Visa fullständig version : Spectral
Spectral
2004-07-12, 22:44
Tänkte lägga upp lite bilder nu efter ca ett års träning. Körde nyss en deff från 102 till 90kg. Säg gärna vad som släpar...utom ben för det vet jag att dom gör:D.
Stats:
Vikt - 91kg
Längd - 193cm
Ålder - Nyss fyllt 16år
Ok...lite bilder då
Spectral
2004-07-12, 22:45
...
Spectral
2004-07-12, 22:46
....
Spectral
2004-07-12, 22:47
en konstig latsspread
Spectral
2004-07-12, 22:48
blev inte så bra:(
Spectral
2004-07-12, 22:50
och sista bilden för bli en dålig ben bild
Det ser bra ut efter bara ett års träning!!:thumbup: :thumbup:
Släng upp lite mått oxå!!:bpump:
För att ta nåt i högen då - bröstet! Generell massa också. Du har antagligen tappat en del sånt när du deffat; det är få förunnat att kunna deffa utan att förlora muskler också. Och tunga basövningar!
:thumbup:
allan
AFanatic
2004-07-12, 23:06
Bröst som sagt och latsen! :bpump:
Spectral
2004-07-12, 23:07
Tackar:love:
Lite mått:
Bröst - 97cm
Armar - 40cm
Ben - 61.5cm :D
Underarmar - 33cm
Mage - 80cm
Vad - 43cm
Joo...brösten släpar...tappade en del i pressövningar under deffen:(
Spectral
2004-07-12, 23:12
För skylla på knäna att benen är som dom är...knäna har inte velat köra knäböj, benpress, hacksquat osv men gått bra med benspark, bencurl. Kanske ska börja med lätta böj så kanske knäna repar sig?
Originally posted by Spectral
Tackar:love:
Lite mått:
Bröst - 97cm
Armar - 40cm
Ben - 61.5cm :D
Underarmar - 33cm
Mage - 80cm
Vad - 43cm
Joo...brösten släpar...tappade en del i pressövningar under deffen:(
Du får ursäkta mig... Men i mina ögon ser du lite för liten ut för de måtten :em:
Mina mått är inte mycket högre, vissa är även lägre.. Och jag ser i mina ögon större ut..
Om jag nu dömt fel, så förlåt.
Edit: Annars ser det grymt ut för längden! :thumbup:
Lite off-topic, vart i Luleå tränar du?
Spectral
2004-07-13, 00:22
Originally posted by Feeble
Du får ursäkta mig... Men i mina ögon ser du lite för liten ut för de måtten :em:
Mina mått är inte mycket högre, vissa är även lägre.. Och jag ser i mina ögon större ut..
Måtten jag skrev var det måttbandet visade:D...det är nog kamerans fel ;)
Spectral
2004-07-13, 00:23
Originally posted by joonah
Lite off-topic, vart i Luleå tränar du?
Tränar på porsön...gymmet i sporthallen:bpump:
Tycker du har rätt goa limpor på ryggen.
Mer bröst och lats skulle nog göra mycket för helhetsintrycket. Och ben såklart. :)
Och ett par biffiga axlar och.. ;)
Ser bra ut för att vara så ung.
Är man 193 cm över marken är det nog rätt svårt att se kompakt ut i en kamera.
Bra kämpat för bara 1 års träning! Kör hårt! :thumbup:
ölobrännvin
2004-07-13, 12:05
Ja men han är 1.95 och då behöver han bli mycket biffigare än en som är 1.75 så det stämmer nog bra de där måtten..
Skoj att det finns folk på forumet i ens egen längklass ;)
Men givetvis så är det som dom andra säger, bröst, lats och mer massa generellt så blir det grymt!
:whipped:
Spectral
2004-07-14, 08:55
Originally posted by hultman
40 cm biceps? grymt :)
Tack :D
40 ser det verkligen inte ut och vara.. benen ser inte heller ut som 63.. det måste vara längden som lurar en.. Dra åt måttbandet hårt en gång..och be nån annan mäta åt dig.. då blir mätningarna bättre i början..
men pga av längden kan jag nog gå med på 40 denna gången.. och det e starkt jobbat.. Nu e det bara och pumpa på!..
vad har du för framtida mål?
Spectral
2004-07-14, 17:28
Originally posted by stybb
vad har du för framtida mål?
Har som mål att bli stor:D. Kanske runt 95-100kg och hyffsat hård. Har mycket :bpump: kvar till det:insane:
Sultanen
2004-07-14, 17:53
måtten verkar väldigt konstiga, om du nu inte har en kamera som har nån inställning som gör att muskler ser små ut..hehe =)
Spectral
2004-07-14, 18:19
Originally posted by Sultanen
måtten verkar väldigt konstiga, om du nu inte har en kamera som har nån inställning som gör att muskler ser små ut..hehe =) Måtten stämmer!!! sitter inte och ljuger på internet..:insane:
Men fattar ni inte att det är svårt att se stor ut om man är lång,, har en polare som nästan är 2m och det skiljer typ 2cm i armar mellan han och mig(jag 2cm större) men det ser ut att skilja bra mkt mera..
Tvivlar absolut inte på måtten!
s_himself
2004-07-14, 18:42
Originally posted by dude
Men fattar ni inte att det är svårt att se stor ut om man är lång,, har en polare som nästan är 2m och det skiljer typ 2cm i armar mellan han och mig(jag 2cm större) men det ser ut att skilja bra mkt mera..
Tvivlar absolut inte på måtten!
Det är hårt att va lång :cryout:
I feel with you :thumbup:
Spectral
2004-07-14, 22:30
Originally posted by dude
Tvivlar absolut inte på måtten! :thumbup:
Ser bra ut ;D Kämpa på... Men är jag blind? 91 kg?! Kan du väga så mycket?
Själv väger man bara 80, men är väl större runt midjan än dig och 1.90 lång ;)
lite OT. Hur mäter man armarna? Spännda? slappa? .. hm ..
tänk själv, vad tror du? :D
såg sjysth ut!
kul med en till lulebo i samma ålder
:bpump: :eating:
Spectral
2004-07-18, 10:34
Originally posted by DiZi
Ser bra ut ;D Kämpa på... Men är jag blind? 91 kg?! Kan du väga så mycket?
Själv väger man bara 80, men är väl större runt midjan än dig och 1.90 lång ;) Tack:)...och ja jag väger 91kg;)
Spectral
2004-07-18, 10:40
Originally posted by Lucas
såg sjysth ut!
kul med en till lulebo i samma ålder
:bpump: :eating: Hehe...jo och det kommer bli mkt :bpump: :eating: när man far till stugan nu också :hbang:
Daniiiel
2004-07-19, 21:17
ser grymt ut efter 1 år..me tanke på längden å allt..men inte kan det där vara 40 cm armar? jag är 1,92 och jag tycker att jag har grövre armar än dig..och de är inte 40 cm..
vi kanske mäter på olika sätt eller nått
Metal_boy_
2004-07-19, 22:24
kör hårt..självklart har du 40cm i armar..man får ju se till längden men en person som e lång som du måsste ha mer mått för att se stor ut så är det för mig me..men de går..jag är själv skapligt lång (188cm) och hade bara 31eller 33cm i armar innan jag tränade
nu har jag 47,5 ca och jag måsste ändå ha mer för att se bitig ut iaf enligt mig själv
jag är också 193. 39 i biceps. o enligt mej är mina grövre. dålig bild , men jag har ju den på avatarn.
:MrT: :MrT:
Edit: Ser nu att det förmodligen bara ser ut så eftersom du inte har köttiga axlar o underarmar.
har vi kört lite disco kanske? :nono:
:)
:insane: :insane: :confused:
Varför hänger alla upp sig på 40 cm armar?
Ni som är runt 190 och har MINDRE än 40 cm tränar ni ens biceps/triceps?
Nä, som sagt Spectral ser bra ut än sålänge :thumbup:
PumpaPumpa
2004-07-23, 02:25
ett tips.. satsa på bröstet mera ;P GL
Jag tränar ofta med Spectral, och kan säga att hans mått stämmer bra, armarna kanske inte ser ut som 40cm, men då är han ju inte kort heller.. 91kg, nice deffat m8 :thumbup:
hmm, fick lust att lägga upp lite bilder själv också.. kommer nog upp snart
SkogshuggareN
2004-07-26, 14:19
Med risk för att bli tjatig, mer massa overall.
Ät ordentligt och fortsätt lyfta.
Kan säga att jag också tvivlade/tvivlar på måtten, men säger du att det är sant kan jag inte annat än att tro dig.
Lycka till i fortsättningen! :thumbup:
Spectral
2004-08-03, 23:50
Jag tränar ofta med Spectral, och kan säga att hans mått stämmer bra, armarna kanske inte ser ut som 40cm, men då är han ju inte kort heller.. 91kg, nice deffat m8 :thumbup:
hmm, fick lust att lägga upp lite bilder själv också.. kommer nog upp snartTack :)
Bokrea ...nog blev det lite disco första månaden...bara bicepscurl med hantlar :smokin:
jag är också 193. 39 i biceps. o enligt mej är mina grövre. dålig bild , men jag har ju den på avatarn.
:MrT: :MrT:
Edit: Ser nu att det förmodligen bara ser ut så eftersom du inte har köttiga axlar o underarmar.
har vi kört lite disco kanske? :nono:
:)
dina biceps ser verkligen inte stora ut på avataren :D
Spectral
2004-08-04, 18:54
en till bild på den fruktade överarmen :rolleyes:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.