handdator

Visa fullständig version : Svenne's bilder

SvenneÅkarp
2004-07-06, 20:22
Lägger upp lite bilder... alltid kul med kommentarer.

Tro mig inte på nått sätt vara särskilt vältränad... men jag tränar ofta och mitt stora problem är att jag inte äter tillräckligt mycket och ofta. Men jag kämpar på och så får vi som om det kommer resultat. Har inte hållit på särskilt många år så jag känner mig inte stressad. Jag vet att detta är något jag kommer fortsätta med oavsett om dom stora resultaten uteblir.

SvenneÅkarp
2004-07-06, 20:24
En till

Allan
2004-07-06, 20:26
Nu råkade jag läsa din medlemsprofil och såg att du är kock - så vad är problemet? Är du less på mat efter dagen eller..? Bra bilder, harmonisk fysik med fina makeringar. Generellt gäller väl den gamla vanliga devisen - ÄT!!!!

allan

SvenneÅkarp
2004-07-06, 20:26
Sista bilden för tillfället

SvenneÅkarp
2004-07-09, 20:43
Här är en före och efter bild.... första bilden 10 nov 2003
andra bilden 6 feb 2004

SvenneÅkarp
2004-07-09, 20:45
här e bilden

Sparrisen
2004-07-09, 22:25
Du ser betydligt mer "fit" ut nu. Starkt jobbat! :thumbup:

Nu är det bara att köra vidare! Tänk på att det ska vara KUL att täna!

:cheers:

chidde
2004-07-10, 18:18
fina axlar :thumbup:

SvenneÅkarp
2004-07-10, 19:33
Originally posted by chidde
fina axlar :thumbup:

Tack så mycket.. det värmer! :D

Papivcrille
2004-07-11, 13:07
Originally posted by Allan
Nu råkade jag läsa din medlemsprofil och såg att du är kock - så vad är problemet? Är du less på mat efter dagen eller..? Bra bilder, harmonisk fysik med fina makeringar. Generellt gäller väl den gamla vanliga devisen - ÄT!!!!

allan

Problemet som kock är att man ej blir hungrig, pysslar man med mat hela dagarna tappar man snabbt sugen på äta!

Sen så måste man ju smaka på de mest man lagar, såser osv, så man små äter o på sätt dämpas hungern.

Men billig kyckling kan man köpa in till inköpspris..:P

SvenneÅkarp
2004-07-11, 14:20
Originally posted by Papivcrille

Problemet som kock är att man ej blir hungrig, pysslar man med mat hela dagarna tappar man snabbt sugen på äta!

Sen så måste man ju smaka på de mest man lagar, såser osv, så man små äter o på sätt dämpas hungern.

Men billig kyckling kan man köpa in till inköpspris..:P

Det stämmer som du säger.... är du med kock?

Man måste äta hela tiden... det är inte bra!
Hungern kommer väl ändå på mig. Problemet är
att på jobb hinner jag inte äta det jag borde och
inte i lugn o ro. Därför blir min kosthållning lite si och
sådär! :-(

Clementz
2004-07-11, 16:54
Du har schyst inställning till tränandet ivartfall och du har lyckats bra med din nergång i vikt. Själv har man alltid haft det motsatta problemet, att gå upp i vikt.

Bara att köra hårt! :kickass:

Bokrea
2004-07-11, 21:23
Originally posted by SvenneÅkarp

hehe, jag jobbar på mcdonalds. o ganska ofta står jag köket. både stressen o den ständiga matlukten gör så man blir lite avrubbad av hungern. men jag brukar ändå skalla bort friteringen på 2st kyckling fileér (a´ 110g) med jämna mellanrum :D

Kwon
2004-07-11, 21:29
Grym skillnad Svenne!

Det kan vara svårt att komma ifrån läckerbitarna när man är kock! :)

:thumbup:

Papivcrille
2004-07-11, 21:39
Originally posted by SvenneÅkarp

Ahh ja är kock, folk tror jämt de är skitshysst att va kock om man tränar. Verkar tro de är världens lättaste jobb typ, där man kan sitta o äta hur man vill. Men de går ju ej, som du sa, att äta mitt under en rush går knappast & där spricker matsheman direkt...

brukar ha färdiga kycklingfiler som ja tuggar i mig lite då o då, sen dricker ja mkt cola light & ramlösa nu för att dämpa hungern nu undeer deffen...

SvenneÅkarp
2004-07-11, 21:47
Originally posted by Papivcrille

Ahh ja är kock, folk tror jämt de är skitshysst att va kock om man tränar. Verkar tro de är världens lättaste jobb typ, där man kan sitta o äta hur man vill. Men de går ju ej, som du sa, att äta mitt under en rush går knappast & där spricker matsheman direkt...

brukar ha färdiga kycklingfiler som ja tuggar i mig lite då o då, sen dricker ja mkt cola light & ramlösa nu för att dämpa hungern nu undeer deffen...

Skulle vilja påstå att vara kock när man vill vara seriös är blande det sämsta som kan hända. Men va fan ska man göra nu. Man har ju valt yrke. Får göra det bästa av situtationen. När jag körde deff knaprade jag skalade morötter på löpande band! Det funkade bra som hunger dämpare.

Det gäller att försöka hitta som ultimata måltiderna. Lätta att göra, skall helst kunna ätas både kalla o varma, bra näringsinnehåll och framförallt lätt ätet!

Man får ta sig en funderare! :D