Visa fullständig version : kvälls promenad,äta efter den?
jag brukar gå ca 45 minuter efter träningen på kvällen för jag orkar inte gå på morgonen då jag kliver upp kl 6 och går hela dagen för jag har ett sådant sommarjobb..men nu till problemet,vad ska jag äta efter jag gått promenaden?,kyckling?,protein shake?..tacksam för svar!
LunaSpice
2004-06-13, 15:09
Det bästa är om du kan tajma promenaden så att du kan äta en normal måltid direkt när du kommer hem. Ett vanligt kvällsmål, långsamma kolhydrater, fett och proteiner. Deffar du och vill minska din insulinutsöndring kan du dra ner på kolhydraterna.
okej,jag tänkte 1 halv liter fil,och 2-3 macker..låter de bra?
Originally posted by kollle1
okej,jag tänkte 1 halv liter fil,och 2-3 macker..låter de bra?
Behöver kanske lite mer protein.
okej,jag har ingen protein shake hemma just nu men jag får i morgon,ska jag ta en sån efter också tycker ni?
Sparrisen
2004-06-13, 16:33
Vassle? Nej.
kasein då??..säg nåt protein man kan köpa som är kasein
Originally posted by kollle1
kasein då??..säg nåt protein man kan köpa som är kasein
ultra milk whey, protec, pro cas 85
UMW är billigast av dem tre... men skulle jag välja mellan protec och pro cas 85 skulle jag köpa det sistnämnda då det finns fler smaker, är enbart kasein och har ungefär samma pris som protec.
Vill du inte kränga pulver så har det kommit en ny bra grej nu - mat heter den.
Vill du inte kränga pulver så har det kommit en ny bra grej nu - mat heter den.
:D
jag har också hört om det. funkar det eller är det bara nån hype?
Vart beställer man pro cas 85?
King Grub
2004-06-14, 20:12
Originally posted by Mac
Vart beställer man pro cas 85?
Den som svarar på det får en varning. :nono:
Johan1986
2004-06-14, 20:19
Varför inte äta en burk tonfisk med lite ris, pasta och sallad med nån skvätt olja på. Är betydligt godare än pulver enligt min mening.
LunaSpice
2004-06-14, 21:15
Originally posted by Johan1986
Varför inte äta en burk tonfisk med lite ris, pasta och sallad med nån skvätt olja på. Är betydligt godare än pulver enligt min mening.
:thumbup: :eating:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.