handdator

Visa fullständig version : Hur extrema är ni ?

Fangface
2004-06-14, 00:35
Om ni vaknar på natten, låt säga 4 timmar innan ni "ska" vakna.
Hur seriösa/skadade :angel: är ni ?
Går ni upp och tar en mat-bit eller är det Mr. Sandman som återkallar ?

Trycker för tillfället i mig en burk tonfisk, och undrar om det finns fler som jag.....
:rolleyes:

Zlin
2004-06-14, 00:44
Jag är hungrig som ett as just nu, men jag är för lat för att göra något åt det. Dricker lite vatten så man är mätt tills man somnat, sen äter man frukost istället...

Optimalt? Nej. ;)

Wilson
2004-06-14, 00:44
Jag KAN bara inte sova ifall jag är hungrig. Drömmer om mat då:D

Vaknar jag av hunger (vilket jag försöker undvika genom att äta bra mat innan man jag sover), så brukar jag upp å ta en bit knäckebröd eller proteindrink eller liknande... hatar va hungrig när jag ska sova min skönhetssömn!!

Ervin
2004-06-14, 01:06
är jag inte för trött så äter jag eller om jag är så hungrig så att jag inte kan sova så är det klart att jag :eating:

Men man har ju ätit bra udner dagen så man slipper bli hungrig mitt i natte. Natt är för sömn! :D

Zodd
2004-06-14, 01:43
Nej, jag orkar inte ta mig ur sängen.

Olsson
2004-06-14, 01:50
jag vaknar i princip aldrig under natten. men om jag mot förmodan skulle vakna så vill jag somna snabbt igen och vill inte gå upp och äta, då e man ju så gott som vaken sen.

pilt77
2004-06-14, 04:41
jag somnar om igen. sova är det bästa som finns ju. Fast jag hade en kompis som var extrem ett tag, han stallde klockan så han vaknade mitt i natten bara för att kunna dricka en proteindrink:rolleyes:

supremo
2004-06-14, 07:43
Brukar ringa och beställa en pizza på hemkörning till runt 4 på natten eftersom jag vet att jag vaknar skithungrig då... :eating:

Skämt åsiodo...Jag äter om jag är brutalt hungrig, annars får det va. Med andra ord händer det väldigt sällan...

B-jay
2004-06-14, 08:04
Jag brukar ofta vakna med ett enormt sötsug på nätterna!

Slänger i mig allt sött jag kommer över.
Jag har slutat att ha godis hemma.
På så sätt tvingas man äta något annat.

har oxå märkt att om jag äter lite långsamma kolhydrater precis innan jag går och lägger mig så vaknar jag inte hungrig.

christian
2004-06-14, 10:21
Om jag är väldigt hungrig när jag vaknar så käkar jag en macka eller nåt, inte så ofta det händer iofs.

King Grub
2004-06-14, 10:33
Det beror på om jag är hungrig eller inte. Är jag det är det kylskåpet som gäller, annars somnar jag om.

Diana
2004-06-14, 10:56
bara om hungern hindrar mej från att sova eller nått, men ibland om man vaknat hungrig och somnar innan man hinner göra nått åt de och sen på morronen vaknar och inte känner hunger alls brukar ja fundera en del på att man kanske har den där sjukdomen eller va de nu e när man går i sömnen och käkar utan att komma ihåg de...:devil:

nordland
2004-06-14, 13:04
Originally posted by pilt77
jag somnar om igen. sova är det bästa som finns ju. Fast jag hade en kompis som var extrem ett tag, han stallde klockan så han vaknade mitt i natten bara för att kunna dricka en proteindrink:rolleyes:

Vad är det för extremt med det? :D gör ju jag jämt.... NOT....
Men förut när jag var en snål jävel och bara använde vassle protein så gjorde jag det.... :cool:

joonah
2004-06-14, 13:15
Kliver jag upp mitt i natten och äter finns det inte en chans att jag skulle kunna somna om igen, så nej, jag är normal i detta fall :)

tinus
2004-06-14, 13:22
Självklart går jag upp och äter om jag är hungrig :eating: vill ju för tusan inte gå NER i vikt :rolleyes: :D

Callister
2004-06-14, 14:38
Originally posted by Diana
bara om hungern hindrar mej från att sova eller nått, men ibland om man vaknat hungrig och somnar innan man hinner göra nått åt de och sen på morronen vaknar och inte känner hunger alls brukar ja fundera en del på att man kanske har den där sjukdomen eller va de nu e när man går i sömnen och käkar utan att komma ihåg de...:devil:
Leta efter kycklingrester under sängen. :booty:
Nej men det är ju så, du kan lägga dig svinhungrig och vakna upp mätt.
För övrigt så har jag aldrig i mitt liv vaknat upp på natten bara sådär. :cool:

ErikWrestlingFreaket
2004-06-14, 14:55
Jag är normal

stefannn
2004-06-14, 14:59
svarade nej men vaknar man och är hungrig käkar man ju .. oftast brukar man ju vakna och vara sugen på snus eller någe...

JAM
2004-06-15, 13:39
Eftersom jag inte kan somna hungrig, vaknar jag aldrig och är hungrig. :)

Tricklev
2004-06-15, 13:53
Om jag vaknar hungrig så är det klart jag slänger i mig något, förstår inte vad som är konstigt med det.

Nalle_Björn
2004-06-15, 14:05
Vaknar aldrig av hunger, därimot att man är pissnödig, vilket händer 1-2 gånger varje natt. Fanken, man har ju en lika slapp blåsa som en gammal gubbe :em: