Visa fullständig version : protoein pulver
Nikkodemus
2002-06-13, 21:08
Jag hade tänkt att köpa mig nåt bra protoein pulver, jag har mycket pengar nu för tillfället så tänkte köpa nåt bra kostillskott. Funderar på att köpa Eiselt Protec+ den sägs ju vara skit bra!!
men vad tycker ni, ge mig lite råd :)
Det beror som vanligt vid sådana frågor på vad för slags proteinpoulver du vill ha. Snabbt eller långsamt?
Nikkodemus
2002-06-13, 21:14
Vet ej vad jag skall svara på den faktiskt :) men protoein med lite kolisar och fett :)
Jag smyger in min egan rekomendation...
STAR WHEY-80 :D :D
Den är så billigt så du kan äta dubbelt så mycket för samma pris :eek: :D
MVH/spinkoo
Nikkodemus
2002-06-13, 21:25
Ursprungligen skickat av spinkoo:
<STRONG>Jag smyger in min egan rekomendation...
STAR WHEY-80 :D :D
Den är så billigt så du kan äta dubbelt så mycket för samma pris :eek: :D
MVH/spinkoo</STRONG>
Ok, hur mycket protoein,kolisar och fett innehåller den? kan man köpa den på nutritionoutlet ?
Mindre än ett gram av båda per servering. Glömde skriva en sak, den är supergod (jordgubb)... ;)
Fast om du handlar på nutritionoutlet, har inte den ca 5 kilo vassle plus lite annat för 1000:-. Det verkar också billigt!!
MVH/spinkoo
Nikkodemus
2002-06-13, 21:31
Ursprungligen skickat av spinkoo:
<STRONG>Mindre än ett gram av båda per servering. Glömde skriva en sak, den är supergod (jordgubb)... ;)
Fast om du handlar på nutritionoutlet, har inte den ca 5 kilo vassle plus lite annat för 1000:-. Det verkar också billigt!!
MVH/spinkoo</STRONG>
5kilo vassle plus annat för 1000:- ? vad är det förnåt? är det nåt erbjudande dom har?
Nikkodemus
2002-06-13, 21:44
det verkar ju rätt bra :) tack spinkoo
Är det bara jag eller försvann ett par inlägg nu???
MVH/spinkoo
Nikkodemus
2002-06-14, 08:29
Vart tog "reklam" inlägget vägen? :D
Joachim B
2002-06-14, 09:49
Om det var ett reklaminlägg är det väl inte konstigt att det togs bort??!! Läs forumreglerna boys!
Tänkte ju bara visa han vad jag menade. Men jaja ingen skada skedd... :D :D
MVH/spinkoo
I fall man planerar att införskaffa detta erbjudande med 5kg vassle, så kanske man ska beakta Dahlblads sortiment, ännu lite billigare per kg, och såvitt jag vet kommer det väl från samma fabrik?
Vart kan man BESTÄLLA dahlblads vassle???
Tack på förhand/spinkoo
spinko: sök med google...
Kör på protein från nåt svenskt företag.
Eiselt, Fairing eller Strength.
Blir billigare så plus att det e bra kvalitet på grejerna från de företag jag har nämnt.
Bara min åsikt e klart. :D
RisK: Tack :)
Jag tycker inte nåt av de företag har visat upp nån speciell billighet, kanske strength, men deras vassle är ju monsterdyrt i jämförelse... :eek:
Det var min åsikt! :D
MVH/spinkoo
www.muskelbutiken.com (http://www.muskelbutiken.com)
Nikkodemus
2002-06-15, 09:40
Three In One protoeinet verkar skit bra :)
Jag tror inte att Dahlblads sortiment är så himla populärt bland många här, i alla fall har det inte varit så...
Nikkodemus
2002-06-15, 11:15
Nån som har testat den Three In One ? eller nån av Dahlblads produkter.
Har testat Three In One och Whey Class och säger så här. Båda skummar ganska mycket av någon annledning men smaken är helt ok. Hade cappocino smak eller hur fan det nu stavas på Three In One och den var skit go och skogsbär på Whey Class och den är också god men inte lika. Kvaliten kan jag inte utala mig om men kan man tycka att Power Tech´s grejor är bra så kan man tycka samma om Dalblads. Kör bara med Dalblads nu för att jag får bra pris hos en handlare i trakten.
Nikkodemus
2002-06-15, 14:34
Ok, jag kör med Power Tech's nu och den fungerar helt ok! bara att den skummar rätt mycket :) Skall nog köpa mig Eiselt Protec+ eller Dahlblads Three In One!!
Ni verkar fundera över ett bra protein?! Då skulle jag ta fairings complete eller fairings wheyhydro, finns inget bättre!!!
testa så förstår ni !!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.