Visa fullständig version : Här är jag:D
Efter en tids glottande och bedömmande av andra tänkte jag att det e lika bra att lägga upp lite bilder själv!!
Jag vet att det är dåliga bilder men de är de bästa jag har.
Ska försöka ta nya tills nästa vecka!
Kom gärna med mycket kritik....behöver det kraftigt!
Kimpaa:devil:
Traps... tyckte inte om mitt kära ansikte nyrakat o allt:P
Sparrisen
2004-06-21, 18:56
Tänd upp lite i rummet... ;)
det är svårt att avgöra med den belysningen.
Som SwedeForce sa så är det lite svårt att se pga ljuset på bilderna.
Dock ser det ut som att du har rejäla armar.
Ryggen ser ut att behöva piskas lite mer...
Vi vill ha bilder på benen också :naughty:
Ben bilder !?...
Du posar som en kråka när det gäller ryggen.. SPREAD.. alltså skjut ut ryggen istället för att trycka ihop den.. sen fotar du en front latsspread också..
Armarna ser köttiga ut.. det e bara o köra på med lite prioritering på ryggen..
Marklyft, Stångrodd, Hantelrodd, Latsdrag ... pumpa pumpa :bpump:
Tips: Satsa på poseringen så kommer det se minst dubbelt så bra ut! I ryggposerna ska du försöka trycka ut latsen, inte trycka ihop skulderbladen som nu...
Mycket massa har du :thumbup:
Väldigt bra armar och traps också!
Vad har du tänkt satsa på för framtiden? Större, lika stor eller mindre?
Kämpa vidare!
Originally posted by Zakath
Tips: Satsa på poseringen så kommer det se minst dubbelt så bra ut! I ryggposerna ska du försöka trycka ut latsen, inte trycka ihop skulderbladen som nu...
Mycket massa har du :thumbup:
Väldigt bra armar och traps också!
Vad har du tänkt satsa på för framtiden? Större, lika stor eller mindre?
Kämpa vidare!
Såklart att poseringen ska bli bättre tills nästa fototillfälle...nu när det är sommar och allt blir det bättre med ljus och allt:)
Mina tankar på framtiden är att bli större och större...men en sak jag inte fattar med mej är att hur mycket jag än piskar min rygg verkar den inte vilja växa...jaja den får bli mycket bättre tills i nästa sommar:cool: :D
Löjtnant Blank
2004-06-21, 20:54
Trapz! :thumbup:
Wannabebiff
2004-06-22, 22:45
vad e det för linje som går runt the nipples? :thefinger
Keep up the good work!
Jag vet att jag e hårig...men vill/orkar inte raka av mej allt...bättre än att inte ha nått:em:
ölobrännvin
2004-06-29, 12:23
kanske är lite sent att kommentera detta men jag gör det än då !
Det syns att du är ganska biffig men en deff skulle inte sitta fel
då skulle det synas bättre allting menar jag ..
joda nog vet ja det alltid men ja ska ta deffen till nästa sommar...så man kan få in mer massa helt enkelt...jag tycker jag har förlite massa på ryggen,bröstet,axlar,underarmar så det måste jag fixa...men om ni andra kan komma på mer så får ni mycket gärna säga det:naughty:
Kör så det ryker Kimpa!! :kickass:
Mycket :eating: och hård:bpump: så blir det här kanon!
/Al
Kännde mej manad att lägga in en bild innan jag började träna seriöst! jag vet jag e tanig nu men snälla nån kolla på denna bild och skratta med mej en stund!:angel:
HAHAHA visste du skulle lägga upp den där bilden nån dag gubben ;)
Ser bra ut Kimpaa! Grym utveckling både från det förra kortet och med tanke på hur stor du är för din ålder! Ånga på! :bpump: :thumbup:
Originally posted by CroCop
HAHAHA visste du skulle lägga upp den där bilden nån dag gubben ;)
Jag va ba tvungen!!!! det ser ju så patetiskt ut det gammla kortet så det va tvunget!!!
Originally posted by Castro
Ser bra ut Kimpaa! Grym utveckling både från det förra kortet och med tanke på hur stor du är för din ålder! Ånga på! :bpump: :thumbup:
tackar castro! vi ser väl hur stor man blir tills slutet av året när deffen börjar!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.