Visa fullständig version : Ställe i Gbg som säljer druvsocker
Jag skulle vara väldigt tacksam om någon kunde ge mig namnet och adressen på någon form av affär (antagligen en bryggeriaffär) som säljer druvsocker/bryggarsocker eller kanske maltodextrin i större mängder (10-25kg).
Har letat lite själv, men dem jag frågat har inte sålt..
Säg gärna priset också om ni vet!
Tack på förhand!
www.partaj.se finns i Trollhättan och Uddevalla, ganska nära iaf.
Ligger en bryggeriaffär ungefär där danska vägen går över till mölndalsvägen (typ vid bakingången till lisseberg). De har säckar med druvsocker på 25 kilo för knappt 300 tror jag. Har ej frågat om de har malto.
Finns även en bryggeriaffär vid järntorget. De har dock slutat sälja druvsocker.:smash:
Originally posted by Wain
Ligger en bryggeriaffär ungefär där danska vägen går över till mölndalsvägen (typ vid bakingången till lisseberg). De har säckar på 25 kilo för knappt 300 tror jag.
Finns även en bryggeriaffär vid järntorget. De har dock slutat sälja druvsocker.:smash:
Som heter?
Vette fasiken vad de heter, minnet är inte som det var en gång i tiden...:D
Nutritionoutlet säljer maltodextrin.... kungshöjd....
Dogge, adress, pris?
Tack!
Någon som har en mer precis källa?
iNCREDiBLE
2004-07-07, 18:49
Jag köper "bryggsocker" (druvsocker) på "Vinstället i Göteborg HB" som ligger på Olskrokstorget. Betalar 40 kr för 2 kg. Telefonnumret dit är 031-21 22 03. Du kan hitta den och många andra bryggeriaffärer på gulasidorna.se
Originally posted by iNCREDiBLE
Jag köper "bryggsocker" (druvsocker) på "Vinstället i Göteborg HB" som ligger på Olskrokstorget. Betalar 40 kr för 2 kg. Telefonnumret dit är 031-21 22 03. Du kan hitta den och många andra bryggeriaffärer på gulasidorna.se
Tack för tipset, ska kolla det. Inte världens bästa pris, men jag är desperat och det spelar inte så stor roll!
Tack!
Problemet när jag kollade gula sidorna var att jag bara hittade ställen som antingen flyttat/låg nån annastans eller inte sålde :(
iNCREDiBLE
2004-07-07, 18:59
Zakath, de säljer även 20 kilos säckar men eftersom jag inte är storkonsument frågade jag inte vad de tog för 20 kilos säckarna. :em:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.