Visa fullständig version : Pellepedal viker ut fläsket
pellepedal
2004-08-01, 19:21
Tog lite dåliga bilder idag.
Tagna med en dålig kamera rakt in i en lampa.
Poserar som en kratta med. :D
Stats:
180 lång
91 tung
biceps 41-42
vad ~42
Vägde ~70 kg och såg ut som en lyktstolpe i början av februari, har nu gått upp till 91 kg morgonvikt.
Ska försöka ta lite nya bättre bilder nån dag.
pellepedal
2004-08-01, 19:22
En till. Ännu sämre.
Ser bra ut. Rätt likt mitt utgångsläge innan deffen i julas faktiskt. Mått, längd och viktmässigt.
Hur blire i framtiden då? Fortsätta bulka eller?
pellepedal
2004-08-01, 19:34
Originally posted by Castro
Ser bra ut. Rätt likt mitt utgångsläge innan deffen i julas faktiskt. Mått, längd och viktmässigt.
Hur blire i framtiden då? Fortsätta bulka eller?
Jag har tänkt att försöka lägga på mig så mycket sommöjligt i muskelmassa under ett år till, och sen deffa och se vad som finns under, och se om man kan göra nåt roligt med det.
Jora de verkar bra...Det bästa är väl övre delen av ryggen och axlarna...
Jag förstår inte! Du vägde alltså 70 kg för 6 månader sen, och nu väger du 21 kg mer. Alltså har du gått upp 21 kg på ca 25 veckor, vilket blir ungefär ett kilo varje vecka. Varför tokbulka så fruktansvärt mycket? Det är bara min åsikt.
Du verkar ha bra rygg, men sämre biccar.
GhostFace
2004-08-01, 22:39
30 år ?!
Du såg yngre ut....
Hur gick viktuppgången till rent tekniskt? Åt som en ko?
Metal_boy_
2004-08-02, 06:50
vart står det att han är 30år???...håller me i sånna fall han ser fan yngre ut än mig och jag är 21
Originally posted by Metal_boy_
vart står det att han är 30år???...håller me i sånna fall han ser fan yngre ut än mig och jag är 21
Profilen står det att han är en 74....
pellepedal
2004-08-02, 07:50
Originally posted by GhostFace
30 år ?!
Du såg yngre ut....
Hur gick viktuppgången till rent tekniskt? Åt som en ko?
Jag styrketränade seriöst för typ 10 år sedan. Ökade då från ungefär 60 till 70 kilo. Efter det satsade jag på min andra sport, klätring. Då försökte jag hålla kvar vikten på ~70 kilo samtidigt som jag tränade väldigt hårt.
Nu har jag lagt av med klättringen och satsat på byggandet. Jag har tagit kosten väldigt seriöst och vet hur jag ska träna hårt och rätt och så. Nu har min viktkurva fullkomligt exploderat uppåt.
Det är min gissning på hur jag har kunnat öka så fort.
Men det har inte varit helt lätt alltid.
Har haft lite känningar i knäna och så när jag blivit så mycket tyngre så fort.
Och jag. Jag är 30 år. Kanske kan lura mig in att tävla som junior i stället när det blir dax? ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.