rilo
2004-07-01, 18:50
Tja är ny här på forumet och skulle behöva lite hjälp med att lägga upp min kost så jag ökar i vikt. bilder har ni på denna tråd http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=26344 .
så här äter jag ungefär under en vanlig dag.
Frukost mellan 08:00-10:00
1 rått ägg
två mackor
1 glas juice
kreatin 7 gram
1 banan
har svårt att äta jättemycket på morgonen.
Lunch kl 11:30-12:30 eller 12:30-13:30 beroende på schema
Antigen går jag ut och käkar och då käkar jag oftast en pizza eller en kebabrulle.. innan maten äter jag pizzabröd och sallad.
om jag har med mig mat till jobbet käkar jag oftast nån pasta rätt ( ca 2 dl pasta) tilsammans med nåt kött typ två hamburgare 150 gr.
Middag mellan kl 18:00-20:00
Här äter jag som mest typ 2 dl pasta med tonfisk, gainer, massa jordnötter till efterätt. småätter också massa typ skinka o så.
När jag skrivit upp allt hur jag käkar känns det faktiskt inte som jag käkar så mycket. men ändå så känner jag mig proppmätt. kanske vet ni något bättre kostprogram ??
Mvh Rille
så här äter jag ungefär under en vanlig dag.
Frukost mellan 08:00-10:00
1 rått ägg
två mackor
1 glas juice
kreatin 7 gram
1 banan
har svårt att äta jättemycket på morgonen.
Lunch kl 11:30-12:30 eller 12:30-13:30 beroende på schema
Antigen går jag ut och käkar och då käkar jag oftast en pizza eller en kebabrulle.. innan maten äter jag pizzabröd och sallad.
om jag har med mig mat till jobbet käkar jag oftast nån pasta rätt ( ca 2 dl pasta) tilsammans med nåt kött typ två hamburgare 150 gr.
Middag mellan kl 18:00-20:00
Här äter jag som mest typ 2 dl pasta med tonfisk, gainer, massa jordnötter till efterätt. småätter också massa typ skinka o så.
När jag skrivit upp allt hur jag käkar känns det faktiskt inte som jag käkar så mycket. men ändå så känner jag mig proppmätt. kanske vet ni något bättre kostprogram ??
Mvh Rille