Visa fullständig version : Hur kunnig är du om islam? Make Kolozzeum Great Again.
WiltTheStilt2
2025-12-29, 11:31
Försöker få igång en tråd här nu va så vi kan få ha det skoj för helvete.
Hoppas på många sidor lång tråd. Denna tråd ska få liv i döende kolozzeum.
Beskriv dina kunskaper om islam!
Jag själv:
Jag har inte läst någonting ur Koranen. Det var mitt svar.
Nu kör vi. Make Kolozzeum Great Again.
Orkade med de två första surorna.
Annars bara läst koran-kritik.
https://i.cbc.ca/1.2958552.1424044913!/httpImage/image.png_gen/derivatives/original_1180/suicide-bomb-vest.png?im=
trädgårdsmöbel
2025-12-31, 00:12
Jag gillar berättelsen om Muhammed och Abdullah Ibn Mas-Ud när de vandrade ut i öknen utanför Medina. Muhammed ritar en cirkel i ökensanden och instruerar Abdullah att inte gå utanför den.
Sedan möter han några, "något" händer och historien slutar med att Muhammed somnar med huvudet i Abdullahs knä.
WiltTheStilt2
2026-01-05, 10:56
Jag gillar berättelsen om Muhammed och Abdullah Ibn Mas-Ud när de vandrade ut i öknen utanför Medina. Muhammed ritar en cirkel i ökensanden och instruerar Abdullah att inte gå utanför den.
Sedan möter han några, "något" händer och historien slutar med att Muhammed somnar med huvudet i Abdullahs knä.
Känns som en julfilm 2026 med Robert Gustavsson som Muhammad och Abdullah spelas av Simon J. Berger.
Jesus föddes väl i februari eller nåt i vilket fall.
WiltTheStilt2
2026-01-05, 11:58
Orkade med de två första surorna.
Annars bara läst koran-kritik.
Vad fick du ut av de 2 första surorna?
WiltTheStilt2
2026-01-05, 11:58
Bibel rip off.
Jesus the original Chad
trädgårdsmöbel
2026-01-05, 12:29
Känns som en julfilm 2026 med Robert Gustavsson som Muhammad och Abdullah spelas av Simon J. Berger.
Jesus föddes väl i februari eller nåt i vilket fall.
Muhammed och Abdullah i öknen är gayporr med cuckolding, inte julfilm:)
Muhammed blir "riden" hela natten av en grupp långa, slanka mörkhyade män med stora organ och Abdullah tittar på från cirkeln i sanden. När natten är över har Muhammed ont, är trött och somnar med huvudet i knät på Abdullah.
Vad fick du ut av de 2 första surorna?
Fy helvete vad det var otrogna hit och dit. Sen var det bibelrip-historia och sen var mitt tålamod slut.
Förstår att pekoralet skall reciteras på arabiska för att komma till sin rätt, vilket ju går förlorat i översättning. För själva innehållet är ju meh. Har för mig att de tidigare är mer gjorda för recitering och de senare är mer prosaisk.
Uppbyggnaden av bibeln är ju generellt bättre, börjar med skapelseberättelsen i GT och så... Även om även GT har ruggigt träiga partier den med.
WiltTheStilt2
2026-01-05, 12:44
Muhammed och Abdullah i öknen är gayporr med cuckolding, inte julfilm:)
Muhammed blir "riden" hela natten av en grupp långa, slanka mörkhyade män med stora organ och Abdullah tittar på från cirkeln i sanden. När natten är över har Muhammed ont, är trött och somnar med huvudet i knät på Abdullah.
Du är manusförfattare nu. Ställer du upp på att skriva del 2 eller part 2?
Du är kollos kung tillsammans med Laffe. Dina vibes är fan sjukt wholesome. Du är en bra människa och jag hade knullat dig med ditt tillstånd om du var en tjej som jag kunde få upp den för.
WiltTheStilt2
2026-01-05, 12:45
Fy helvete vad det var otrogna hit och dit. Sen var det bibelrip-historia och sen var mitt tålamod slut.
Förstår att pekoralet skall reciteras på arabiska för att komma till sin rätt, vilket ju går förlorat i översättning. För själva innehållet är ju meh. Har för mig att de tidigare är mer gjorda för recitering och de senare är mer prosaisk.
Uppbyggnaden av bibeln är ju generellt bättre, börjar med skapelseberättelsen i GT och så... Även om även GT har ruggigt träiga partier den med.
Hade nog blivit samma för mig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.