Visa fullständig version : Hur många...
tjena!!! Nu har jag gått på en hobby deff i ca 10 veckor, och visst det har gett resultat..Gått ner runt 10kg...Och inte tappat någe muskler (nästan)...
Och jag tänkter testa att käka vanlig mat under sommar, och ändå gå ner i vikt...Jag tänkte bara slänga i lite mera motion...
Och ja undra: Hur många är det som kör på det viset som jag tänker köra på, och tycker att det funkar bra?
Callister
2004-06-29, 20:59
Originally posted by lauria
tjena!!! Nu har jag gått på en hobby deff i ca 10 veckor, och visst det har gett resultat..Gått ner runt 10kg...Och inte tappat någe muskler (nästan)...
Och jag tänkter testa att käka vanlig mat under sommar, och ändå gå ner i vikt...Jag tänkte bara slänga i lite mera motion...
Och ja undra: Hur många är det som kör på det viset som jag tänker köra på, och tycker att det funkar bra?
Vilket vis? :)
Alla som går ner i vikt äter väl mat och motionerar.
Förstod inte riktigt din fråga.
Om du undrar hur jag ska göra i sommar är det fortsätta som vanligt. :D
Hehehe..Okej...
Om vi säger så här då: Nu under dieten så var def bara mager mat som gällde, t.ex. råris o tonfisk..
Och nu tänkte ja äta mera neutralt, vanlig husmanskost, som stuvade makaroner o korv :D Och höjja HIIT tränigen ännu högre, för att bränna mera fett (för jag äter ju fetare mat)...
Och då frågar jag er om ni tycker att det funkar lika bra, som en vanlig diet, med diet mat och lite HIIT?
Callister
2004-06-29, 21:30
Enligt mig behöver du bara ät sjukt rätt balancerad och hyper-bra kost om du ska tappa fett, men behålla muskler, när du styrketränar alltså.
Jag äter vanlig mat, mer eller mindre nyttigt, självklart försöker jag hålla mig till nyttiga grejjer men jag är inte rädd för köttbullar och så. Även om jag äter makrill och tonfiskt ganska ofta. :)
Såhär börjar jag alltid min dag iaf
Frukost, mycket havregrynsgröt, mellanmjölk, lite socker eller kräm/saftsoppa lr liknande
Lunch och middag kan både vara kyckling, tonfisk, makrill, köttbullar, korv, kassler, bla bla.
Iaf, du går ju ner eller står still (Hur mycket du äter) även om du äter "dåligare" mat, jag brukar ibland ta såna veckor där jag äter på varken - eller + nivån. Fast efter 2-3 dagar känner jag ändå att jag vill köra vanligt igen.
Så ja, det funkar. Bara du inte ligger på överskott
:D
Tackar..Nu har mina tankar klarnat lite...:thumbup:
"normal" mat lär du ju kunna äta oavsett? men det onyttigaste känns ju lite onödigt att trycka i sig oavsett mål.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.