handdator

Visa fullständig version : MASKEN Goes DAGGMASK

Masken
2004-06-15, 23:17
Hejsan allihop! Känns trevligt att vara här.
Nu är det dags för mej att komma igång med tränandet igen.
Anledningen är väl som så att jag inte klarar av att se mina surt förvärvade muskler jag en gång hårt kämpade för försvinna så otroligt snabbt. Några värre förkylningar och diverse andra saker gjorde att träningen helt kom av sig, och här står jag nu. Som en riktig mask som bara hungrar efter att bli stor. Min ekonomi är näst intill en katastrof för tillfället så jag tänker basera kosten på kaloririka drinkar bestående av havre olja mjölk banan osv. Gainers tänker jag också försöka använda mej av.

Målet är att få en riktigt riktigt bra start på det hela. Jag ska försöka äta som en häst. Dock har jag ingen vidare aptit men jag är van att pressa mig och jag räds inte för att verkligen pressa mina gränser. Aldra minst i gymmet! Här kommer några "stats":

Ålder: 18(19).
Vikt: 64

Dessa är de enda stats jag har att komma med nu, men jag kan skriva ned hur det såg ut innan jag slutade träna:

Vikt: 72
Biceps: 36
bf: låg
Är väl av typen som har svårare att lägga på sig, men det ska inte bli något hinder. Bara man vill tillräckligt mkt kan inget stoppa en!

Nu är jag sjuk men jag e påväg att friskna till och då har jag mkt energi som bara väntar på att få explodera ut i gymmet!
På återséende!

Spike
2004-06-16, 21:53
Lycka till! Maska inte på gymmet ;)

Jax
2004-06-16, 22:53
Din längd kan vara rätt så bra att veta också. Vikten går inte riktigt att relatera till något utan det.

Masken
2004-06-17, 00:05
oj sorry det glömde jag totalt. jag är ca 185

Masken
2004-06-21, 10:35
OK, nu gäller det! Årets första pass! Sitter o trycker i mej en hel kastrull Havregrynsgröt med äpple o kanel. Tänkte även pressa i mej 2 st vanadyl jag hittade här hemma. för o få lite extra boost nu till första passet.

Återkomemr med passet i eftermiddag!
:kickass:

Spike
2004-06-21, 11:00
:kickass:

Masken
2004-06-21, 18:46
BRÖST AXLAR

bänkpress 50*8, 50*6, 50*4

sned hantelpress 17.5*? 17.5*? 16*? 16*?

sittande hantelpress samt hantelyft åt sidan och stående rodd för axlarna.

Inga mer kommentarer, men det va ett bra pass. Jag har såklart tappat mkt i styrka men nu kommer jag igen.
Sitter och äter 4e måltiden i detta nu så jag orkar inte skriva mer just nu, peace out!

Masken
2004-06-21, 22:46
har inte ätit så bra på månader som idag. Och ändå åt jag sällan såhär dåligt som när jag tränade förrut

Frukost: En hel kastrull havregrynsgröt med äpple mjölk kanel.

Efterträningsdryck: Gainers

Tunnbrödsrulle med räksallad o hela faderittan + 1 burk zingo.

Köttfärs/kål-soppa med 2 grova mackor och en halvliter mjölk.

Rabarberpaj med vispgrädde.

Skulle vara schysst om nån kunde kommentera dagens matintag, främst ur bulk perspektiv då. Det e ju det jag vill, bli stor alltså:)

Peace out(Upp tidigt o tvätta 17kg kläder imorn, samt brutal ryggträning såklart!!)

TCOG
2004-06-21, 23:11
du kan börja med att dubbla maten.

drick mera vatten.

och käka bra mat men MYCKET.

käkade du paj och sen la du dig?

Chris
2004-06-21, 23:18
Prova gärna på att köra fler set när du tränar! Såg du körde runt 6 set bröst, jag kör 6 set på första övningen hehe. Tycker inte man får ut så mycket av att köra så få set, om man inte nu inte tränar samma muskel flera gånger i veckan.

Men ta det lugnt i början så du inte skadar dig eller blir övertränad! Skynda långsamt som dom säger.

Lycka till!

Spike
2004-06-21, 23:50
En sak du ska tänka på är att inte föräta dig om du inte är van vid att äta mycket. Du är inte sådär jättestor så du bör få resultat av den kosten och din träning, så ta och öka maten i din takt istället för att tröttna på alltihop!

Och ge fan i att lev byggning, paj innan läggdags låter jävligt gott :love:

Ska du desstom köra fler set som nybörjare känns det inte motiverat att driva dom till failure. Kör det som känns bäst, men vill du köra failure behöver du inte öka setten ÄN!

Masken
2004-06-22, 07:23
:)eftersom min kropp är ovan vid träningen nu så vart jag totalt slut efter bara 7 hårda set, körde även 3 uppvärmningsset.
Det där brukar jag öka såfort jag slutar få mjölksyra o grejer vilket brukar ta någon vecka :)

ska jag äta dubbelt asså. Hmm, jo jag vill ju växa men jag tror tyvär inte jag kan äta det dubbla av det där tyvär. Men jag ska äta så gott jag kan

Spike, du verkar vara en trevlig prick du, skön inställning till träningen o så =). Glöm nu inte bara bort att jag tänker satsa på att bli stor!

tack alla för era tips och erat fina stöd

Tvätten hägrar =(
peace out!

Spike
2004-06-22, 08:21
Thanks masken, lycka till! Jag läser vidare här...

Masken
2004-06-22, 15:53
Alright! Rygg idag, skriver ned övningar och antal set, samt vad jag ätit idag!

1 set- chins

4 set- latsdrag, varav sista var ett dubbel set, jag sänkte vikten vid fail och fortsatte nåra reps till.

4 set- stångrodd i smith

3 set- mark!

2 set- sittande rodd.

Ryggen va mör och fick en snygg pump. Hoppas mina ryggkotor slutar sticka ut en vacker dag;)

MAT:

frulle- en kastrull havregrynsgrlt med äpple,mjölk. Dryck: Jokk

efter träning: Gainers

efter det: En riktigt stor kebabpizza och zingo.

kommer såklart fortsätta äta hehe, men jag tror inte jag skriver ned resten jag äter idag.

Hursomhellst e jag fan nöjd med 3 mål när klockan bara slagit 5.
Dessutom va det en timme sedan pizzan.

Peace out! (Och skriv gärna något)

:thumbup:

Spike
2004-07-04, 15:08
Här händer det inte mycket :sleep: