Visa fullständig version : Lägg ner raggandet!
Okey, det har tillkommit nya medlemmar och då kan det vara läge att påminna om en av huvudprinciperna för Kolozzeum. När tjejer lägger upp bilder i Medlemsbilder innebär det INTE att de vill ha en massa halvlösa insinuationer eller småflörtningar till svar.
Dety finns både en och två fd medlemmar som fått tacka för sig för att de inte fattade det. Alltså - var jävligt försiktiga med hur ni uttrycker er när ni ska lämna synpunkter på en tjejs bilder.
Det känns rätt töntigt att behöva påpeka det, men erfarenheten visar att det är lika bra att slå broms i backen direkt, istället för att invänta de där riktiga övertrampen (för de kommer annars, lita på mig).
Jag vill inte heller ha en debatt om vad som är tillåtet eller inte - begriper ni inte det ska ni inte skriva alls. Vill ni ta en sån diskussion kan ni ta den i Allmänt.
allan
Coldsmith
2004-07-27, 21:46
thank god for that :bow:
Iofs så var det lite sånt i ryssens tråd också, men det var ju uppenbart skämtaktigt och inte internetraggande.
Originally posted by Coldsmith
thank god for that :bow:
Iofs så var det lite sånt i ryssens tråd också, men det var ju uppenbart skämtaktigt och inte internetraggande.
lite skillnad på vuxna män som vill skämtflörta lite. dvs det är lite skillnad om trådskaparen själv börjar :)
Coldsmith
2004-07-27, 22:06
Originally posted by Jense
lite skillnad på vuxna män som vill skämtflörta lite. dvs det är lite skillnad om trådskaparen själv börjar :)
jepp.
Fast å andra sidan, vill vi ha trådar där tjejer lägger upp "träningsbilder" som bara visar en putande röv, även om de själva vill ha flirtande mot sig.
Fast ryssen är en klass för sig, blir som när coleman visade rumpan på tävlingen, sånt blir tillåtet. :)
Eller nu svamlar jag, håller på tränar nu, huvvet funkar inge bra då
Sedan finns det ju exhale... :D
AFanatic
2004-07-27, 22:19
Originally posted by Lipos
Sedan finns det ju exhale... :D
:laugh: :laugh:
Vi kommer även i fortsättningen att plocka bort bilder som inte har något seriöst syfte. Och ibland plockar vi bort för mycket.
allan
Originally posted by Allan
Vi kommer även i fortsättningen att plocka bort bilder som inte har något seriöst syfte. Och ibland plockar vi bort för mycket.
allan
Är du singel Allan ?
:love:
Känner mig manad att bumpa jag också.... Speciellt efter att ha läst typiska inlägg så som Originally posted by Jakobsson
:bow: Wow.. tycker det ser bra ut som det är tjejen.. :D ochOriginally posted by mangemani
damn:kinky:i Moons tråd (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=26810)...
(Funderar på om jag ska lägga in en :( eller en :insane:, men jag kommer inte fram till något.)
Fatalist
2004-07-31, 15:11
BUMP!
Kleta klister på tråden :thumbup:
Överlag ett stort steg från lunar mentaliteten vore trevligt.
Jag tycker Jense är sexig
:kinky:
internethjälten
2004-08-05, 18:04
Överlag ett stort steg från lunar mentaliteten vore trevligt.
meN dU, vA typ e d för *ler* fEl PÅ lUnaRztorm igenTligen ?? *skrattar*
meN dU, vA typ e d för *ler* fEl PÅ lUnaRztorm igenTligen ?? *skrattar*
azzå d ba typ undra ja oxå lixom *ler*
AzZå SeRiÖsT kAn Ni LäGgA nEr SkItSnAcKeT i dEnNa TrÅd LiKsOm lR? *Ond Zmiley*
:angel:
Metal_boy_
2004-08-08, 13:51
försökte med hårgelé men det gick inte...jag har en annan hårtyp där nere
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.