handdator

Visa fullständig version : kosten

obesogen
2004-06-20, 06:49
Vad säger ni om min kost senaste veckan?
Onsdag: ingen frukost, ingen lunch, lite rostat vitt bröd till mellis, en kopp te, lite nyponsoppa.
Middag, 1 potatis, två skivor skinka
Kvällsmål, några mariekex
Ungefär 2 liter vatten under dan

Torsdag: ett glas blåbärssoppa till frukost, lite mariekex under dan, 1 potatis och tre skivor skinka till middag, kvällsmål, 1 kopp te.
Nån liter vatten under dan också

Fredag: Ingen frukost, 2 potatisar och 4 skivor skinka till lunch,
Några skorpor under eftermiddagen
Middag, en kopp nyponsoppa
Kvällen, en kopp te, några mariekex

Lördag: 2 rostbröd till frukost, mellanmål vid 16.00, en mazarin.
Middag, 1 glas blåbärssoppa
kvällsmål, 1 glass nyponsoppa

Söndag: ingen frukost ännu....

Detta är inget skämt utan vad jag ätit :(

hallar
2004-06-20, 06:58
Jadu, det verkar som om du sjælv kænner på dig att du inte har ætit helt førnuftigt. Inte før att man behøver æta precis var 180:e minut och væga din mat hela tiden men din kosthållning ær ju helt åt pipan :nono: Hoppas att du æter bættre i vanliga fall. ;)

Inte så mycket att gøra så hær i efterhand bara førsøk æta mer och lite mer førnuftigt, søk hær på forumet om du inte riktigt vet vad førnuftigt ær....

King Grub
2004-06-20, 07:01
Originally posted by obesogen
Detta är inget skämt utan vad jag ätit :(

Varför ens skriva upp det? Du måste ju veta att det är synnerligen undermåligt. Det går inte ens att kommentera.

Visst är det ett skämt. ;)

Men det är bara att styra upp saker och ting. Så mycket svårare kan det väl inte vara att äta lite vettig mat istället för kex och nyponsoppa? :)

GhostFace
2004-06-20, 08:12
Du lider inte av någon sjukdom va`?
Min morfar som är 83 år äter mera än så & pensionärer är som vi vet inte speciellt ätbenägna!

Stackare....

Snorkfröken
2004-06-20, 09:06
Är det någon speciell orsak till att du ätit så här? Jag menar, jag har lidit av ätstörningar, men åt aldrig så där litet...

/Snorkis

hallar
2004-06-20, 10:05
Originally posted by Snorkfröken
Är det någon speciell orsak till att du ätit så här? Jag menar, jag har lidit av ätstörningar, men åt aldrig så där litet...

/Snorkis

Har sjælv haft ætstørningar, halvt paket færdiga brunabønor, 5 køttbullar och ett æpple var inga problem + detta lade jag lite løpning. Bør tilllægga att jag hade problem att hålla kroppsværmen uppe på natten :(