Logga in

Visa fullständig version : Kreatin

Scratch
2002-06-20, 17:39
Tycker ni att jag ska börja med kreatin?
Jag har tränat i circka 6 mån bara, och märker små resultat, och mest i styrka.
är 180 lång väger 79, har lite för mycket fläsk på kroppen, försöker käka bra kost och tar morgon promenader för fläsket. Skulle kreatinet kunna förstöra mina planer att minska underhudsfettet eller skulle det kunna hjälpa...
ps. hur mycket är typ normalt att ta i bänk efter 5-6 månader?

Patte
2002-06-20, 17:44
Tror inte du ska börja med kreatin ännu, du har trots allt bara tränat i 6 månader och kommer fortsätta öka bra ett tag till utan kreatin. Men visst kan man testa iaf, själv testade jag kreatin första gången när jag tränat i ca 6 månader och fick i princip inga resultat av det men så testade jag igen efter ett år och fick väldiga resultat.

gasoliner
2002-06-20, 17:56
vänta med kreatinet tills du kommer till en platå tycker jag,först då kör du på en kur.

ang.bänken går det inte att svara på då alla är olika och inte alla prioriterar den.

Glad midsommar! :) //gassy

Frazze
2002-06-20, 18:37
Och deffen försämras inte av kreatin, förbättring? inte vad jag vet, men det är inte omöjligt, det får experterna reda ut :) Däremot kan det ha en psykologisk effekt (förutsatt att du svarar på kreatinet) genom att du ökar i muskelvolym samtidigt som du bränner fett.