningen var mest att det var så himla smidigt att bara smita in efter plugget :) Jag trivdes bra där, sen dess har de iofs höjt priserna en hel del vad jag har förstått.
Worldclass är överlägset det bästa gymet i Linköping!
Vad är bra med WC?
Dom har allting som behövs, alla saker är i bra skick. Det är rent och ljust (mycket fräsht). Gott om utrymme, trevlig personal, fina omklädningsrum och duschar. Allting är bra helt enkelt. Och det är mer än vad man kan säga om en del av dom andra garagen som kallar sig gym här i Linköping.
Kan fixa fler bilder iaf ngn är intresserad :rolleyes:
Jag tränar på Campushallen. Det är ganska nytt, fräscht, trivs bra. Den enda nackdelen är att en del folk har inte något riktigt gymvett. De ställer inte tillbaka vikterna på rätt plats :whipped:
Annars är det helbra, bara att dyka in efter plugget som sagt...
Välkommen till ett skön gym. :thumbup:
Tackar! :cheers:
Liten fråga bara; Vilka priser har Worldclass?
Är inte de rätt dyra?
Liten fråga bara; Vilka priser har Worldclass?
Är inte de rätt dyra?
Som student betalar jag 330kr i månaden...
Ok, bara för det verkar vara en massa nya studenter nu i stan så ska jag göra min sista gymrecension. Annars så får ni gärna söka så finner ni många såna av mig:
Campushallen:
Dyrt, många tjejer, fräscht, många stölder, dåliga maskiner, TRÅNGT!
World Class:
Visa upp sig gym, trångt under högsäsong, DYRT, mycket fräscht, ont om bänkar, vissa maskiner väldigt bra andra betydligt sämre. Många tjejer.
FeelGood:
DYRT, att kalla det för ett gym är ju att ta i...
Simhallen:
Bara maskiner, tillgång till bad.
Funkyness:
Mer o mer inriktat mot danshållet. Var bättre förut... går rykten om KK...
Citygymmet:
Det ena undergroundgymmet, många bra gymleco maskiner, mindre bra bänkar. Tråkig attityd på gymmet, varmt, bra priser, bra personal.
Gymbolaget:
Det andra undergroundgymmet, ljust, mycket vikter, många bänkar, ÖPPET DYGNET RUNT, bra personal, nya maskiner på G, bra priser, överlag samma maskiner som på WC. Gymmet har en kristallampa i trappan och en 2 meter hög tavla med arnold på...
Sporthallen:
Kommunal ägt, jäkla dålig personal, fräscht, ont om vikter, hyffsade maskiner, dåliga bänkar. Billigt och ännu billigare om man är kommunalare...
Ishallen:
inte testat sedan renovering, helt nyrenoverat, med bla inköpta maskiner för 750 000kr, gymmet är byggt av Lars Thörnholm- en karl som vet vad han pratar om. Strongman-, styrkelyft- och hockeykillarna tränar där. Ska granskas inom kort. Priset har varit väldigt lågt, vet inte om det höjs...
Friskis och svettis:
Ont om fria vikter, mestadels olika sorters pass.
Studio Fitness:
Enbart pass
Sjukhuset:
Man kan bara träna där om man är vårdanställd eller studerar till det.
Ok, har jag glömt ngt nu? Och var jag tycker man ska träna? Jag tränar på Gymbolaget eftersom det är bra grejer, bra tränande folk, bra personal, bra priser och öppet dygnet runt. Hade jag nu som Berry varit ute efter o ragga folk ( ja han ringde häromdagen o ville ha numret till ett ex...) :thefinger så hade jag tränat på Campus eller Feelgood. O hade jag velat titta på pumor så hade jag tränat på WC.
"Campushallen:
Dyrt, många tjejer, fräscht, många stölder, dåliga maskiner, TRÅNGT!"
När var du i CH senast Pecca? De har ju komplett maskinline från Nordic, hantlar upp till 50 kg (2 par av varje), byggt ut gymmet till två hallar, nya cardiomaskiner som är mycket bra etc etc. Många tjejer är det väl inte, i alla fall inte i gymmet. Aldrig hört talas om att nån skulle fått nåt stulet där heller...
Campushallen:
Du glömde otrevlig personal. :nono:
Gymbolaget:
Det andra undergroundgymmet, ljust, mycket vikter, många bänkar, ÖPPET DYGNET RUNT, bra personal, nya maskiner på G, bra priser, överlag samma maskiner som på WC. Gymmet har en kristallampa i trappan och en 2 meter hög tavla med arnold på...
Verkar iaf som jag valde rätt gym baserat på dina betyg!
Som student betalar jag 330kr i månaden...
Rätt dyrt mao
Har just tränat på gymbolaget. Tycker gymmet verkade ha det mesta man kan önska förutom läget (det gym som jag har längst till). Gymmet har gott om bänkar och vikter. Jag saknade iaf inget.
Hur är det med Campusgymmet? Är det fortfarande "överbefolkat"? Det är lite dyrare men jag har 3 mins cykelväg dit :sleep:
// Micke
wannabegrunten
2004-08-21, 15:43
Har just tränat på gymbolaget. Tycker gymmet verkade ha det mesta man kan önska förutom läget (det gym som jag har längst till). Gymmet har gott om bänkar och vikter. Jag saknade iaf inget.
Hur är det med Campusgymmet? Är det fortfarande "överbefolkat"? Det är lite dyrare men jag har 3 mins cykelväg dit :sleep:
// Micke
Överbefolkat ja, kom inte dit.
Hade jag nu som Berry varit ute efter o ragga folk ( ja han ringde häromdagen o ville ha numret till ett ex...) :thefinger
Inbilla dig inte att jag skulle gå i säng med nått som idkat välgörenhet åt ditt håll :thefinger
"Campushallen:
Dyrt, många tjejer, fräscht, många stölder, dåliga maskiner, TRÅNGT!"
När var du i CH senast Pecca? De har ju komplett maskinline från Nordic, hantlar upp till 50 kg (2 par av varje), byggt ut gymmet till två hallar, nya cardiomaskiner som är mycket bra etc etc. Många tjejer är det väl inte, i alla fall inte i gymmet. Aldrig hört talas om att nån skulle fått nåt stulet där heller...
Var där senast för en månad sen.... Tränat där 7-8ggr... Visst är nordic maskinerna nya men jag tycker inte dom är bra för det (Känner på mig att Arne skickar ett brev till mig innehållande mjältbrand) :D
Värt att nämna är att Campushallens gym har KASS, _KASS_ musik! :furious:
Värt att nämna är att Campushallens gym har KASS, _KASS_ musik! :furious:
Köp en iPod. :)
Tränar inte själv, kör med kompisar och då blir det jobbigt med en sådan.
illuminaughty
2004-08-22, 18:13
Hur är det med Campusgymmet? Är det fortfarande "överbefolkat"?
Inte på förmiddagarna, kör man klockan 9 på morgonen kan man räkna med att det bara är 5-6 personer utöver en själv där. Folk börjar komma efter lunch.
Nu är det dessutom utbyggnad på gång för att få bukt med trängseln. Fler och tyngre hantlar är på väg också.
Jag håller med om att musiken är kass, jag har tjatat på dem att byta, men det händer inte så mycket. Jag har i alla fall inte hört Magnus Uggla som de brukade spela i Sporthallens gym.
Men den otrevliga personalen vet jag inte var den är nånstans, jag brukar alltid stå och prata en stund med dem när jag kommer och går och jag har inte märkt nån otrevlighet. Att man tycker de är otrevliga kanske beror på ens egen attityd?
:rolleyes:
Dyrt är det dock. Men det beror på överpriset på lokalhyran som Akademiska Hus tar ut, alltså inget de kan göra nåt åt på CH.
henke_76
2004-08-22, 23:40
Jag har kört på citygymmet nu ett tag, men är fasen sugen på att kika in i sporthallen och se hur de har lyckats innan man tar en termin till på citygymmet. Men min lata träningspolare bor så närma CG så han orkar nog inte byta =(
Är ju inte fel att byta lite ibland, kan ju knappast vara färre tjejer där än på Cityg. :angel:
Har avverkat ett år på campushallen tidigare, suveränt att bara hoppa in efter/innan skolan, men nja.....jag vet inte är det inte lite ....gay där :notme: ??
Jag håller helt med i Peccas recention. Har varit på campus några gånger och det är ingen höjdare direkt (men en jävla massa snygga pumor men det får jag se i skolan eftersom att jag läser på TBI ;) ). Simhallen har jag tränat på en gång och det var jävligt dyrt och dåligt med hantlar/maskiner.
Som sagt så har gymbolaget det man behöver. Och vill man ha ett ordentligt gym får man ju bosätta sig bra. Förstår dem som bor i ryd att dem tycker det är för långt men då får ni väl flytta ;) Förresten så tränar det en hel del trevligt folk på gymbolaget också. Bara det är en anledning att träna där. Skön stämning nu när våren är slut och alla som bara tränar inför beachen är borta. :hbang:
Sparrisen
2004-08-26, 12:44
Då har man skaffat sig uppkoppling igen...
Det har inte blivit någon träning sedan förra måndagen... nolle-p styr mitt liv. ;) Testade att köra på campiushallen, det var:
- Litet
- Trångt
- Ljust
- Nytt
- Tråkig stämning
- Dyrt
- Dåliga maskiner - enbart viktmagasin (kör jag maskin vill jag ha viktplattor...)
Funderar dock på att köpa ett månadskort på CH (efter nolle-p) bara för att testa. Det är ju nära plugget iaf.
cheers :cheers:
EDIT:
- INTE EN ENDA PUMA!!!!!!!!!!!!!! :confused:
Jag testade på Friskis och Svettis idag.
Fördelar:
billigt (1100kr för två terminer)
fräscht
Nära (till mig då) =)
Lagom med folk
Nackdelar
Finns inget powerrack
Finns ingen stång till marklyft
Instabil bänkpress
Max 32kgs hantlar
Lite småkassa öppettider (bara kvällar bl a)
mvh Micke
Jag testade på Friskis och Svettis idag.
Fördelar:
billigt (1100kr för två terminer)
fräscht
Nära (till mig då) =)
Lagom med folk
Nackdelar
Finns inget powerrack
Finns ingen stång till marklyft
Instabil bänkpress
Max 32kgs hantlar
mvh Micke
Men det är rätt dåliga öppettider va?
henke_76
2004-08-31, 21:57
Testade ishallen för några dagar sedan, det ligger lite off när man bor i Ryd men va fan då får man ju motionen på köpet ;)
har det som behövs och det är billigt, lite skumma ny inköpta bänkar, höga som fan(jag är inte längst heller iofs), men det finns några gammla hederliga bänkar som man kan använda.
gargantua
2004-08-31, 22:39
Hej! Vad kostar det att träna på Gymbolaget respektive Ishallen? Var ligger det? Jag bor i ghettoryd just nu men planerar på att flytta inom en väldigt snar framtid!
Swede, hur kombinerar du nolle-p med träningen? Imorgon är det min första kravall!
Hmmm... Har du varit vid Linköping Station o missat o se nya ishallen??? Gymmet ligger i den gamla hedliga Stångebrohallen dock...
Priset är väl 400:-/termin tror jag....
Gymbolaget ligger i Tannefors, kostar 2300:-/år.
Bra att du planerar flytten från Ryd också! Flytta ut på söderns höjder... Dom där jäkla norrförorterna består ju bara av pack såsom pundare... alkisar... studenter o annat avfall :thefinger
henke_76
2004-09-01, 15:14
[QUOTE=gargantua]Hej! Vad kostar det att träna på Gymbolaget respektive Ishallen? Var ligger det? QUOTE]
Bara att ta cykelvägen under resecentrum så är man nästan vid ishallen, det är väl lika långt till båda gymen ungefär ?? Gymbolaget ligger väl i Tannerfors
Ishallen kostar 200 / kalender år i medlemsavg. + 500/halvår
gargantua
2004-09-01, 16:07
Tannerfors, är det långt ifrån ryd?
Mvh Gargantua
Tannerfors, är det långt ifrån ryd?
Det är en bit, på andra sidan stan. Men det är helt klart värt att cykla eller så går 214 hela vägen, via resecentrum
5min cykelväg dit o 12 min hem. Förutsatt att du cyklar malmslättvägen som sedan övergår till Drottninggatan...
Tiderna är cirka tider och kan variera beroende på tidpunkt, vind samt nederbörd... :D
The_RobRoy
2004-09-17, 13:31
tränar i campushallen, snart avverkat mitt första årskort och är osäker vart jag ska träna i framtiden.. ..det som är så gött med CH är att det är så nära.. ..tungt att cykla till tannerfors ifrån ryd mitt i vintern :(
Ska dock kolla in citygymmet innan jag köper nytt årskort på CH
henke1001
2004-09-17, 22:36
Har testat på ishallen... men vilka ska man snacka med om man vill börja träna där?, jag menar det e ju inte precis så att det finns någon kassa? :confused: :smash: Och föressten är det inte "reserverat" bara för dem som kör ishockey osv? jag menar kan almänheten träna där också?
The_RobRoy
2004-09-18, 01:01
Har testat på ishallen... men vilka ska man snacka med om man vill börja träna där?, jag menar det e ju inte precis så att det finns någon kassa? :confused: :smash: Och föressten är det inte "reserverat" bara för dem som kör ishockey osv? jag menar kan almänheten träna där också?
alla får träna där vad jag förstått
Var just ute på krogen med en kille som tränar där, han sa att man köper medlemsskap för 200kr, sen 500kr per halvår.. ..dock så är det inte valfria tider ½ år framåt, utan kortet går ut till nyår oavsett..
..lite lustigt, men efter första kortet är det ju inget problem :)
henke1001
2004-09-18, 10:16
alla får träna där vad jag förstått
Var just ute på krogen med en kille som tränar där, han sa att man köper medlemsskap för 200kr, sen 500kr per halvår.. ..dock så är det inte valfria tider ½ år framåt, utan kortet går ut till nyår oavsett..
..lite lustigt, men efter första kortet är det ju inget problem :)
Det känns som det kvittar ändå, men tanke på hur billigt det är! :whipped: men vart fixar man medlemsskap osv då?
aaiiyytt
2004-09-18, 16:09
Tycker Campushallen funkar bra. Kan vara lite väl överbefolkat efter 18 och folk som sitter och slappar på maskiner och bänkar.
Sen ligger vikterna huller om buller och det är rätt störande.
Plusen är att man kan gå och skrika "Lightweight" utan att nån bryr sig, söta studentskor, möjlighet till andra typer av träning om man vill, inga lirare i byggarbyxor (oj, svor jag i kyrkan nu? ;) ), och söta studentskor :D
Billigt tycker jag det är också. 320 i månaden.
Sparrisen
2004-09-18, 18:27
Tycker Campushallen funkar bra. Kan vara lite väl överbefolkat efter 18 och folk som sitter och slappar på maskiner och bänkar.
Sen ligger vikterna huller om buller och det är rätt störande.
Plusen är att man kan gå och skrika "Lightweight" utan att nån bryr sig, söta studentskor, möjlighet till andra typer av träning om man vill, inga lirare i byggarbyxor (oj, svor jag i kyrkan nu? ;) ), och söta studentskor :D
Billigt tycker jag det är också. 320 i månaden.
ehhhh?
- Det är inte billigt. 3300 om året räknas som dyrt.
- Det är inte många söta studentskor (säger man så?) - även om det finns en och annan.
- Har aldrig hört någon skrika. Alla är tysta som små lammungar.
- Ganska tråkig och stel "stämning".
Enda anledningen till att jag tränar där är närheten.
aaiiyytt
2004-09-18, 18:37
Dyrt? Ja, allt kan ju vara dyrt i relation till storleken på plånboken. Men eftersom jag inte är student är det ok månadskostnad. Tycker jag har pungat ut på diverse gym allt från 200-500 spänn så det låg ju ganska bra mitt i mellan.
Sen fanns det också lite ironi i mitt inlägg. ;)
The_RobRoy
2004-09-18, 20:06
coolt att det är ett par här på kollo som tränar i campushallen iallfall, man lär ju känna igen er :)
aaiiyytt
2004-09-18, 20:18
coolt att det är ett par här på kollo som tränar i campushallen iallfall, man lär ju känna igen er :)
Hur då? På våra "Jag hänger på Kolozzeum"-tshirts? ;)
The_RobRoy
2004-09-18, 20:36
Hur då? På våra "Jag hänger på Kolozzeum"-tshirts? ;)
Om man fick se en bild på er menar jag..
..nu ska jag ut o festa :cheers:
aaiiyytt
2004-09-18, 20:48
Om man fick se en bild på er menar jag..
..nu ska jag ut o festa :cheers:
Japp, det kommer upp "efter-bilder", efter deffen! :D
Festa lite för mig också! Imorgon blir det ben! :hbang:
illuminaughty
2004-09-18, 23:44
Ja, om du letar efter nån som ser ut som på min avatar så får du leta ett tag. Inte riktigt min byggar-outfit. :D
Det enda jag inte trivs med på CH är priset och att folk aldrig lär sig att lägga tillbaka vikterna på rätt ställe. Hur jävla svårt kan det vara? Jag får tillbringa 10 minuter varje pass med att ställa saker och ting rätt.
Har dagkort på Campushallen, ger 170:- månaden för det. Då måste man stämpla innan 14.30. Tycker det är jättebra, aldrig mycket folk, alltid ledigt det man ska köra etc. Ganska billigt också.
Fast nu ska de höja priserna igen för femtielfte gången... :furious:
Ja, om du letar efter nån som ser ut som på min avatar så får du leta ett tag. Inte riktigt min byggar-outfit. :D
Det enda jag inte trivs med på CH är priset och att folk aldrig lär sig att lägga tillbaka vikterna på rätt ställe. Hur jävla svårt kan det vara? Jag får tillbringa 10 minuter varje pass med att ställa saker och ting rätt.
Å andra sidan, vad gör det om de står lite fel om de bara står "tillsammans"?
Antar att du menar hantlarna? Vikterna, ja, bara de är fördelade jämt över gymmet så funkar det tycker jag :)
Redskapen är folk dåliga på att ställa tillbaka däremot.
illuminaughty
2004-09-19, 17:01
Å andra sidan, vad gör det om de står lite fel om de bara står "tillsammans"?
Antar att du menar hantlarna? Vikterna, ja, bara de är fördelade jämt över gymmet så funkar det tycker jag :)
Redskapen är folk dåliga på att ställa tillbaka däremot.
Lite fel? Oftast när jag kommer dit så ligger de åt helvete fel.
Har jag använt ett par hantlar och antingen vill gå upp eller ner ett eller ett par hack i vikt så vill jag inte behöva springa runt och leta efter dem, inte bara för att det periodvis är ganska mycket folk framför speglarna utan även för att det sabbar min koncentration.
Det finns markeringar på hantlarna och på hantelstället, tydligen är det för avancerat att matcha dem för studenter.
The_RobRoy
2004-09-19, 17:36
jo det är sant, men det är väll det ända som inte sköts så bra på gymmet också, hantlarna, att nån glömmer kvar en 10kg vikt i en smith maskin kan jag leva med :)
aja om man ska äta lite och sen knata sig dit och försökte få brösten att växa lite :bpump:
LunaSpice
2004-09-20, 12:12
Swedeforce, Citygymmet kallas ibland för Citylabbet...fri tolkning. :)
Campushallen har fräscha lokaler och bra utrustning. Dock är det alldeles för dyrt för fattiga stackars studenter. Kolla gymmen i Tannefors. Gymbolaget och Studio Fitness. De ska vara ganska schysst enligt vad jag har hört.
Kommer precis från ett pass på campushallen nu! De har öppet hus måndag-onsdag så det är gratis träning! Tänkte passa på att spana lite tjejer, men det var knappt några tjejer och alla var tysta som möss (som någon tidigare sagt). Helt fel stämning! Ska ge det två dagar till bara för total utvärdering.
Tänkte köra ben där imon, får väl se vad jag får för reaktion när jag blir blå i ansiktet. Körde faktiskt armar idag så då var jag bara lätt lila Hehe.
henke_76
2004-09-20, 16:53
Nice, det måste ju utnyttjas, att spana på brudar alltså :thumbup:
Dom ska visst bygga nytt gym till nästa år........och höja priserna igen, igen,igen, troligtvis :furious:
Nice, det måste ju utnyttjas, att spana på brudar alltså :thumbup: Dom ska visst bygga nytt gym till nästa år........och höja priserna igen, igen,igen, troligtvis :furious:
Hehe Klockan 6 imon kommer pecca å jag glida ner! Jag hade tänkt att se om det finns tillräckligt med vikter för att köra ben, å pecca axlar. Häng på då förfan!
Det är sant att de ska bygga ut. 1000kvm gym och det gamla gymmet ska bli aerobicssal. De kan ju inte höja priserna mer, då är de ju uppe i FeelGood-standard på priserna och det ska vara ett träningscenter för studenter. :smash:
Jag vet inte med er men jag gymmar inte för att spana på brudar, det kan man göra överallt annars... :)
Ok, om det är lite pumor har man ju något att vila ögonen på lite när man vilar, men det är inget krav direkt...
henke_76
2004-09-20, 17:13
Hehe Klockan 6 imon kommer pecca å jag glida ner! Jag hade tänkt att se om det finns tillräckligt med vikter för att köra ben, å pecca axlar. Häng på då förfan!
det ska vara ett träningscenter för studenter. :smash:
Hoppas det är kl 18 du menar =)
nu när det är gratis träning så lär det väl vara tjockt vid den tiden eller? Kanske kör tidigare.
OCH den formen jag är i nu efter så många månaders uppehåll vågar jag ju inte träna med några biffar från kollozzeum ju, då blir man väl av med kontot när rycktet sprider sig här :cryout:
Jo men de sista höjningarna börjar helt klart ta det längre bort från studenterna tycker jag.
Ja det är kl 18. Har slutat med så tidigare morgonträningar ;)
Vafan jag är fet och har inga muskler och vi ska inte snacka om Pecca :thefinger Hahahaha
henke_76
2004-09-20, 17:16
Jag vet inte med er men jag gymmar inte för att spana på brudar, det kan man göra överallt annars... :)
Ok, om det är lite pumor har man ju något att vila ögonen på lite när man vilar, men det är inget krav direkt...
Hörru din lille biolog har du tränat i över tio år så har man fan rätt till det :cool:
Du ska enbart träna dock :whipped:
The_RobRoy
2004-09-20, 17:18
va där idag jag med.. ..dom bjöd på gainomax recovery dricka o lite smakprov på bars o så, va najs :)
Men det verkar ju va jäkligt mycket folk där och provträna..
..aja får se om jag orkar mig dit imorgon och köra rygg/axlar/mage
nu är det dags för :eating:
OCH den formen jag är i nu efter så många månaders uppehåll vågar jag ju inte träna med några biffar från kollozzeum ju, då blir man väl av med kontot när rycktet sprider sig här :cryout:
Som sagt - vi mods har ju sett Pecca, trind och med rödblossande äppelkinder ett otal gånger och han är ju kvar. Det borde väl bevisa att vi låter kroppsligt förfall passera, ja in absurdum tom... :D
Bump. Blir ta mig fan inte klokare på vilket gym man ska välja i Lkpg nu när årskortet på Campushallen har gått ut. Och blev inte klokare av att läsa den här tråden heller.
Nu har jag tränat snart ett år på Campushallen och det är inte mycket som är direkt motiverande med att träna där längre. Personligen tror jag att det är bra med lite miljöombyte när det gäller gym för att undvika platåer och hålla motivationen hög.
Lite plus och minus med Campus
- Trångt som attan efter kl 18
- Viktdisciplinen är obefintlig
- Musiken är smått sömnframkallande
- Endast ett fåtal där som verkar ta träningen på allvar
- Jobbigt att ta sig till på helger
+ Nära jobbet
+ Hyfsat billigt (har inte jämfört med andra gym dock)
+ Finns andra aktiviteter t ex basket, box om man vill köra sånt
+ Kul att se lite andra Kolo-medlemmar där. ;)
Det känns som om World Class kan vara ett alternativ. Var inne på deras webbplats, men hittade inget om storlek på gymmet, maskinpark, priser etc. Någon som vet?
Lasse Kongo
2005-01-06, 11:16
Bump. Blir ta mig fan inte klokare på vilket gym man ska välja i Lkpg nu när årskortet på Campushallen har gått ut. Och blev inte klokare av att läsa den här tråden heller.
Nu har jag tränat snart ett år på Campushallen och det är inte mycket som är direkt motiverande med att träna där längre. Personligen tror jag att det är bra med lite miljöombyte när det gäller gym för att undvika platåer och hålla motivationen hög.
+ Nära jobbet
Det känns som om World Class kan vara ett alternativ. Var inne på deras webbplats, men hittade inget om storlek på gymmet, maskinpark, priser etc. Någon som vet?
World Class är bra överallt, även i råtthålan Linköping.
Finns allt man behöver+lite till+mkt tajta rövar att spana in under cardiopassen.
Gott om fria vikter, eller bara uppt till 50 tror ja men det räcker väl åt dig? :D
En del maskiner och såklart hammer maskiner *dräggel*
Billigt; njae, fräscht o värt pengarna; japp
The_RobRoy
2005-01-06, 11:23
Jay-Z dom ska ju bygga ut gymmet snart.. ..försöker klura ut vem du är på din avatar.. ..men känner inte igen dig på dendär neonbilden iaf..
World Class är bra överallt, även i råtthålan Linköping.
Finns allt man behöver+lite till+mkt tajta rövar att spana in under cardiopassen.
Gott om fria vikter, eller bara uppt till 50 tror ja men det räcker väl åt dig? :D
En del maskiner och såklart hammer maskiner *dräggel*
Billigt; njae, fräscht o värt pengarna; japp
Åh, hammer strength. Bara det gör ju att man måste byta! :thumbup:
Bara upp till 50...ja det räcker väl i några månader till...*host*
Jay-Z dom ska ju bygga ut gymmet snart.. ..försöker klura ut vem du är på din avatar.. ..men känner inte igen dig på dendär neonbilden iaf..
Tror din och min avatar säger ungefär lika mycket! :)
Men utbyggnaden är ju inte färdig förrän till hösten, tyvärr. Den skulle behövas nu. Det som jag tycker minst om med CH är att motivationen inte är så hög när man inte ser så många som tränar hårt. Samtidigt vill jag inte träna på ett svettiga-trasiga-t-shirts-Crazeewear-gym, heller för den delen. ;)
The_RobRoy
2005-01-06, 11:57
Tror din och min avatar säger ungefär lika mycket! :)
Men utbyggnaden är ju inte färdig förrän till hösten, tyvärr. Den skulle behövas nu. Det som jag tycker minst om med CH är att motivationen inte är så hög när man inte ser så många som tränar hårt. Samtidigt vill jag inte träna på ett svettiga-trasiga-t-shirts-Crazeewear-gym, heller för den delen. ;)
Jag tränar mest på kvällar, precis innan stängning, tycker det är en heldel som tränar seriöst.. ..men sen kan man ju träna seriöst även om man inte blivit så biffig än också.. ..typ som jag :em:
Jag tränar mest på kvällar, precis innan stängning, tycker det är en heldel som tränar seriöst.. ..men sen kan man ju träna seriöst även om man inte blivit så biffig än också.. ..typ som jag :em:
Jag brukar träna runt 17-snåret, just när det börjar bli mycket folk.
Visst, bara för att man inte är biffig betyder det inte att man inte tränar seriöst. Jag är ett bra exempel på det..haha. :)
The_RobRoy
2005-01-06, 12:05
Jag brukar träna runt 17-snåret, just när det börjar bli mycket folk.
Visst, bara för att man inte är biffig betyder det inte att man inte tränar seriöst. Jag är ett bra exempel på det..haha. :)
Ok jo vid den tiden, är det för det första packat - sen är det ganska mycket folk som inte tränar så seriöst också.. ..mindre och skönare folk sent.. ..smygläste lite i din dagbok.. ..grym på marklyft :thumbup:
Har försökt mig på marklyft förrut, men ökade vikter för snabbt, så pajja ryggen typ.. ..nu börja jag om igår.. .på 40kg :em:
World Class är det som gäller såklart, där finns allt så länge du inte behöver hantlar över 60 kg.
http://www.worldclass.se/gym/linkoping/start/admbilder/link_relax.jpg
:smokin:
BraTryck
2005-01-06, 16:18
+ Nära jobbet
Jag skall nog återvända till CH efter ett tags frånvaro, men jag blev lite avskräckt nu när du snackar om den dåliga musiken... Har de fortfarande inte fixat det?! Det är ju inte direkt så man får något adrenalinrus av Backstreet Boys... Måste ju gå att med enad kraft få en ändring på musikvalet.
Hursomhelst kommer iaf de seriösa på gymmet utökas med en medlem inom de närmsta veckorna.
Ok jo vid den tiden, är det för det första packat - sen är det ganska mycket folk som inte tränar så seriöst också.. ..mindre och skönare folk sent.. ..smygläste lite i din dagbok.. ..grym på marklyft :thumbup:
Har försökt mig på marklyft förrut, men ökade vikter för snabbt, så pajja ryggen typ.. ..nu börja jag om igår.. .på 40kg :em:
Ja, mina marklyft är ju för bra. Har aldrig kört förut, men förhoppningsvis kommer det gå bättre och bättre. :thumbup:
Jag skall nog återvända till CH efter ett tags frånvaro, men jag blev lite avskräckt nu när du snackar om den dåliga musiken... Har de fortfarande inte fixat det?! Det är ju inte direkt så man får något adrenalinrus av Backstreet Boys... Måste ju gå att med enad kraft få en ändring på musikvalet.
Hursomhelst kommer iaf de seriösa på gymmet utökas med en medlem inom de närmsta veckorna.
Inte åtgärdat hittills, vissa dagar är det nästan tryckare på gymmet och andra går de igång med DMX. Ingen konsekvens att tala om. Får ordna lite en protestlista eller nåt. :)
BraTryck
2005-01-06, 18:51
Inte åtgärdat hittills, vissa dagar är det nästan tryckare på gymmet och andra går de igång med DMX. Ingen konsekvens att tala om. Får ordna lite en protestlista eller nåt. :)
Jag skriver på! För att vara lite konstruktiv kan man ju ta med sig en skiva med lite neutral träningsmusik och höra om de kan ge den en chans iaf.
henke_76
2005-01-06, 19:12
Ska också byta nu, kört på ishallen ett tag nu.
Jag ska försöka in i det längsta att undvika att behöva börja träna på CH igen. Blir nog Citygymet igen verkar det som.
Någon som vet om de som tränar på CH fått chansen att ge önskemål om vad man vill ha för utrustning nu till utbyggnaden??
När jag tränade och kom med förslag så fick jag känslan av att de inte vill ha för seriöst tränande där (som på många andra av dagens gym) de sa att det finns andra gym att välja på och att de(CH) vände sig till motionstränande.
Om det blir bra förändringar efter utbyggnaden så kan jag nog återvända, om jag nu inte kommer bli tvungen att köra där pga tidsbrist :(
LunaSpice
2005-01-06, 19:35
Ingen av er som tränar på sjukhusets gym? Det är finfint. Dock bara studenter på Hälsouniversitetet eller personal på sjukhuset som får träna där.
Ingen av er som tränar på sjukhusets gym? Det är finfint. Dock bara studenter på Hälsouniversitetet eller personal på sjukhuset som får träna där.
Visste inte ens att det fanns ett gym där. Stort eller? Lite onödigt att fråga kanske eftersom jag inte tillhör någon av ovanstående kategorier. ;)
gargantua
2005-01-06, 21:21
Jag tränar på CH före klockan 10:00 och då är det rätt ok om man ser till mängden folk. Den största fördelen är dock att det ligger på campus.
Hur ska de bygga om det?
Mitt kort går ut före sommaren och jag funderar också på att byta.
The_RobRoy
2005-01-06, 22:00
musiken i CH har blivit lite bättre tycker jag.. ..lite nightwish o sånt :hbang:
Men håller med, mest energy senaste (eller snarare förra ½ årets) hitsen.. ..men det är väll bara bränna några skivor och be dom slänga i dom istället..
Jag tränar på CH före klockan 10:00 och då är det rätt ok om man ser till mängden folk. Den största fördelen är dock att det ligger på campus.
Hur ska de bygga om det?
Mitt kort går ut före sommaren och jag funderar också på att byta.
De ska tydligen bygga ut det bakåt, ska i princip bli dubbelt så stor, vad jag har hört.
Herkulez
2005-01-06, 22:43
hur är det med lägenheter i linköping, främst tvåor ? dyrt/billigt?
gärna nära skolan
samma fråga till dom i norrköping =)
The_RobRoy
2005-01-06, 22:46
hur är det med lägenheter i lidköping, främst tvåor centralt?....dyrt/billigt?
öuhm fel stad herkan.. ..liNköping.. :smash:
hur är det med lägenheter i lidköping, främst tvåor centralt?....dyrt/billigt?
Lidköping eller Linköping? Jag kan svara för Linköping. Det är hyfsat svårt om man vill ha en fort, letar själv som en besatt, men som student tror jag att det är lite lättare. Fast då är risken att man hamnar i Ryd, som populärt kallat är "studentghettot".
På www.linkoping.se finns länkar till de flesta fastighetsägare i trakten.
fletchta
2005-01-06, 23:09
LunaSpice: Så sjukhusgymmet är bra alltså, finns det bra fria-viktresurser och ställen att köra mark och böj på? får bli det när mitt city-gymkort gått ut känns det som, bra mycket billigare också.
Herkulez
2005-01-06, 23:28
öuhm fel stad herkan.. ..liNköping.. :smash:
jepp, skrev med all hast, editerade medans ni andra skrev inläggen :D
De är konsekventa med att spela Iron Maiden - Brave new world iaf.. tror seriöst inte de har mer är 4-5 skivor där :p
Mitt kort går ut i vår, blir till att kolla in andra alternaiv då. Visst det är ju fräscht och så men som du säger är det inte många där som tar träningen särskilt seriöst tyvärr. Värst är ändå trängseln, den är bara för mycket..
De är konsekventa med att spela Iron Maiden - Brave new world iaf.. tror seriöst inte de har mer är 4-5 skivor där :p
Mitt kort går ut i vår, blir till att kolla in andra alternaiv då. Visst det är ju fräscht och så men som du säger är det inte många där som tar träningen särskilt seriöst tyvärr. Värst är ändå trängseln, den är bara för mycket..
Ja, trängseln är patetisk. Sen flyttar sig inte folk när man försöker slingra sig förbi. Eller så står de ivägen för ens rörelsebanor i t ex hantellyft åt sidorna. Inte mycket gymhyfs på CH, det kan man inte säga.
gargantua
2005-01-08, 23:02
hur är det med lägenheter i linköping, främst tvåor ? dyrt/billigt?
gärna nära skolan
Ryd är billigt och ligger nära skolan. Treorna på 80 m2 ligger kring 4900 / månad. För mer info kolla : www.stangastaden.se och/eller www.studentbostader.se om du ska bli student.
The_RobRoy
2005-01-09, 00:41
[B]
Ryd är billigt och ligger nära skolan. Treorna på 80 m2 ligger kring 4900 / månad. För mer info kolla : www.stangastaden.se och/eller www.studentbostader.se om du ska bli student.
Där bor jag, va vare typ 30e plats på mest ghetto i sverige :kickass:
haha, ooooooh. var har du läst det?
The_RobRoy
2005-01-09, 00:48
haha, ooooooh. var har du läst det?
aftonbladet typ.. ..antar att du bor i rosengård eller nått, som var #1 ;)
Jag tog fel buss förra veckan, 212 istället för 202. Och hamnade i Ryd. Blev faktiskt lite förvånad över hur slitet och ghettoaktigt det såg ut. Och då har jag ändå varit i "ghetton", som säkert ligger högre upp på den listan.
Tur att man ska flytta till Vasastaden! :D
gargantua
2005-01-14, 14:24
Äh, det är skrattretande att kalla ryd ett ghetto. Jag har bott här i ca 5 månader och det värsta jag sett var en död eller avsvimmad alkis under ett träd.
Visst, arkitekturen är under all kritik, men många kanske är i den ekonomiska situationen (läs: studenter) där man inte kan ge företräde åt vackra fasader. Om valet fanns hade jag nog flyttat till Valla då läget är perfekt.
Hade jag inte varit student hade dock prioriteringarna varit annorlunda. Men det är svårt att vara kräsen med knappa resurser.
Äh, det är skrattretande att kalla ryd ett ghetto. Jag har bott här i ca 5 månader och det värsta jag sett var en död eller avsvimmad alkis under ett träd.
Visst, arkitekturen är under all kritik, men många kanske är i den ekonomiska situationen (läs: studenter) där man inte kan ge företräde åt vackra fasader. Om valet fanns hade jag nog flyttat till Valla då läget är perfekt.
Hade jag inte varit student hade dock prioriteringarna varit annorlunda. Men det är svårt att vara kräsen med knappa resurser.
Min ghettokommentar rörde enbart arkitekturen, då jag bara var där i dryga 15 minuter. :)
Sparrisen
2005-01-14, 14:55
Förut bodde jag i valla, på Irrblosset, nu bor jag i Ryd (Allén). Här är iaf nyrenoverat 02. Trots det längtar jag tillbaka till det perfekta läget i Valla.
gargantua
2005-01-14, 16:41
Min ghettokommentar rörde enbart arkitekturen, då jag bara var där i dryga 15 minuter. :)
Jag förstår! Tyvärr är ghettojargongen rätt utpräglad, men jag är dock övertygad om att när (om) man flyttar till (internationella) storstäder kommer mångas syn på vad som är dåligt boende förändras en aning. Men som sagt, själva området vinner nog inte många priser när det kommer till skönhet!
Veckans tips för oss i Ryd (Linköping): Kassler för 50kr/kg!
Haha och jag som vill bo i Ryd. Har skrivit på en trea på Rydsvägen 54 :) :em:
Har bara tränat på CH så jag har inget att jämföra med. Men jag brukar köra mitt eget race. Vet att jag själv tar träningen på allvar, och skiter i alla andra. :)
Öppet hus på World Class imorgon! Någon som ska dit? :bpump:
Öppet hus på World Class imorgon! Någon som ska dit? :bpump:
Nej, jag tränar där vanligtvis och imorrn lär det ju bli överbefolkat. :D
Men tycker alla som inte tränar på World Class ska ta chansen och spana in bästa gymet i stan!
Nej, jag tränar där vanligtvis och imorrn lär det ju bli överbefolkat. :D
Men tycker alla som inte tränar på World Class ska ta chansen och spana in bästa gymet i stan!
Ja, det lär väl bli en och annan imorgon. :D Däribland jag. :cool:
henke_76
2005-01-14, 20:06
Kanske testar det då när det ändå är gratis, gratis är gott.
Ni far passa pa att kika in i #ryd pa Quakenet :), ni som bor dar.
Blev en vända på World Class idag, för lite provträning i samband med ett öppet hus. Jag blev faktiskt riktigt förvånad, efter alla lovord här inne, över att det inte var något höjdargym. Helt ok, men enligt min mening inte bättre än Campushallen.
Mina snabba intryck:
- Lite väl långsmal gymdel
- Inget riktigt chinsräcke, utan det var inkorporerat i cablecrossen.
- Sköna Hammer Strength-maskiner, 3-4 stycken.
- Bra med vikter
- Trevlig personal
Som sagt, var endast där på snabbesök, men det imponerade inte. Utrustningsmässigt och lokalmässigt verkar CH vara bättre för mina behov.
henke_76
2005-01-15, 20:45
Var också där och testade.
Blev inte heller imponerad, inget speciellt faktist, jag kan ju ha missat någon avdelning i och för sig, kändes lite som en labyrint.
Fick ju äta bars och någon träningsdryck, sen att jag var två nummer ifrån att vinna presentkort på femhundra var lite surt, det hade varit en rolig bonus.
Vet inte vad det kostar där men jag nöjer mig med CG för strax under 2000/ år det är ändå snäppet för mycket bara för att lyfta skrot tycker jag.
Fick ju äta bars och någon träningsdryck, sen att jag var två nummer ifrån att vinna presentkort på femhundra var lite surt, det hade varit en rolig bonus.
Jag var två nummer från årskort. Hade man kunnat sälja åtminstone...
:thumbup:
Var på world class och testade idag. Fördel jämfört med gymbolaget var allt fint att titta på :angel: Gillar den långsmala-gymdelen eftersom att det ger utrymme till många speglar :)
Kan tippsa om att Friskis o svettis ska få en egen gymlokal mittimot feelgood.
Kommer bli enbart ett gym, stort och prislappen MAX 1000 kr/termin.
:D
Har kort på CH sen sommaren, och tycker det känns lite för fint i kanten för mig. Föredrar fria vikter / tungmaskiner liknande Sol o Motion i grannstaden Norrköping.
Ngn som har något att säga om (jag tror namnet lyder) Vita Sports Club eller liknande..Ligger ungefär vid badhuset, och det ligger bara 50 m från mig, jmf med CH som ligger ca 6 km bort.
Funderar på ett byte pga läget, har isåfall ett färskt Guld-gymkort på CH på ca 250 kr / mån om ngn vill ta över?
/Peter
Gillar du fria vikter är det gymbolaget som gäller. www.gymbolaget.se det ligger i tannefors.
Ngn som har något att säga om (jag tror namnet lyder) Vita Sports Club eller liknande..Ligger ungefär vid badhuset, och det ligger bara 50 m från mig, jmf med CH som ligger ca 6 km bort.
/Peter
Vita Sports Club, nej för fan. Det är nog mer åt hälsoklubbstuket.
Citygym eller som OggeP säger; Gymbolaget, är nog det du ska satsa på.
Har du testat det lilla gymmet ute på mjärdevi i Collegium?
Sist jag var där så la sig en snubbe i bänken och dom började spela "and they call him puppy looooovveeee"... han klara 20kg :)
Ok, bara för det verkar vara en massa nya studenter nu i stan så ska jag göra min sista gymrecension. Annars så får ni gärna söka så finner ni många såna av mig:
Campushallen:
World Class:
Visa upp sig gym, trångt under högsäsong, DYRT, mycket fräscht, ont om bänkar, vissa maskiner väldigt bra andra betydligt sämre. Många tjejer.
FeelGood:
DYRT, att kalla det för ett gym är ju att ta i...
Simhallen:
Bara maskiner, tillgång till bad.
Funkyness:
Mer o mer inriktat mot danshållet. Var bättre förut... går rykten om KK...
Citygymmet:
Det ena undergroundgymmet, många bra gymleco maskiner, mindre bra bänkar. Tråkig attityd på gymmet, varmt, bra priser, bra personal.
Gymbolaget:
Sporthallen:
Kommunal ägt, jäkla dålig personal, fräscht, ont om vikter, hyffsade maskiner, dåliga bänkar. Billigt och ännu billigare om man är kommunalare...
Ishallen:
inte testat sedan renovering, helt nyrenoverat, med bla inköpta maskiner för 750 000kr, gymmet är byggt av Lars Thörnholm- en karl som vet vad han pratar om. Strongman-, styrkelyft- och hockeykillarna tränar där. Ska granskas inom kort. Priset har varit väldigt lågt, vet inte om det höjs...
Friskis och svettis:
Ont om fria vikter, mestadels olika sorters pass.
Studio Fitness:
Enbart pass
Sjukhuset:
Man kan bara träna där om man är vårdanställd eller studerar till det.
Ok, har jag glömt ngt nu? Och var jag tycker man ska träna? Jag tränar på Gymbolaget eftersom det är bra grejer, bra tränande folk, bra personal, bra priser och öppet dygnet runt. Hade jag nu som Berry varit ute efter o ragga folk ( ja han ringde häromdagen o ville ha numret till ett ex...) :thefinger så hade jag tränat på Campus eller Feelgood. O hade jag velat titta på pumor så hade jag tränat på WC.
Nu har det ju öppnat ett "litet" gym i ryd också... kommer inte ihåg url men har för mig deras slogan var " vi har bara fria vikter eftersom det ger mer än träning med maskiner". Letar url...
Äh, gymbolaget ska det vara. Eller vad säger ni ogge och jay;)
Öppet 24/7
http://www.gymbolaget.se/images/gym/gb_bilder_gym_01.jpg
http://www.gymbolaget.se/images/gym/gb_bilder_gym_02.jpg
http://www.gymbolaget.se/images/gym/gb_bilder_gym_03.jpg
http://www.gymbolaget.se/images/gym/gb_bilder_gym_04.jpg
Gymbolaget ha ungefär 2st 20kakor och en 10kilos.......... tacka vetja City!
Gymbolaget ha ungefär 2st 20kakor och en 10kilos.......... tacka vetja City!
Du menar att vikterna inte räcker till för dig?
http://www.gymbolaget.se/images/Hantlar_82kg.jpg
82Kg hantlar
Jag läste i Corren att Nautilus ska öppna här i Linköping. Who's in? :D
Japp, de har gjort massor av reklam nere på stan vid sibylla hela förra veckan typ.
Ja de ska öppna i källaren på FSB. Jag är inte på.
Alla brudar? :em:
Måste byta gym några veckor i sommar (semesterstängt på sporthallen i 6 veckor*grr* ).
Tänkte prova gymbolaget, är det värt 299:- som det kostar för 30 dagar eller ska jag träna någon annanstans?
Måste byta gym några veckor i sommar (semesterstängt på sporthallen i 6 veckor*grr* ).
Tänkte prova gymbolaget, är det värt 299:- som det kostar för 30 dagar eller ska jag träna någon annanstans?
Klart att det är värt det! Jag tränar ju där ffs! :D
Klart att det är värt det! Jag tränar ju där ffs! :D
If Ogge trains there , it's good.
[Mark of Quality]
[Mark of Quality]
Hahaha precis. :D
Metal_boy_
2006-06-12, 14:59
Jävla B-stad. Eller hur Lars?
AFanatic
2006-06-12, 14:59
Alla brudar? :em:
:MrT:
[Mark of Quality]
Ja det är klart om ogge tränar där så måste det vara bra.:thumbup:
Får bli gymbolaget i sommar.
Jag ska köpa kort på Nautlius för att slippa omvägen runt Campushallen varje gång jag vill köra spinning, dessutom är det tokbilligt om man tecknar sig redan nu. Det kommer att ligga precis på vägen hem från jobbet. Styrketräningsdelen kommer jag nog inte ens att kika på, blir Gymbolaget för att klara av det.
Funderar också på Nautilus bara för att det är så nära, samt att de nästan skänker bort korten just nu. Frågan är bara om gymmet kommer hålla någon acceptabel standard öht.
Hur ser fria vikter-avdelningen ut på andra Nautilusgym? Nån som vet?
Funderar också på Nautilus bara för att det är så nära, samt att de nästan skänker bort korten just nu. Frågan är bara om gymmet kommer hålla någon acceptabel standard öht.
Hur mycket kostar det?
Klart du ska slå till! Kommer sakna dig från Campushallen annars. *kissass*
Reklam: Över 2000 kvm, dubbla gymavdelningar, relax med ångbastu och bubbelpool, osv, osv.
Denna veckan kostar det 149 kronor i månaden om man tecknar ett års autogiro.
Klart du ska slå till! Kommer sakna dig från Campushallen annars. *kissass*
Hur normalt är det att ha tre gymkort? :D
Haha, frågar du mig är det fullkomligt normalt. Jag har ju det. :D
Fast mitt kort på Campushallen går ut sista augusti.
Kom igen nu, du har råd. Omväxling förnöjjer, tänk vad mycket heta chicks det kommer finnas att spana på där. ;)
tror det ser väldigt olika ut beroende på vem som ansvarar för gymmet.
Men du kanske har en sån där moderna apparat som dom brukar kalla för telefon. Då kan man ringa upp dom och fråga. Ganska praktiskt. *eg*
Lasse Kongo
2006-06-12, 19:42
Aaaaa minns tiden på wc i Linkan för en 4år sen, där fanns en del fräscha pumor alltså!!!
Nu är jag tebax på wc fast i Norpan, och där verkar finnas en och annan puma med :naughty:
tror det ser väldigt olika ut beroende på vem som ansvarar för gymmet.
Men du kanske har en sån där moderna apparat som dom brukar kalla för telefon. Då kan man ringa upp dom och fråga. Ganska praktiskt. *eg*
Jovisst. För vissa frågor är den dock ganska ineffektiv efter kl 18 i det här landet. *eeg*
Idag var sista dagen för att köpa superbilliga kort. Från och med nästa vecka har de höjt priset en smula.
Jag har handlat kort, någon mer som slagit till eller blir jag ensam på Nautilus?
Jag har handlat kort, någon mer som slagit till eller blir jag ensam på Nautilus?
Med tanke på att deras tyngsta hantlar var 35kg så kommer att bli rätt så ensam.
Pepparkakssmurfen
2006-06-16, 21:44
Är det bara jag som brukar blanda ihop Linköping och Lidköping?
Med tanke på att deras tyngsta hantlar var 35kg så kommer att bli rätt så ensam.
Jag ska ju bara dit för att köra spinning.
Eller, jag har aldrig behövt några hantlar som väger ens i närheten av 35 kg så det är väl inget problem det heller. :D
Ja jag är rätt säker på vilken av städerna som jag bor i i alla fall. :D
The_RobRoy
2006-06-16, 22:05
Nä det gjorde jag också, tills jag flyttade hit
Bump.
Nån som tänker köra på Nautilus? 169 kr/månad om man köper denna vecka. Jag är sugen. Mest för att det är förbaskat nära och ett bra utbud på cardio och så.
Nån som tänker köra på Nautilus?
Nej.
Mest för att det är förbaskat nära och ett bra utbud på cardio och så.
Cardio är gratis utomhus? :)
Cardio är gratis utomhus? :)
Är det inte rätt uppenbart att han köper kort där för att spana, samt gymma i flip-flops och surfshorts.
Är det inte rätt uppenbart att han köper kort där för att spana, samt gymma i flip-flops och surfshorts.
*uppdate* *uppdate* *uppdate*
http://www.parkyourpic.com/uploads/71c503a985.jpg
Kolla in hänget i surfshortsen. Manligt.
*uppdate* *uppdate* *uppdate*
http://www.parkyourpic.com/uploads/71c503a985.jpg
Kolla in hänget i surfshortsen. Manligt.
Är det skorna eller skivan mellan benen som är extravikten?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.